Jump to content

Ro_ger

Membru
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited

About Ro_ger

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bmw
  • Numar Moto
    B 18 zzz

Profile Fields

  • Interests
    Motociclete
    Automobile

Recent Profile Visitors

1,649 profile views
  1. Salut, La RAR mergi cu talonul si cartea (Teil1 si Teil2) in care motocicleta apare limitata 35kw.+actele care dovedesc faptul ca motocicleta e limitata.Nu ai nevoie de altceva. Succes,
  2. Topcase Krauser K5 ,47 l cu suport prindere +suport moto (Honda CBF). Stare foarte buna,2 chei, livrare personala Bucuresti.(nu trimit prin curier.) Pret 600 lei fix Contact 0722 319 794
  3. La Podul Grant, Pisoi- program flexibil. Tel 0722 246 789
  4. Daca vrei ceva de calitate suna-l pe Dragos, TCM turbo. http://tcmtuning.ro/contact/
  5. bezaru , faci actul de vanzare cumparare cu omul, mergi la fisc si o scoti din evidenta . Urmatorul pas este sa mergi la politie sa o radiezi din circulatie cu mentiunea ca motocicleta pleaca la export. Din pacate in Ro nu se fac numere de export asa ca motocicleta nu poate pleca pe roti ci doar transportata pe remorca ,microbuz ,etc. Mai ai varianta in situatia in care ai incredere in cumparator,va cunoasteti ,ca el sa plece cu motocicleta cu numerele tale ,(faci asigurare pe numele tau nu-i problema) urmand ca dupa ce el o inscrie in Moldova ,sa-ti trimita copii dupa actele de inmatriculare(carte talon de MD) si numarul de circulatie iar tu mergi la politie si o radiezi definitiv. Problema s-ar pute sa fie pentru el la intrare cu motocicleta in Moldova ,care nefiind in EU nu stiu ce regim de import are.Asta trebuie sa stie cumparatorul. Te sfatuiesc sa aplici varianta cu radierea din circulatie in vederea exportului ,e mai sigur pentru tine ,eu am dat o motocicleta in Bulgaria si asa am procedat.
  6. greu ,dar am inteles ; ,,la remorcarea unei remorci MMA 750 kg'' cu una sau doua moto platesti rovigneta la masina fix ...........la fel si,, in afara''.
  7. De ceva ani numerele galbene eliberate de autoritatile Germane nu mai sunt recunoscute de autoritatile din Ungaria si Romania . In Germania numerele galbene (cele de cinci zile)se elibereaza pentru persoanelor fizice pentru probe si pentru deplasare din punctul A in punctul B, fara ca masina sa aibe verificarea tehnica valabila (TUV). Sunt ceva mai ieftine decat numerele rosii de expotrt. Faptul ca nu trebuie TUV valabil si sunt ceva mai ieftine erau alegerea preferata, pentru romani ,bulgari etc. ,iar pe nemti nu-i interesa. Acum trebuie sa platesti impozit pe perioada de valabilitate a numarului rosu de export asa ca nici nemtii nu-ti mai dau numar galben.
  8. Ro_ger

    VW Passat 2017

    Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm. l.u.v --cum se poate explica(inteaba finul) faptul ca la noile modele Mercedes A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes doar pentru piata germana.Nu contest faptul ca motorizarea Renault este proasta ,dar sigur este mai ieftina . In ceea ce priveste nivelul de echipare Vw l-am simtit pe propia piele de-a lungul timpului fiind fan Vw.Am detinut de la Passat B5 ,B6 ,B7. de departe Highline este net superior din toate punctele de vedere dar repet, cel mai scump .Iar noi vrem ieftin si bun. Am mers in Ro cu passatul unui prieten B8 an 2016 Trendline=praf.Am adus pentru cineva un Passat 2015 High ,190cp,96000km ,super masina , racheta ,dar a costat 25000eur. SH.
  9. Ro_ger

    VW Passat 2017

    Contează foarte mult nivelul de echipare ,este o mare diferența între trendline si confortline la Passat,făcând referire la zgomot si alte echipamente care țin de rulare si antifonare .Highline-ul așa cum este definit de departe este mult mai ok dar si mai scump. Foarte corect au punctat @ anapruna si @zidu ,nu are rost sa m-a repet. Concluzia este ca nici BMW-ul de astăzi nu mai este ce a fost .iar mașina ta @ l.u.v. comparata cu modele noi ale aceleiasi firme iese pe + la capitolul fiabilitate,si nu numai.
  10. adrian45 te rog, reciteste ultima fraza a postului meu ,apoi documenteaza-te aici ; http://www.tpark.ro/vigneta-ungaria/ in ceeea ce priveste Italia nu te contrazic,desi initiatorul topicului este interesat de ruta Germaia _Romania,iar @SEBYK vorbea se o remorca obisnuita .
  11. Bravo,sa te bucuri de ea, sa o stăpânești sănătos.
  12. In general remorcile sunt autorizate sa meargă cu 80 km/h iar fabricantul omologhează tipurile mai noi si pentru 100km /h ,depinde ce remorca ai,vezi COC -ul emis de producător. Dacă remorca are masa de 750kg si o tragi cu un turism obișnuit nu plătești nici o taxa in plus,atenție doar la viteza.
  13. Micutule, incearca aici: AMAG Lausanne Av. de Provence 2 1007 Lausanne T +41 21 620 62 62 F +41 21 620 62 92
×
×
  • Create New...