-
Număr conținut
268 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.depechemode.ro
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Ploiesti/Bucuresti
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
Suzuki Intruder VL250 LC
-
Numar Moto
B-55-DPW
-
Club
RC DM
Informații profil
-
Motociclete detinute
niciuna :)
-
Interests
Dodge Viper, Collie Rough
UltraDM's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
doar un cuvânt: excelent!
-
păi în primul rând întreabă la OPC dacă există posibilitatea să le ceri banii înapoi pt că ți-au dat-o defectă din prima; iei banii Âşi-ți cumperi altceva apoi, oricum ar trebui să le faci scandal, pentru că ei i-au făcut o verificare înainte să ți-o dea; oricum ar da-o, este imposibil ca motocicleta să fie cu verificarea făcută corect iar după 50km să fie în starea în care ai dus-o în service (sper că ți-au trecut pe caietul de garanție nr de km la bord când ai venit cu ea)
-
Topicul se numeÂşte Hai Sa Facem Si Noi Un Album De Poze dacă vreți să vă luptați virtual nu ne pierdeți timpul ăstora care vrem să vedem poze, faceți un thread despre "adevărații motocicliÂşti" sau puneți câte o poză când vă bălăcăriți pe threadul ăsta.
-
ping
-
însănătoÂşire grabnică! Âşi să sperăm că din ianuarie Âşi pussy )
-
C e Volusia (VL) Boulevard este denumirea pentru Intruder pe piața americană, iar Intruder e o denumire generică ...
- 2.119 răspunsuri
-
- latime
- ce dimensiune permite maxim
-
(și 4 alții)
Setat cu taguri:
-
ce ți se pare că nu are în comun marauderul de 1800 cu cruiserele? cilindreea? frânele? forma?
- 1.050 răspunsuri
-
- Suzuki Intruder M1800R
- coburi
-
(și 5 alții)
Setat cu taguri:
-
fără să mă amestec în disputa voastră, pentru că fiecare are dreptate în felul său, nu cumva e vorba de DN1 - E60 ?
-
deci da, ai zis mai bine ca mine
-
n-am vrut să fiu cinic, dar statistic vorbind e aproape imposibil să nu "o furi" cumva, o linie de tramvai, o groapă, o pată de ulei, niÂşte nisip, o curbă care se strânge la ieÂşire, un tâmpit care întoarce peste tine posibilitățile sunt nenumărate; mai sunt Âşi care n-au avut incidente pe parcursul a câtorva mii de kilometri, dar foarte puțini în comparație cu restul lumii e mai sigur să consideri că faci parte din "restul lumii" ) nu m-am referit la căutatul pe net, ci străbătut magazinele periodic Âşi uitat la the real thing ai să remarci că sunt pantaloni cu căptuÂşeală care se scoate sau nu, cu tot felul de aerisiri mai mult sau mai puțin astupabile, cu tot felul de bucăți elastice mai mult sau mai puțin utile pentru a sta comod pe motocicletă, lucrurile astea nu se văd pe net, dovada, geacă cumpărată la care nu se scoate căptuÂşeala Âşi nu are nici aerisiri buzunarele pentru protecții la geci Âşi pantaloni în general sunt standard, nu sunt pe mărimi deci poți găsi pentru ele protecții câte vrei, numai geaca/pantalonii să pice bine despre ghetele de munte ai să ai altă părere dacă Doamne fereÂşte scapi motorul pe picior sau încerci să frânezi motocicleta cu picioarele eu am jet 55 de la Airoh pe care nu o mai folosesc că m-am obiÂşnuit cu full-face Âşi țin la botul meu e aceeaÂşi structură ca la sv55 tot de la airoh, numai că în loc de bot, are un parbriz de sus până mai jos de bărbie mie mi se pare mai comodă ca full-face dar nu o mai folosesc
-
doar cine nu merge nu pică, deci ... "pregăteÂşte-te" soluția nu e să te dezbraci, ci să cauți echipamentul potrivit. începe cu casca geaca de piele ... bănuiesc că e d'aia "la modă" de ciopărist, cam complet inutilă doar că te apără de vânt Âşi ploaie, ca Âşi gecile de piele de la Kenvelo (au aÂşa ceva?). eu am geacă de piele groasă cu protecții, am găuri la spate cu fermoar care pe vremea asta sunt deschise iar în oraÂş deschid un pic fermoarul în față Âşi se ventilează de zici că stau la ventilator am Âşi geacă de oraÂş de vară numai găurele (tot cu protecții evident) dar cum ies din oraÂş se umflă ca un balon există Âşi blugi cu protecții încorporate ... nu se compară cu protecțiile de se pun peste pantaloni sau alea de enduro, dar nu pui genunchiul direct pe asfalt totuÂşi ... în loc de ciocate sau cizme de piele întoarsă se găsesc Âşi ghete cu care se poate merge pe jos Âşi să nu pari robocop dar care au protecții Âşi talpă anti-derapantă să nu te faci de cacao la benzinărie când nu te uiți pe unde pui piciorul etc etc totul e să cauți
-
eu am Intruder de 250 deci aproximativ aceeaÂşi chestie motocicleta e uÂşoară Âşi lungă (marauderul e mai scurt parcă) Âşi din cauza asta e uÂşor să pierzi roata față în special la viteze mici; echilibrează-te tot timpul folosind Âşi frâna spate. eu practic frânez cu fața în linii drepte, dar o țin Âşi din frâna spate (evident care e tot pe tambur) deÂşi uÂşurel că imediat se blochează. în orice caz, foloseÂşte-le pe ambele, nu doar fața Âşi ai să simți imediat diferența Âşi ca stabilitate Âşi ca distanță de oprire la viteze mai mari, cum zicea Âşi cristi80 fața dovedeÂşte o oarecare instabilitate dar repet, foloseÂşte Âşi spatele Âşi n-ai să mai cazi aÂşa uÂşor în rest, semaca a cam acoperit ce era de zis
-
dacă e vorba de martori ... mă bag Âşi eu Âşi mailul trimis catre politia romana pe tema asta, pe 14 iunie
-
păi eu am ajuns până în 19:20