Sari la conținut

Cosmin Badea

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

182 citiri profil

Cosmin Badea's Achievements

  1. Motocicleta se poate vedea in Bucuresti. Dupa cum apare si in poze, este inmatriculata in Bucuresti. Are ITP facut anul acesta, deci doi ani fara probleme, viitorul posesor poate pleca pe ea din moment ce eu voi pleca pe ea pana in Franta daca nu se vinde pana atunci. Toate actele sunt pe numele meu si in regula. As aprecia daca data viitoare Dl IVan Pedala ati fi un pic mai rabdator si nu ar scoate pufuri pe esapament. Nu e personal. Faptul ca am citit mesajul si nu am si raspuns nu inseamna ca e rea vointa. Ci doar simplu fapt ca nu gaseam unde sa pot edita si completa anuntul cu sugestiile dvs. Si am amanat acest lucru ca sa pot gasi timpul necesar. Apreciez stiului umoristic nu si ce e in spatele lui.
  2. Motocicleta a fost adusa de mine personal din Berlin in noimebrie 2016 56124km la ultima fotografiere Accesorii si dotari: Scut motor Swmotech Crashbar mare Swmotech Sidecaseuri SWMOTECH TRAX TOPCASE GIVI 52L (incap doua casti full face) GPS – GARMIN (ultima harta incarcata este de anul trecut) Manere incalzite Sa pasager incalzita Cric central 2 seturi de chei OBD-TOOL (pentru resetare interval de service si alte lucrari de mentenanta cu aplicatia specifica de la Triumph) Senzori de presiune anvelope, Bujii NGK Iridium, Fltru de ulei K&N. Motocicleta este in stare perfecta de functionare. Pe perioada iernii si a verii sta in garaj subteran. Tot istoricul de service il am trecut in cartea motocicletei si se poate regasi si la cei de la RAMS Motorsport unde au fost facute lucrarile de intretinere. Estetic 9/10 (are usoare zgariieturi pe rezervor (vezi poza) facute de obiectivul unui DSLR care sta la gat in turele lungi moto. Nu a avut accidente, decat doua culcari pe laterala de pe loc. Ce trebuie schimbat in viitorul apropiat : uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer. Ce poate fi necesar sa fie schimbat: bateria (nu am schimbat-o niciodata pentru ca nu a dat semne de obseala – pe timpul iernii a fost incarcata constant la redresor), Ce a fost schimbat in ultimul an: Cauciucurile (Continental trial 3 absolut magnifice pe curbe) si kitul de lant (DID) , bateriile la senzorii de presiune, placutele fata/spate (Carbon Lorain CL3), lichidul de frana (Castrol Race) si lichidul de racire motor (Motul Hybrid). Furca a primit si ea serviceul necesar conform manualului tehnic. Motocicleta mi-a adus multe momente de bucurie in viata. Are un motor echilibrat cu suficienta putere cat sa simti adrenalina si bucuria drumurilor de munte. Consumul mediu este undeva la 6% fara sidecase si la viteze de pana la 130km/h. Consumul creste cu 0.5 daca are sidecase. Stabilitatea nu este influentata de sidecaseuri. Este o motocicleta confortabila si pentru pasager (cel putin asa am primit feedback) si cu loc de sprijin si relaxare pentru acesta. Motocicleta a functionat mai mult pe drumuri in afara orasului (pentru oras am un scuter Yamaha care este si el de vanzare). Daca esti interesat, te astept cu drag sa o vezi. Iti va placea. Motocicleta a vazut Suedia, Danemarca, Norvegia, Germania, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria si urmeaza cat de curand sudul Frantei in cazul in care nu se vinde pana atunci. 5900EUR Nu negociez la pret 0766663837
×
×
  • Creează nouă...