Sari la conținut

draghe

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre draghe

  • Rang
    Nou venit pe forum!

Metode de contact

  • Yahoo
    draghe@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti, Sibiu
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    nope
  • Numar Moto
    ...
  • Club
    nope

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ...
  • Interests
    enduro

Vizitatori Recenți Profil

50 citiri profil
  1. draghe

    Audi A4 break, 2013+, sfaturi achizitie

    La 2.8 impozitul este 2000 lei sau 1800 daca e in primele 3 luni ale anului. (Exista niste discutii cum ca o sa scada impozitele din 2019 ptr motoarele mari si sa creasaca la cele mici evident si in functie de norma euro - o transformare a noii taxe auto de fapt, dar om vedea daca se si face ceva) Eu am exclus diesel ptr aceleasi considerente ca tine. Alegerea este in final foarte personala, dupa ce am testat passat, GLK si XC60 (variante 2012 - 2013) nu prea mai stiam ce sa fac, dar cand am testat A6 am stiut ca vreau asa ceva...
  2. draghe

    Audi A4 break, 2013+, sfaturi achizitie

    Salut Am avut aceeasi problema de spatiu cand am renuntat la seria 3 iarna trecuta (ce-i drept, era vorba de copil si bagaje nu de televizor). Ca sa nu mai spun ca am gasit aceeasi ciudati agresivi pe forumul Audi :). Am cochetat si am testat mai multe modele, inclusiv A4 - sedanul nu e mai spatios ca seria 3 si combi emai ok, allroadul e ff scump. Am ales Audi sfatuit de cunoscuti (inclusiv mecanici de la BMW (sic !!) ) si partea de fiabilitate este peste BMW cu mult. Eu personal nu mai vreau BMW si este "cunoscut ca se mai strica" am auzit asta si de la Bavaria si de la MHS si de la Bimmer ... Am mai multi amici cu BMW si cam toti am patit la fel, e faina masina, dar ... Pana la urma eu am ales A6 din 2013 - s-a nimerit benzinarul de 2.8 si sunt super happy cu ea, spatiu mult, finisari de top si putere cand iti trebuie. Acuma, ref A4 modelul dorit de tine ... -- motoare, 1.8TFSI si 2.0 TFSI sunt OK la impozit, stau ff bine si la putere, sunt mentionate rateuri la turbine in piata, dar aici cred ca tine si de intretinere si exploatare. Din pacate, din ce stiu, nu exista alte motoare pe benzina la modelul asta, nu au pus nici 2.8 aspirat si nici 3.0.TFSI. Consumul in oras sare de 12-13 pentru orice motor pe benzina (la al meu 2.8 am intre 12% si 20% in functe de trafic), in exterior intre 7 si 10%.. mai mare daca te dai la ea. Aud ca 1.8TFSI consuma chiar mai mult decta 2.0TFSI si nu prea merita.. -- cutia: - ai varianta manuala, standard - mie nu mai imi place.. - ai varianta CVT - foarte fina, 8 rapoarte, nu simti cand schimba (turatia ramane constanta sau creste ff usor), schimbul de ulei la 60k, are o mica intarziere la plecarea de pe loc dar nu deranjeaza, economica si fiabila, super comoda in oras. Daca ai chef de joaca, o muti pe sport si incepe sa schimbe la 6000 si dintr-o data zici ca ai alta masina sub tine. - ai si varianta DSG - s-a pus mai mult pe diesel, nu stiu daca este si pe benzina, schimba rapid si simti si scadere la turatie, este fiabila si comoda. -- la dotari as mentiona suspensia pe aer fff comoda, nu simti liniile de tramvai care sunt la nivel cu soseaua mai noua sau la gropile mai fine. denivelarile mai mari le preia f bine - nici o legatura cu seria 3 (cred ca am imbatranit ca acum mi se pare ca BMW are suspensiile prea tari, inainte mi se pareau misto) -- In functie de model ai dotari multe, face toti banii interfata multimedia cu butonul langa levierul cutiei, e intuitiva si la indemana. Merita si climatizare cu zone diferite pentru spate, pozitiile cu LED Ref SKODA, nu am condus, dar am mers in dreapta cu vreo doua Superb.. amandoua dieseul de 2.0 nu mi se pare ca e vreo diferenta notabila fata de passat, poate doar de pret, ambii proprietari se jura ca nu au schimbat decat consumabilele la ele... La revanzare Skoda are o valoare incredibila... sta cel mai bine din grupul VAG In final, musai test drive (eu asa am renuntat la GLK si bine am facut) si care iti place si cum arata... Nu mai stiu ce sa mai zic, daca ai ceva intrebari specifice de Audi si pot ajuta cu o idee, cu mare placere.
  3. draghe

    Stoc echipamente Alpinestars

    Tocmai ce am luat Cizmele Tech7. Super treaba si un pret corect. Pana la urmatoatea comanda, multumesc Alex !!
  4. draghe

