Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


AlexAB

Super Membru
  • Content Count

    573
  • Joined

  • Last visited

About AlexAB

Contact Methods

  • Website URL
    zenmoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    BMW G650 Xchallenge
  • Numar Moto
    ZEN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW G650 X Challenge, Honda NX650 Dominator
  • Interests
    zenmoto.ro (moto&foto)

Recent Profile Visitors

999 profile views
  1. Mai are chef sa mearga cineva? Pe DN facem 2 ore pana in localitatea Slon (google maps) apoi spre Cimitirul Eroilor si Vama Buzaului, cat permite drumul. Fie 10 metri fie toti cei 35 de km. Ma gandeam sa ajung inainte de ploile de saptamana viitoare. Daca nu ne place ne reorientam, momentan nici eu nu sunt convins.
  2. Eu aveam 6 ani atunci, dar mi s-a parut extrem de interesant sa observ conditiile de trafic din 93, din Berceni, centru si pana in nordul Bucurestiului. Asa o sa ne uitam si peste 30 de ani, la filmulete din 2019, cu nostalgie pentru aceste garduri si culoare unice :)).
  3. Multumesc frumos @fuchsia, am inteles acum si logica. Mi-am pus pe lista multimetrul, de redresor nu sunt convins ca o sa-l folosesc ca vine caldura si merg des, dar ma mai gandeam la un compresor. de fapt nu, ca am o pompa cu indicator de presiune.
  4. Bai sa stiti ca a fost super simplu, intr-adevar. Am ales sa nu fiu viteaz cu degetele arse pe balcon si-am apelat la prietenii din service. Se rupe fâșu, se toarna lichidul, se lasa 30 min, se sigileaza. De acum sunt expert, pot sa-mi deschid service de activat baterii :)))). Partea cea mai superba e ca a fost prima oara cand mi-am dat jos carena si mi-am schimbat singur bateriaaaaa, yuhuuu!!! Si nu mi-a luat decat vreo 20 de minute :)). Si a si pornit motocicleta fara sa scurtcircuitez ceva. Mai intai decuplat masa, apoi pozitivul. Iar la bateria noua mai intai pozitivul, apoi masa fu ordinea firelor. Parca. Am urmat ce ziceau in manual. Toate urmate de o tura de noaptea cartilor deschise, si un mic show de lumini pe arcul de triumf. Salutari colegilor din trafic! Mersi frumos, o sa incerc sa comand unul de pe louis prin kronau. Bordul Vapor de pe Domi a fost montat de fostul proprietar impreuna cu Jumba. Eu abia acum explorez mai mult tainele mesteritului la motociclete, nici vorba de montat un bord singur :).
  5. La cel luat de mine am luat bratul lung si prinderea, acea bila neagra cauciucata, un surub direct in suportul de ghidon. Ca sa fie cat mai la nivelul ochilor și imobilizat, fără sansa de a se roti in jos pe off-road. Pun niște poze mai târziu pe topicul cu mobra mea. Bogdan a ales sa nu aduca bikermag la smaeb, si nici nu avea toate prinderile disponibile in stoc. E altceva sa le ții in mână. (na, îmi rationalizez si eu cheltuiala). Am fost și la magazine scumpe unde mi s-a dat cu flit :)) omul sfințește locul, mai mult decât preturile, in umila mea opinie.
  6. Mersi Silver, Red si Sin. Nu am nici multimetru nici redresor.. Daca sunt sanse sa o stric mai bine iau un tramvai pe culoar unic pana la un service unde știu ce fac.
  7. Am primit cablul de ambreiaj OEM, am luat suportul de telefon de la RAM cu prindere in șurubul ghidonului, e genial, si o baterie noua, Toplite Yuasa TTZ10S. Diseară o sa încerc prima activare, am înțeles de la un prieten ca aceștia ar fi pașii: - desfac capacul de la recipient, care va deveni capacul de la baterie - desfac tipla de la baterie care acopera gaurelele - iau recipientul, il infig invers pe baterie - las sa se scurga, eventual apas usor - dau recipientul la o parte si astept 30-40 min pana nu mai bolboroseste - apoi pun capacul initial de pe recipient pe baterie si teoretic din acest moment e încărcată 50%. Orice alt sfat e binevenit. Îmi urez baftă
  8. E practic același lucru cu cei care parcheaza pe locurile destinate persoanelor cu disabilitati.
  9. Freya, ce nu iei tu in calcul e faptul ca nu e un biciclist. Nu e un motociclist. Daca am merge toți pe aceste culoare, între mersul paralel pe liniile de tramvai si acele garduri metalice ar fi carnagiu. Ai fi înconjurat de zeci de motocicliști, bicicliști, trotinetisti, tramvaie și ambulante, urcând-se unii pe alții, depășind aproape, la viteze diferite si intrând pe sensul opus, ca na, poate e mai liber. Iti merge bine acum pentru ca ești singur, și in afara legii.
