Use your horn, it's more handy...
Și eu am avut aceleași dileme.
1. Parbrizul... Orice găsești pe piata nu aia la absolut nimic, asta daca nu insiști să îi pui unul de chopper :-D. Pozitia rider-uliui este destul de verticală că să îți permită ceva suficient de înalt cât să te protejeze eficient la viteze mari. In plus ai ocazia sa îți ridici curentul de aer din zona toracelui, unde eu zic că este totuși suportabil, în zona căștii, unde nu știu dacă te mai ajuta la ceva. Eu cel puțin la înălțimea mea, 1,80, rezist destul de bine până la 120/130, dar într-adevăr zona de confort rămâne la 90-100.
2. Șaua... Nu am incercat sa adaug ceva padding pe ea dar din nou, în cazul meu ;-), problema o reprezintă forma în zona rezervorului și îmbunarea cu aceasta, în sensul că, curbura pe care acestea le fac este foarte ascuțită. In cazul asta orice ai pune sub șezut tot cu oole ajungi in rezervor, iar genunchii coboară foarte mult adăugând presiune in plus in zona inghinala... Am avut ocazia sa urc pe un cb1000r, șaua era mult mai plată, genunchii îmi stăteau mai sus, cu totul altă poziție, ca la o bicicletă de tohani, nu ai fi simțit nimic până nu terminai benzina in rezervor.