    Aduc la comanda echipamente moto Alpinestars

    Salut Te rog sa imi spui daca exista disponibile cizme Tech 7enduro sau tech 10, in ce culori si la ce pret. ttps://www.alpinestars.com/products/mx/boots/tech-7-enduro-boot ttps://www.alpinestars.com/products/mx/boots/tech-10-boot a marime ar trebui sa fie 10 / 44.5. Aici am sa te rog sa ma si sfatuiesti in functie de ce ai mai avut sau vazut pana acum. Eu port in mod normal 43 - 43.5 la pantofi. La enduro am purtat la o iesire alpinestars tech 5 nr.43 si m-au cam apasat la degete, Alte dati am purtat AXO nr 44 - erau un pic mari la lungime dar altfel sunt tari si nu sunt comode deloc). Din pacate nu am avut unde sa probez Alpinestars Tech 7 sau 10, asa ca daca stii cum se potrivesc ar fi super. Multumesc
  5. Subscriu la tot ce a spus Cristi mai sus. Multumesc Atti ptr un weekend fff fain !! sper ca pe toamna sa reusesc sa mai rup un weekend pentru o tura !!
  6. draghe

    motociclete AJP

    Am fost toamna trecuta la un weekend enduro la Sibiu. Organizatorul are la inchiriere 2 AJP-uri noi (125 si 240) si un Sherco. Ref AJP, stiu de la proprietar ca sunt fiabile, nu a avut probleme tehnice cu ele desi le folosesc si incepatori si avansati. Motorizarea era Honda, intretinerea e la KM, nu la ore de functionare, sunt usoare pe fata si asta le face manevrablie si usor de folosit in enduro. Eu am folosit Sherco, dar un coleg membru pe forum ( danielt ) a folosit AJP si a fost foarte multumit. Una peste alta, si pe mine ma bate gandul la un AJP (PR5 enduro), asa ca orice alta parere m-ar ajuta si pe mine la luarea unei decizii. Toate bune.
  7. draghe

    Chestionar cercetare

    Completat. Succes !!
  8. Asa cum am promis, revin cu update ... Inainte de a merge la PST, am mai fost la un service recomandat de un amic - de data asta un service de cartier unde au tras baietii de tot ce se putea trage sa vedem ce si cum bate. Nu a fost caseta (nici nu bate si nici nu are scurgeri), erau bieletele de directie si un tampon de la motor. @ l.u.v multumesc ptr sfat - se pare ca a fost o experienta similara cu a ta. Multumesc tuturor ptr sfaturi
  9. draghe

    Bani prin transfer bancar rapid

    Corect. Transferul bancar este sigur si simplu. Cum spunea si colegul Danutzzz, ai nevoie de IBAN si BIC, bineinteles si de numele beneficiarului . Tot in banca ar trebui sa fie mai ieftin ca moneygram sau western union sau alte transferuri, desi adaugi macar o zi ca durata; dar regula de baza este: rapid si scump, mai putin rapid dar mai ieftin. Un transfer standard bancar electronic costa undeva la 0.1% minim 10 eur, cu diferente relativ mici intre banci. Comisioanele ptr platile electronice sunt de regula la sub jumatate fata de cele clasice la ghiseu. Intreaba la banca ta daca este posibil sa faci si un cross-currency payment - adica plata in eur din cont de lei - asta ca sa nu mai deschizi un cont de eur in cazul in care nu ai .. desigur, intreaba-i si de comisioanele aferente ptr oricare din variante. Cea mai ieftina solutie: daca ai un amic bun angajat la vreo banca mai rasarita, da-i banii si contactele si probabil iti face transferul gratis - cam toate bancile mari au free banking pentru angajati. Bafta
  10. Am vorbit la PST si o sa ma duc sa fac o constatare si la ei la inceputul lui Ianuarie . O sa revin sa va spun cum a fost. Multumesc tuturor ptr sfaturi.
  11. Multumesc amandurora pentru raspunsuri.
  12. Salutare tuturor, Am o situatie si orice gand / sfat este bine venit. De curand am inceput sa am o bataie in volan la pe la 100km/h. Initial am crezut ca e de la vreo roata stramba din cauza vreunei groapi, dar dupa ce am trecut la rotile de iarna, bataia nu a disparut. Asa ca ... service si constatre: bataie in caseta de directie. Auto este un BMW 320 din 2006. O caseta noua costa prea mult pentru cat mai face masina, asa ca ma gandesc la o reconditionare / reparare a casetei. De la serviceul unde merg de obicei, nu mi-au dat nici o recomandare, inteleg ca nu au o colaborare cu nimeni pe acest subiect. Printre amici, se pare ca sunt singurul cu o astfel de problema, asa ca l-am intrebat pe google si am citit cateva forumuri de masini si raspunsul e ca ar fi vreo doua firme mai cunoscute prin Bucuresti: Tureal si ServicePST. Desi am auzit de cineva din Targoviste bun pe treaba asta, as vrea sa rezolv in Bucuresti ptr ca nu pot pierde o zi intreaga. De asemenea, as vrea sa imi fac reconditionarea si montajul in acelasi service, ptr a evita discutii ulterioare pe garantie. A facut cineva vreo reconditionare a casetei de directie la vreun service in Bucuresti? Ati fost la vreunul din cele doua de mai sus? Vreo experienta pozitiva? Vreo idee? Multumesc, Dragos
  13. Super experienta !!! Am fost la Hozman weekendul trecut (20-22 Oct) si a fost de senzatie !!! Trasee faine, moto bune, vreme de vis !!! Multumesc Gabi ptr rabdare si ptr ca ne-ai invatat atat de multe in atat de putin timp !!! Abia astept sa mai fur un we doar ptr mine Toate bune Dragos » Post actualizat in 23 Oct 2017 14:43 si poze...
  14. Salut. Nu am reusit sa va prind la tel. Am trimis un mail la adresa de contact. Sper sa ne vedem luna viitoare la SB Merci
×