Sari la conținut

TyCkle

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Metode de contact

  • Yahoo
    antoncosmin_tyc@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    09.2017
  • Motocicleta
    Kawasaki er-6n _ 2006
  • Numar Moto
    B-979-TNY
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

553 citiri profil

TyCkle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut,

    Am un Kawa ER6f Abs, an 2011, la dezmembrare.Daca te ajuta cu ceva.......

     

     

  2. Buna ziua tuturor, Fac și aici o încercare pentru o nefăcută. Știe cineva unde as putea găsi pompa/sistemul ABS pe piață? Am un model 2006 inițial cu ABS pe care l-am pierdut in urma unor carențe majore de întreținere... Detalii ar fi multe și explicații pe măsură. Totuși apreciez orice intervenție din partea voastră pe acest subiect. Cu stimă!
  3. Nu, poate doar o senzație diferită in confort dacă ești mai înalt... Suspensia se rigidizează din preload. Ai o cheie specială în kit-ul de scule pentru asta. Eu când o urc pe nevastă-mea in spate îl setez pe maxim, pe treapta 7, pentru drumurile din București.
  4. Use your horn, it's more handy... Și eu am avut aceleași dileme. 1. Parbrizul... Orice găsești pe piata nu aia la absolut nimic, asta daca nu insiști să îi pui unul de chopper :-D. Pozitia rider-uliui este destul de verticală că să îți permită ceva suficient de înalt cât să te protejeze eficient la viteze mari. In plus ai ocazia sa îți ridici curentul de aer din zona toracelui, unde eu zic că este totuși suportabil, în zona căștii, unde nu știu dacă te mai ajuta la ceva. Eu cel puțin la înălțimea mea, 1,80, rezist destul de bine până la 120/130, dar într-adevăr zona de confort rămâne la 90-100. 2. Șaua... Nu am incercat sa adaug ceva padding pe ea dar din nou, în cazul meu ;-), problema o reprezintă forma în zona rezervorului și îmbunarea cu aceasta, în sensul că, curbura pe care acestea le fac este foarte ascuțită. In cazul asta orice ai pune sub șezut tot cu oole ajungi in rezervor, iar genunchii coboară foarte mult adăugând presiune in plus in zona inghinala... Am avut ocazia sa urc pe un cb1000r, șaua era mult mai plată, genunchii îmi stăteau mai sus, cu totul altă poziție, ca la o bicicletă de tohani, nu ai fi simțit nimic până nu terminai benzina in rezervor.
  5. Nu stiu daca e aroganţă faptul ca iti permiti un motor aproape nou, probabil ca mulţi am face la fel. Welcome to the club. :-)
  6. Mulţumesc Tavi, Estimez ca o sa am si pasager in spate si nu as vrea sa inlocuiesc manerele originale. Asta nu e adaptat de la triumph, e improvizat de la t.
  7. Salutare tuturor, Stie cineva unde as putea gasi de vanzare un suport topcase pentru er-6n model 2006? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...