Jump to content

AlexAB

Super Membru
  • Content Count

    810
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

4 Followers

About AlexAB

  • Rank
    aka Bulgaru'

Contact Methods

  • Website URL
    zenmoto.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    BMW G650 Xchallenge
  • Numar Moto
    ZEN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW G650 X Challenge, Honda NX650 Dominator
  • Interests
    zenmoto.ro (moto&foto)

Recent Profile Visitors

2,295 profile views
  1. Te invit sa o probezi, cu cea mai mare placere, te las si sa învârti roata. Ți-am văzut mesajul dar n-am apucat sa răspund inca :)). De vândut nu as vrea, inca o consider moto unicorn iar un 690 dublu ca preț nu mi-ar aduce dublu ca experienta sau distracție.
  2. Ma bucur s-aud asta sper sa mai tina vremea frumoasa, sau cel putin uscata. Ieri mi-au iesit cele mai lungi wheelieuri de pana acum, e a 6a sedinta, las si aici o compilatie de 2 minute cu cele mai reusite. Daca la prima sedinta imi ieseau doar broscute, reusesc acum un 10-15 metri. Brap braap. Si o poza draguta tot de ieri:
  3. Ma bucur :)) țin pumnii sa ai parte de același noroc cum am avut si eu. Ar fi mișto să mai vad pe cineva cu Xchallenge, cred ca mai e doar încă unul in București. Din punctul meu de vedere, Xmoto lui Cosmin a făcut față excelent la toate traseele pe care ne-am băgat. I-ar trebui doar un scut metalic. Pe asfalt rupe. Daca reușești sa mai negociezi, si KTM ul 690 e o motoreta super, am mers si eu pe ea, e practic un Xchallenge mai modern, mai mulți cai putere, ABS, suspensii muult peste. Ce e overkill e kitul de rally cu rezervoare. Eu l-as lua sincer ca are putini km si ii știu proprietarul și istoricul si i-as da jos kitul de rally si l-as vinde. Asta ar fi si alegerea mea daca as avea bugetul tău. Wr250R am văzut ce poate la alta ieșire cu un rider cam de greutatea ta. Se tine lejer la 110 pe DN, iar omul o lua pe curbe, având crampoane, înaintea altor rideri cu motorete cu de 3 ori mai mulți cai. Pentru 6000 km pe an, in opinia mea ar fi superba, iar pe coclau e vis. Multa baftă!
  4. Crăciun fericit, cu o ieșire lejeră sa testez un pic noile anvelope. Hai ca si 26 Decembrie a fost o zi frumoasa de ieșit. A fost a 4a ședința de tentative de power wheelies (doar din gaz, fără ambreiaj) , și mi se pare că am progresat de la prima ședință. Tot azi am încercat pentru prima data sa o ridic și din ambreiaj, mai jos sunt cele mai reușite tentative. Sărbători fericite tuturor!
  5. S-au implinit 17000 km din Martie cand am luat motocicleta, si in continuare e absolut tot ce am visat si mai mult de-atat, pana acum, a mers doar cu apa, consumabile si paie, dusa la munca zilnic si scoasa pe off si la plimbari in aproape fiecare weekend. K60 Scouturile sunt mancate, si am decis pana la urma sa trec pe Anakee Wild. Le-am si testat azi noapte la 11 pe noroi langa Lacul Morii si am realizat ca daca nu schimb si fata n-am facut nici o afacere :)). O sa fie interesante, mai ales pe asfalt ud, aseara pe la Unirii fugea imediat spatele cand trageam de gaz mai sanatos. Am schimbat filtrele si uleiul (Bel Ray Thumper 15W50), RCAul l-am prelungit pana pe 15 Ianuarie, planul e sa mai merg prin Bucuresti cat inca e uscat si peste 0 grade si s-o scot la prima zapada, daca nu o fi prea frig pana atunci. Sa ne-auzim cu bine!
  6. Cand esti pe motor in trafic e mai elegant si ieftin, din auzite, sa rabatezi tu oglinzile soferilor. Problem solved.
  7. Prima lecție învățată de la Wawessh la prima mea ieșire pe Baiului cu Dominatorul. Si acum ii aud vocea de fiecare dată când intru într-un șleau :)).
  8. Nu sunt semne dar ai recepție 4g pe Strategica, cu Google Maps te descurci lejer.
  9. https://www.advpulse.com/adv-news/2020-ktm-390-adventure-unveiled/
  10. Imi place ca ati invatat sa faceti poze cand se odihnesc motocicletele :))). O sa mai fie vreme de iesit. Weekendul viitor la noroaie pe undeva. Apoi urmatorul o sa fie 20 de grade din nou.
  11. A fost superba tura si compania de nota 20. Dimineata cu ceata si friguroasa. Apoi a iesit soarele si noi am intrat pe a2a portiune de off, prin niste sate, dar dupa putin timp am luat un pasager nedorit. Un cui in roata spate. La penultima iesire Silviu a facut pana. La ultima iesire Cap0ne a facut pana. La iesirea asta am facut eu prima mea pana. Din fericire Silviu avea camera si leviere, Cap0ne compresor si eu aveam priza si entuziasm :D. Bai cat de fericit sunt ca am facut si eu pana si am scapat de intrebarea daca o sa ma descurc s-o fac :D. Cred ca in 45 de min am fost gata cu desfacut roata si dat jos roata, apasat cu cricul pe cauciuc, dejantat cu levierele, scos camera, pus camera noua, ginecologie cu ventilul, tras cauciucul la loc cu leveriele, umflat si pus inapoi roata. Am continuat drumul printre sate si am facut cateva urcari destul de distractive si provocatoare, dar camera mea a decedat si din pacate nu le-am prins, nici macar in poze. Am ajuns sus de tot la cea mai spectaculoasa vedere de tot anul asta. Am coborat de pe creasta, am continuat forestierul si ne-am mai urcat sa exploram diferite trasee adiacente. Un plus cand folosesti Google Maps pe modul Walking e ca te baga pe single trackuri :)) Aici am decis si eu sa facem o pauza cu vedere. Drumul pana la iesirea la asfalt: Am iesit apoi inspre Ramnicu Sarat si la 7 jumatate eram deja acasa (mai putin Sivliu care si-a dorit sa mai ramana pe off ). Urcarea cu saritura de pe deal:
  12. Mulțumim frumos, Bart, la fel si tie!
×
×
  • Create New...