Sari la conținut

raddu

INACTIV
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2002
  • Numar Moto
    960
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 TS, Simson Sport, KTM 640

raddu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si eu am fost vara asta pe 3 august daca nu ma insel si drumul din stanga lacului era luat de ape, insa am inteles ca a fost reparat. Drumul merge pana pe creasta si poti ajunge pana la Vf Iezerul Mare. De la Crucea Ateneului poti sa cobori pana la Lacul Iezer si Refugiul Iezer.
  2. raddu

    Rmx

    Mie mi se pare identica cu o motocicletele Mikilon, fabricate in China. http://www.mikilon.com/info.asp?name=&...5017&page=1 Cineva pe forumul pro-bike zicea ca s-a interesat de ele si ca ar costa 760EURO/buc sau 570EURO/buc daca se comanda 30 de bucati. Probabil e aceeasi teaba ca si cu scuterele chinezesti, adica aceeasi motocicleta sub mai multe denumiri.
  3. Cel mai lung drum pe care l-am facut cu lc4 a fost Brasov - Vama Veche. Am fost doi pe motocicleta si am avut o gramada de bagaje. La finalul drumului motocicleta era ok iar noi eram rupti. Saua nu e deloc comoda si dupa cam 100 de km incepe sa te deranjeze rau de tot. Daca mergi singur poti sa stai cu fundul pe locul pasagerului care e ceva mai comod. Dupa o vara de mers m-am ales cu o durere de fund care m-a tinut pana la inceputul iernii. Motocicleta se tine bine pe sosea, pana pe la 110-120 km/h nu ai probleme iar daca nu ai vant din lateral merge si mai tare. Cel mai mult am mers cu 150, motocicleta parca ar mai fi putut dar mie mi-a ajuns. Vantul din fata te deranjeaza tare doar daca ai casca de cross(iti suiera prin urechi si e tare enervant). De consumat mi-a consumat cam 6,5l/100km. Rezervorul de 12l e cam mic si tebuie alimentat cam o data la 150 km dar oprirea care o faci e binevenita(te mai dezmortesti). Drumul Brasov - Vama veche l-am facut cam in 7 ore din care cel putin 2 ore au fost pauze. Ulei mi-a curs pe la capacul de la chiulasa unde nu e garnitura e doar silicon(fostul propietar mi-a zis ca nu a avut problema asta asa ca mi se pare ceva normal dupa 25000 km sa schimb siliconul de la capac), pe la furca(pt ca nu am curatat-o de noroi) si prin aerisitor in filtrul de aer(ceva normal daca pui prea mult ulei). Prin padure merge bine, singurele probleme sunt cu lichidul de frana la roata din spate care fierbe daca folosesti frana prea mult(poate daca pui lichid de frana DOT 5.1 nu ai problema asta, eu folosesc DOT 4) si cu ambreiajul care cam solicita mana (la mine e pe cablu motorul meu e din 98, la modelele mai noi nu cred ca ai problema asta). Eu consider ca e o motocicleta reusita si daca vrei o ceva cu care sa mergi pe drumuri forestiere si poteci si din cand in cand sa mai faci cate un drum ceva mai lung e una din cele mai bune alegeri.
  4. Am vrut sa zic ca acele spray-uri nu au un efect prea mare, nu ca nu au efect de loc.
  5. Mi-am dat seama ca e motor in 2 timpi. Iar la motoarele in 2 timpi amestecul carburant din carburator intra in carter iar din carter intra in cilindru prin canalele de transfer. La unele motoare (cum am presupus eu ca ai si m-am inselat) de la carburator exista un canal care duce in carter prin care nu ai cum sa vezi pistonul. La restul motoarelor in 2 timpi (cum ai si tu) amestecul carburant intra in carter pe sub piston printr-o fanta in cilindru caz in care poti vedea pistonul. Eu o singura data am fost nevoit sa deblochez un piston blocat din cauza ruginii. Am folosit o bucata de lemn, un ciocan mare si mult ulei. Legat de spray-urile degripante (WD 40, 2+2 si altele) parerea mea ca mai mult reclama e de ele. @cristi 57: conteaza daca vezi sau nu pistonul pentru ca daca vezi segmentii prin ferestre poti sa dai cu spray degripant, ulei, motorina sau orice crezi ca direct pe iei si ai mai multe sanse sa eliberezi pistonul.
  6. Pe fereastra carburatorului nu ai cum sa vezi pistonul.
  7. Iti urez succes. La Academia de aviatie?
  8. @Schumy: Abia azi am reusit sa ajung pe la posta.Scuze pt intarzaiere, dar am avut foarte multa treaba si am si avut ghinionul sa ma ard pe fata. Sa imi zici si mie daca se potriveste. S-ar putea sa fie ceva mai inalt, pt ca are 3 segmenti+ 1 de ungere. Sa masori distanta de la bolt pana la capul pistonului. @Nick61: O sa iti trimit si tie unul. Trimite-mi adresa.
  9. Cel mai bine reglam aprinderea la jawa 350 cu un "instrument' fabricat dintr-o bujie. Poti sa-ti faci si tu unul: iei o bujie, spargi partea aia din ceramica(asta e partea cea mai grea), ii dai filet(sa aiba pasul de 1 mm) si ii bagi un surub. Cand vrei sa reglezi aprindera pui "instrumentul" in loc de bujie, infiletezi surubul pana atinge capatul pistonului(pistonul sa fie in p.m.i.) si apoi rotesti surubul(o rotatie=1mm) pana pana obtii avansul pe care il vrei. Rotesti apoi de arbore pana se opreste pistonul in surub si acolo trebuie sa iti dea scanteie. Si daca iti cumperi comparator tot trebuie sa iti faci un dispozitiv dintr-o bujie ca sa poti face ceva cu el. Si cu un subler poti sa reglezi aprindera, dar trebuie sa dai rezervorul jos.
  10. @schumy: incerc sa trec saptamana asta pe la posta, daca nu saptamana viitoare ti-l trimit sigur.
  11. uite cum arata pistoanele alea de skoda, daca crezi ca te ajuta la ceva iti trimit unul.
  12. raddu

    Poze Simson

    sper sa semene si al meu cu el dupa ce termin, macar un pic
  13. Am scos ieri pistoanele din motor si nu arata prea bine. Daca vrei, ii dau pe gratis. Mai stiu o cucuoana care avea un set nou de skoda, dar nu stiu cat cere pe ei si nici daca are si camasile. La magazinul cu piese de skoda din Malnas jud. Covasna cerea pe un set motor 5 mil acum vreo 3 ani, ca zicea ca e facut de nu stiu ce firma nemteasca. O sa vorbesc cu cucoana saptamana asta si poate o sa merg la dansa sa vad exact ce are si cat cere.
  14. Alezajul e de 68 mm si la simson si la skoda 1000 mb sau s100. Daca te intereseaza iti vand eu piston+segmenti+bolt de skoda. Maine iti pun niste poze.
×
×
  • Creează nouă...