Jump to content

AlexandruMa

Membru
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About AlexandruMa

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Suzuki VStrom 1000
  • Numar Moto
    MRR

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. Verificati mufele + siguranta. Eu am avut si pe moto anterioara 2 ani, pe vstrom vehicle manere + actualele de vreo jumatate de an, nicio problema cu vreo pereche.
  2. Scad gradele, scade si pretul: 2250 euro. Posibil sa mai negociem ceva la fata locului.
  3. Mai poti incerca si la Bogdan Harea Depinde ce ti se pare ca nu e ok la pozitia actuala. Eu am simtit nevoia de inaltare dar si apropriere a ghidonului, asa ca am pus sw motech 3 cm in sus 2 cm in spate.
  4. Ori husa aceea, ori exista pernute/huse cu aer sau gel (AirHawk, pernuta gel la Louis (https://www.louis.eu/artikel/moto-112-seatpad-different-sizes/10018782?list=dfaeb608eae52ac3402e4aa1c4191210) ) sau refaci saua dupa cum vrei tu si cu ce culori vrei, unde il pot recomanda pe Dacian MotoVis (e in Ploiesti)
  5. Update de pret: 2350. Motocicleta se poate vedea doar in zona Pipera/Aurel Vlaicu, este intr-o parcare subterana. Se poate testa in curtea interioara. Inainte de vanzare ii voi face si revizia (ulei + filtru).
  6. Yamaha FZ6 Black Edition An fabricatie 2005. Este al treilea an in care motocicleta este la mine. Am achizitionat alta motocicleta, tocmai de aceea anul acesta am mers cu ea aprox. 2000km. KM actuali: aprox. 79000. In mare parte din timp a fost tinuta in parcare subterana sau acoperita. Dotari extra: Furtune frana metalice Tobe ARROW Manere incalzite Oxford Suport bagaje Givi - topcase si sidecase Topcase Louis 32L Cric central Priza USB dubla si voltmetru Sa refacuta la Dacian MotoVis Crashpaduri -1 dinte la pinionul de atac Motocicleta a fost intretinuta la TNG, cu schimburile necesare facute la timpul lor. "Istoric service" pt perioada in care a fost in posesia mea. Cauciucuri Michelin Road5, an 2018. 52k km - inlocuit bujii Iridium inlocuit distributie (lant + intinzator) 54k km - inlocuit placute frana CL impreuna cu furtunele de frana metalice inlocuit kit lant EK inlocuit rulmenti roata fata 74k km - inlocuit rulmenti jug Motocicleta are 3 chei (2 negre, 1 rosie). Este pe numele meu, ITP valabil. Poate fi vazuta (preferabil) in zona Pipera/ Aurel Vlaicu (sector2, Bucuresti) *Am cumparat moto cu o adancitura pe rezervor in partea dreapta; povestea celui care mi-a vandut-o a fost ca a scapat-o pe loc (aici e plauzibil, caci nu e harsaita vopseaua) si ulterior i-au fost montate crashpadurile. [ultima poza] *Separat (+700 lei) pot da si topcaseul ce se vede in ultimele poze, model Shad 58X (dimensiune reglabila - 46-52-58L) + placa prindere din aluminiu. Contact: PM Pret: 2500 de euro Alte poze:
  7. daca nu gasesti pe cineva ai putea sa-l suni pe Fabio (@bozoro) ca poate arunca un ochi.
  8. Cauta prin topicul asta, ca sigur s-a discutat. Revizii normale la nr de km 7-10k km (ulei, filtru ulei, paote filtru aer) Revizii la km mai multi (bujii, verificat supape, lichid de frana, placute) Lantul se schimba cand e nevoie, in functie de cum mergi, normal la ~30k km Cauciucurile ... discutie lunga. Sunt cauciucuri care tin 5k km, sunt altele care tin 20-25k km, multe care tin intre. Un set bun costa aproape 1000 de lei.
  9. Mie cel de 1000 imi consuma intre 5.5 si 6 (mers normal - adesea pasagera si bagaje; nu tras de timp ca sa scot mai putin), iar in Bucuresti cu 1L in plus. Nu cred ca un 650 ar consuma 3 la acelasi stil de mers (ca daca ma chinui sigur si 1000 scoate mult mai putin) astfel incat sa alimentezi de 2 ori mai rar. 1000 pt oras e prea mult, nu are rost. Merita daca in alea 2 saptamani e vorba de pasager si bagaje multe (desi cred ca si 650 ar face fata intr-o oarecare masura - mers mai incet, depasiri mai lungi)
  10. Bun, atunci ma retrag. Poate la o alta reușesc sa ma lipesc
  11. Eu sunt asta. Cat timp xtx nu mai poate duminica, pot sa ma alatur în continuare vouă?
  12. Ai citit macar de curiozitate comentariile de mai sus ?! Sau legea. AM se ia automat de la B, nu conteaza absolut deloc la "vechimea" pt A. Poti da de A2 si ulterior dupa 2 ani de A.
  13. Chestia cu cheia am patit-o si la Yamaha FZ6. La al meu VStrom inca nu trebuie sa fac ceva special cu cheia, in schimb la FZ da, trebuie sa trag serios spre mine. Si chestia asta nu e ceva normal; de ce? Eu pot scoate cheia cu motorul pornit fara nicio problema. Sigur nu asa a gandit japonezul :)) Dar e ceva cu care poti trai, iti intra in reflex.
×
×
  • Create New...