  10. Complet de acord cu @Metal Heartsi @Silver Arrow, iar in completarea celor de mai sus as sustine ca pe aceste bulevarde s-a redus simtitor numarul de cetateni sinucigasi care traverseaza pe unde ii taie capul, respectiv care iti sareau in fata atunci cand incercai sa avansezi printre randurile de masini. Valabil si pentru multi soferi care intorceau peste liniile continue si peste cele de tramvai. Azi m-am bucurat sa-l iau pe 21, rapid si neintrerupt, de la Obor pana in Colentina, cum probabil se bucura multi oameni care aleg (sau sunt nevoiti) sa foloseasca tramvaiul in fiecare zi, eventual lasand masina in parcare. Pe Mihai Bravu in dreptul cofetariei Alice era tot timpul libera o banda, hai o banda si jumatate. De cand s-au pus gardurile, sunt libere 2 benzi in mod constant. Ca o parere personala, desi am blamat si eu gardurile pana sa le inteleg, n-au fost cea mai rea decizie. Later edit: e nasol daca nu esti din Bucuresti si esti surprins noaptea de inceputul unui gard acolo unde te astepti sa ai toata banda la dispozitie.. stiu ca au fost cateva incidente.
  11. Primul SMAEB la care am participat, azi (duminica) pe la ora 11:00. Am incercat sa merg fara prejudecati, stiind ce s-a scris aici despre cel din 2018 si sa-mi fac propria impresie. Frumos ca ne-au ghidat baietii spre parcarea moto. N-am apreciat ca mi-au cerut banii de bilet inainte sa ajung la ea, cat eram pe moto, cu manusi in maini si mana pe ambreiaj, na si baga in neutru, da jos manusa, cauta portofelul sa scoti 30 de lei, nu scapa manusa, da banii, ia restul. Am admirat multe motociclete frumoase in parcare. N-am apreciat choperistii care atunci cand plecau tineau sa sparga timpanele celorlalti motoristi aflati in parcare, turand de-ampule@ motorul. Destul de mic spatiul expozitiei, am avut timp de doua ture. Inca amabili oamenii din standuri, desi probabil obositi dupa 2 zile pline. I-am apreciat pe cei de la Motor-inn @PICAMAR. Dintre toti vanzatorii de echipamente si accesorii, atat in magazin cat si la SMAEB, ei raman in top ca fiind cei mai prietenosi. M-au recunoscut ca si client. Au avut rabdare sa-mi arate mai multe optiuni si cum functioneaza si mi-am cumparat un suport RAM de toata frumusetea, cu prindere direct in suruburile de la inaltatoare si cu o reducere, totul la 350 lei: Singura motocicleta pe care am fost curios sa ma urc a fost Tenere 700. De doua ori. Am inteles ca e prototip si nu porneste motorul, finisajele nu erau ultima varianta, saua scartaia si plasticele din bord pareau lipite cu silicon ca la Dominatorul meu, si nici greutatea nu era neaparat apropiata de realitate. Dar mi-a placut simplitatea ei, foarte similara cu Domi. Supersporturile, vitezanele si chopperele personal ma lasa rece, insa am avut ocazia sa admir de aproape Niken-ul, Multistrada si toata seria adventure de la BMW. My god cat de enorma e versiunea Rally. E jumatate de masina. Overall, multumit de accesul la toate mobrele astea pentru doar 30 de lei. N-am gasit o cheie imbus in tot targul sa-mi prind si eu suportul RAM inainte sa plec de acolo. M-a ajutat in parcare un baiat, Bogdan, salutari cu ocazia asta, m-a asteptat cat am incercat eu sa-mi rezolv treaba (chit ca nu am reusit sa desfac atunci pe loc surubul), m-a lasat si sa-i admir casca la care ma gandesc si eu, un Nexx X.Wed 2. Cat am oprit pe la Victoriei ca sa-mi dau seama pe unde sa ocolesc maratonistii sa ajung si eu la Romexpo, un baiatel de mana cu mamica lui mi-a zis ca am o motocicleta frumoasa :D.
  12. In state am văzut motociclist cu copil pe locul din spate prins de el cu un fel de centuri/chingi. Important e sa te uiți în paralel și după un cărucior cu rotile pentru copii.
  13. Pai nu e obligația ta ca șofer să elimini riscul ăsta? Daca nu vezi, dacă nu ești sigur, nu inițiezi manevra, nu te bagi, te uiți mai bine, nu ca "se întâmplă sa nu vezi mașina". Daca ți se întâmplă asta ideal ar fi să te orientezi și spre alte mijloace de transport.
  14. Salutare! Cine a mai înmatriculat recent in București, poate ma ajuta cu pașii următori. Dupa ce am făcut contractul de vânzare, cumpărare si am primit actele, fiscalul si mobra de la vânzător: 1. Acum trebuie sa o înscriu la impozit pe numele meu mai intai, apoi sa ii fac RCA in vederea înmatricularii, corect? 2. Unde se plătește taxa de înmatriculare? 3. Unde se plătește taxa pentru numărul preferențial? 2. Ma duc la Pipera la înmatriculări unde imi fac dosarul - cand predau plăcuța actuala de înmatriculare? La depunere sau la ridicarea placutei noi? Desi am realizat că actele rămân la ei deci cat le aștept oricum nu pot circula cu mobra. Multumesc!
×
×
  • Create New...