Sari la conținut

Skara0

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Motocicleta
    Honda Magna vf750c

Informații profil

  • Motociclete detinute
    honda magna vf750c
  • Interests
    Orice in afara de somn

Vizitatori Recenți Profil

368 citiri profil

Skara0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Superb CB-ul zdriki! sa il porti sanatos!
  2. Honda super magna e diferita fata de orice VF700c/vf750c..vt700 e shadow deci nu magna Super magna are alte evacuari,alte carene,nu stiu cutia de viteze,motorul este intr-adevar la fel cu cele de pe magna vf700c. VT-urile sunt twin heads din putina mea experienta,nu v4 cum au magnele.Imi place mult honda shadow dar am renuntat la un VT700 dupa ce am gasit mai multe articole pe net,in special cel in care zice cam asa:" sacrificing performance for looks" Magna ar fi mult mai manevrabila si motorul este net superior,vorbim de acelasi motor pus pe vfr750 totusi... Super magna este superba,piese gasesti greu dar gasesti...e plin Ebay-ul .De acolo mi-am luat si eu kit de restaurare etrieri,restaurare ambreaj etc deci gasesti. Unicul inconvenient pentru mine cel putin la super magna,ar fi acela ca nu prea vad cum poti pune coburi laterale,pentru ca nu te prea lasa evacuarea orientata in sus,care arata super by the way:) Cum zicea si colegul Fury,gasesti piese intr-o veselie pentru shadow,dar Magna e mai rara,iar super magna si mai rara:) in schimb valoarea ii va creste si in afara de placerea de a calari o motocicleta diferita,unica as indrazni sa zic...vei avea si certitudinea ca nu "ingropi" banii cum faci cand cumperi o masina. Mult success:)
  3. Skara0

    Bicicleta mea

    Hop si eu cu trotineta mea:P all stock si nu cred ca investesc prea mult ca merg doar pe pista de biciclisti cu ea:D
  4. Skara0

    Service Moto Iasi

    Cu Alex am vorbit. Marius e in concediu din cate mi s-a spus. Ok,rezolvasem cu priza,mi-am luat singur adaptor dar cand le-am spus:frate aveti firele smulse de la priza remorcii ce facem? Mi s-a raspuns sec sa aduc remorca inapoi ca mi se inapoiaza banii... Nu sunt carcotas dar e frustrant sa iti iei liber de la munca,sa isi ia si un amic jumatate de zi libera de la munca,pentru ca nu e tocmai usor sa urci o motocicleta de 228 de kg de unul singur si sa anulezi totul pentru ca remorca oferita spre inchiriere nu are lumini... » Post actualizat in 17 Nov 2016 08:13 » Post actualizat in 17 Nov 2016 08:17 Nu am nici o intentie sa denigrez firma Madras.a fost o zi cu ghinion no hard feelings
  5. Skara0

    Service Moto Iasi

    Salut, Va voi impartasi o experienta nu tocmai placuta cu Madras Iasi. Am vrut sa inchiriez o remorca de la ei, ca sa imi aduc si eu motocicleta in Iasi. Toate bune si frumoase,platesc 70 de lei si iau remorca.DAR mi se spune ca am nevoie de un adaptor de priza de la 13 la 7 pini pentru ca eu am priza "de germania" Ok,nu comentez,desi probabil 60% din romani au masina din germania si mai mult ca sigur s-au confruntat cu cel putin o situatie similara si ar fi trebuit sa aiba acel adaptor. Caut adaptor pe la benzinarii cum am fost "instruit" gasesc intr-un final la autocentenar:P 28 de lei,daaaar surpriza: nu functioneaza luminile deloc,pozitie,semnalizare frana. Ma uit mai atent la priza si observ mai toate firele desprinse...s-ar fi putut conecta destul de usor dar nu stiam care si cum sa le reconectez...sun la Madras,mi se spune sa aduc remorca inapoi si ca mi se returneaza banii. In concluzie o zi irosita,imi luasem concediu o zi special pentru a-mi aduce motocicleta in iasi Despre Madras ca service nu imi pot exprima nici o parere,nu am avut nimic de reparat.
  6. Buna:) Am adus harbuleta acasa de aproape o saptamana:D Am pornit-o a doua zi dupa ce toata noaptea am tinut bateria la incarcat cu un redresor din lidl (nu fac reclama super panarama la doar 75 de lei) Am gasit:filtru de aer foarte vechi si multa mizerie sub filtru,toata sita plina de mizerie. Pompa de benzina invelita cu banda izolanta wtf? nu pare sa curga nimic. Fisa de bujii din dreapta din spate nu este originala,abia face contact cu bujia si nu are protectie de cauciuc cum au cele originale,deci musai trebuie schimbata, Merge bine vechitura,a scos fum la imceput,dupa care s-a incalzit si nu a mai scos un gram:) Alte probleme: Turometru nu merge,am backlight pe ceasuri dar turometru nu se misca deloc,este pe cablu sau? Cand apas pe furca din fata se lasa super usor in jos si la fel de repede se ridica presupun ca trebuie sa schimb garniturile de la furca si sa bag aer/gaz daca nu ma insel asta are anti dive. Ciudatenia pamantului,cand e pus contactul nu mi se aprinde becul de neutral dar daca bag in vreo viteza imi clipeste becul neutral si nu o lasa sa porneasca.Cu ambreajul apasat o ia.O fi vreo problema electrica grava? Va multumesc,si daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze in avans, » Post actualizat in 15 Oct 2016 05:09 Turometrul nu e pe cablu,si am vazut un tutorial pe youtube cum se repara...ma intriga maxim treaba cu becul de neutral,daca a mai patit careva ceva similar va rog sa imi spuneti si mie. Va multumesc
  7. Multumesc tuturor pentru primire si pentru incurajari: Caut sa cumpar echipament moto,daca are careva la vanzare mi-s buhai de 1.86 cu 92 kile si cu 45.5 la bocanc:)) Caut:de toate cotiere,manusi ghete etc. Mi-oi lua noi la anul dar am nevoie repede pentru scoala cica se scad din start 3 puncte pentru echipament wtf...de parca atunci cand iti iei B-ul te obliga sa ai roata de rezerva...
  8. ok good to know multumesc mult:) oricum nu ma grabesc sa o inscriu pana nu merge ceas.
  9. Fix asta sper si eu Mircea_fcs:) La insistentele unor amici m-am uitat si la alte modele de motocicleta mai light dar efectiv nu pot.M-am blocat pe acest model asa cum de ani de zile nu pot cumpara alta masina in afara de Honda. Stii cum e toate sunt frumoase ca si femeile o gramada de frumuseti dar sunt unele pe care nu le-ai...vrea:P pur si simplu. Sincer sunt mai ingrijorat de parcarea ei decat de greutatea ei...cu 228kg ma obisnuiesc am avut eu acu vreo 5 ani 116:)) masa proprie dar o parcare sigura...mai ales dupa ce am citit rubrica de "furaciuni" sper doar ca fiind o mobra veche nu va fi bagata in seama » Post actualizat in 05 Sep 2016 17:34 Stici cumva daca imi iau amenda la RAR daca o duc abia la primavara? As tine-o la un prieten in garaj sa o pun la punct pana atunci si oricum sezonul este pe terminate...ca sa nu mai zic ca permisul il voi lua (sper) pana la sfarsitul lui octombrie daca nu chiar mai tarziu.
  10. Skara0

