Sari la conținut

adr1an

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

365 citiri profil

adr1an's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. S-a rezolvat! Vinovatul, in poza de mai jos. Honda ofera ansamblul din rezervor complet (~2000 lei), nu vinde nimic separat. Am gasit totusi garnitura pe un cod de Suzuki (pompa in sine e pusa pe o sumedetie de modele moto si auto), dar cum nu reuseam sa o gasesc mai devreme de 3 saptamani, am mers pe ebay si am luat o pompa completa cu tot felul de alte garnituri, site, filtre, inclusiv garnitura buclucasa, fiind cica 'japoneza cu garantie pe viata'. (a costat 30 lire, nu 200) Astazi s-a montat si am facut 150km fara absolut nicio problema, fara niciun inecat, sughitat, tusit, etc.
  2. Bujii noi cu iridium, schimbat toate furtunasele de vacuum, baterie noua.. In continuare merge rau
  3. Multumesc de sugestii. Am facut asta astazi, nicio schimbare la pulverizare. Si n-am fost deloc zgarcit cu spray-ul. Nu stiu codul de bujii, nu am avut inspiratia sa-l notez. Dar pentru siguranta am sa le schimb saptamana viitoare cu NGK CPR8EAIX-9, propuse de @Silver Arrow. Impreuna cu bateria, care e la sfarsitul vietii si cu furtunasele de vacuum (in poza, capatul care intra in MAP). Bazaitul asta e normal? Acolo cred ca e senzorul de pozitie la clapete (TPS). video-1595683187.mp4
  4. Am verificat clapetele si etanseitatea la admisii acum cateva zile. Am scos toata cutia filtrului afara si am strans tot ce se putea. Intrarea din filtru spre clapete nu era strans deloc pe unul din cilindri - si am zis ca ASTA E. Dar nu, nu era de-acolo :(. Presupun ca e importantea etanseitatea dupa clapete, nu inaintea lor. Filtru de aer arata foarte bine desi are mai bine de 10.000km.
  5. Transalpul de 700 e pe injectie, deci nu sunt carburatoare. Am verificat bujiile. Atasez o poza. Am golit si benzina din rezervor si am facut plinul de la Rompetrol de data asta. Din pacate motorul merge.. la fel.. ralanti scazut, rateuri in admisie, si (in special la turatii joase), motorul merge sacadat, bruscheaza, nu sta constant la o turatie fixa. Daca trag de acceleratie, intai ezita si apoi incepe sa traga, dar in trepte, intermitent.. Dupa 5000 de ture pare sa traga liniar. Am ramas fara idei. Mi-a zis un mecanic acum mai bine de un an la o revizie ca a gasit o eroare pe CKP si a sters-o. Sper sa nu fie, defapt, senzorul CKP pe duca. O sa incerc o diagnoza zilele astea.
  6. Socar, mereu alimentez acolo fiind aproape de casa. Facusem totusi 50km de la alimentare fara nicio problema. In zece ani nu am avut niciodata probleme cu benzina / motorina.
  7. Debit, verificat conform manualului (https://www.manualslib.com/manual/830095/Honda-Transalp-Xl700v.html?page=189). Test de presiune cu manometru nu am facut ci doar am verificat cum se comporta pompa cand restrictionez debitul. Revin diseara cu pozele cu bujiile. Mersi de ajutor.
  8. Am verificat, defapt, contactul fiselor. Anul trecut am avut o problema similara si vinovata a fost o pipa care dadea scanteia in afara, in blocul motor. O sa scot astazi bujiile afara desi au 4000km. Are o singura bujie pe cilindru. Rateuri - motorul merge intrerupt, aud pocnituri din cand in cand in admisie. In mers motorul nu sta constant la o turatie, ci fluctueaza sus - jos +- 100 rpm. Am dat aseara cutia filtrului de aer jos si am verificat furtunasele de vacuum. Nu au nicio crapatura si tin vacuumul cum trebuie. Lucruri pe care le-am observat, totusi - pompa de benzina 'bazaie' diferit fata de cum o auzeam alta data - desi face si debit si presiune. Motorul merge rotund daca-i scot o fisa si merge intr-un singur cilindru. Am scos ambele pe rand, rezultatul e asemanator. Astazi o scot bujiile afara si preventiv ii schimb si toata benzina din rezervor. Orice alt sfat e binevenit WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.20.mp4 WhatsApp Video 2020-07-22 at 23.21.24.mp4
  9. Intampin o problema la Transalpul meu, XL700 din 2008. Brusc, de la o zi la alta, motorul a inceput sa dea rateuri cu duiumul, ralantiul sta pe la 1000 de ture si se opreste des la semafor. In ture, trage cu ezitari, bruscheaza incontinuu. Am facut o verificare la bujii, am schimbat pipele si verificat debitul pompei de benzina. Totul pare in regula aici Ma gandesc sa verific etanseitatea filtrului de aer si starea furtunasele de vacuum (desi nu am absolut nicio idee legat de traseu), singurul la care am avut acces e capatul care intra in senzorul MAP si e destul de imbatranit. S-a mai lovit cineva cu asa ceva? Alte sugestii pentru ce as putea verifica?
  10. Ce model de pipa de bujie se potriveste pe XL700V? Multumesc!
  11. Pentru mine cel putin, la 1.83, mi-e foarte greu sa am priza buna daca stau in picioare pe scarite. Iar, la mersul pe sa as castiga cateva grade de inclinatie care ar prinde tare bine zonei lombare.
  12. Salut. Si-a montat cineva inaltatoare de ghidon pe XL700? E nevoie si de alte cabluri pentru inaltatoare de 25mm?
  13. Nu sunt rateuri (la plural), de obicei e un unul singur, nu e urmat de altele. Uneori, foarte slab, alteori foarte puternic. In unul din cazuri, spre exemplu, in frana de motor, urma sa opresc la un semafor. Am schimbat treapta din 2 in 1 si fix cand am 'piscat' putin acceleratia sa aduc turatia motorului putin mai sus, a dat rateu si motorul s-a oprit. Mereu se intampla in acel moment - cand trag putin de acceleratie sa fac rev matching. Benzina e de 95. Am pus si 98, fara rezolvari.
  14. Salutare. Am nevoie de o parere - incep sa am din ce in ce mai des explozii pe admisie (sunt clar sub ghidon, nu pe evacuare). Nu apar la forja, ci doar la acceleratii in gol (de cele mai multe ori cand incerc sa sincronizez motorul cu o treapta inferioara). A mai patit cineva? XL700V 2008, 46.000km.
×
×
  • Creează nouă...