    Oferte Garaje

    Salutare, cunoasteti pe cineva cu un loc de depozitare motociclete in zona pacurari-canta? Va multumesc
  11. Oho si harley si din 46' primiti va rog scuzele mele din pacate nu pot sa modific titlul:) daca se poate un moderator sa modifice tiltlul pana nu iau cafteala:) va multumesc
  12. Auleu nu vreau maica sa ma pun cu comunistii i-am cunoscut destul de bine am prins revolutia cand aveam 7 ani deci ceva ceva stiu:) Am glumit:) Va multumesc pentru primire si rog un moderator sa modifice titlul,pentru ca am citit pe aici numai despre motoare dupa anii 90' Sharky_boy stiu ca motorul nu e pentru incepatori deh are 228 kg dar si eu mi-s baiat voinic 1,86 cu 92kg:)) Nu pot lua altceva am oscilat maxim intre shadow si magna intre twin sau v4 engine dar avand ocazia sa pun mana si sa calaresc o magna identica cu a mea in iasi,m-a ajuat sa ma hotarasc irevocabil. Restaurarea in sine sper mult de tot sa fie scurta si cat de cat ieftina:D Sincer arata bestial e personalizata de parca neamtul a intrat in mintea mea bolnava si a facut-o asa cum visam.Singura mea emotie dupa cum am zis este compresia. Initial neamtul a zis ca motocicleta porneste dar cand a ajuns amicul meu acolo s-a chinuit pret de vreo 15 min sa o porneasca,auzeam prin telefon motorul invartea viguros dar nu pornea:(
  13. Va salut, Am decis sa imi iau A-ul:) la 34 de ani, deja am 3 sedinte facute in poligon pe o suzeta de 125cmc,sunt sofer categoria B din 2006. Mi-am dorit mereu o motocicleta de varsta mea,am avut eu fantezia asta:). Stiu ca toata lumea incepe sau ar trebui sa inceapa cu un motor sub 400cmc dar pe mine m-au atras mereu magnele,mai ales atat de laudatul motor v45,care in anii 80' avea un singur concurent serios yamaha v-max. Nu sunt adeptul vitezei excesive desi conduc o masina de 155hp tot honda,si nu cred ca am de gand vreodata sa imi fortez norocul pe doua roti mai ales ca nu am castigat in viata mea la loz in plic:) De vreo doua luni citesc zeci de articole legate de accidente,de intretinera unei motociclete si mai ales de intretinerea unei motociclete vechi. Am gasit o motocicleta mai tanara cu 2 ani decat mine,ca asa e bine si intr-un cuplu:), Am gasit babeta fabricata in 7 iulie 1984 intr-o stare foarte buna din punct de vedere vizual si la un pret aberant de bun,parerea mea, 800 de euro in germania si avand un prieten care s-a ocupat de achizitie,mi-o va aduce gratuit acasa in octombrie.https://s22.postimg.org/rltxjp1q9/image.jpg Habar nu am ce probleme are,pentru ca e radiata din 2013 si doarme intr-un garaj de atunci,prin urmare nu a vrut sa porneasca,dar am incredere ca o pot face sa mearga odata ajunsa in tara,atata vreme cat nu are probleme majore de compresie la motor. Nimic nu m-a descurajat pana acum sa renunt la ideea de a-mi lua aceasta motocicleta pe care nu o voi vinde probabil niciodata si atunci cand /daca nu va mai functiona/nu va mai putea fi reparata,tot cu mine va ramane. Consider ca o motocicleta nu este ca o masina nu doar din multiplele considerente tehnice,o motocicleta nu isi arata varsta,e mereu frumoasa,si nu poti renunta asa usor ca la o masina. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...