Sari la conținut

van_eus

INACTIV
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    18-05-2007
  • Numar Moto
    BZ xx EAC
  • Club
    I'm free

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GZ 250

van_eus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sunt invizibil, nu exist.

  2. Salut, revenind on topic, merg de vreo 3 ani in Bucuresti si adeseori printre coloanele oprite. Daca zice cineva sa stai in coloana atunci ma las de motociclism, care mai este scopul? Daca nu economisesc timp nu imi mai trebuie motorul. Din cele ce zici nu cred ca tu l-ai lovit, ti-ai fi dat seama, fara doar si poate. Am patit de mai multe ori ca soferul sa nu fie atent si sa porneasca sau sa se miste incet si sigur catre mine. Norocul meu ca am observat la timp. Sincer te sfatuiesc, cum probabil ai si decis, sa nu te complici cu judecata, fiindca pagubele sunt minore si efortul nu merita. Oricum atentie si mergeti ca si cand ati fi invizibili si niciodata nu aveti prioritate... the two rules the kept me alive. Asfalt uscat
  3. Eu citesc aceste topicuri de obicei pana la pagina 2 ca sa vad despre ce a fost vb si cum s-a intamplat, si cel mai important, cum se putea evita. De data asta am sa si scriu in ordine fiindca este inadmisibil ce s-a facut din topicul asta: 1. Categoria "A" - BAN rog adminii si va rog si pe voi sa faceti la fel, fiindca nu respecta regulile acestui forum, deviaza de la subiect si porneste discutii inutile si neadecvate. Dupa acest post voi contacta pe pm moderatorul sa baneze user si eventual ip-ul. 2. Iuliano, din toate cele descrise pana acum, din punctul meu de vedere(plus conform legii) nu esti vinovat si din pacate in Bucuresti se intampla asemenea cazuri destul de des. 3. Acest accident nu are legatura (din cele descrise pana acum) cu experienta sau condusul preventiv si cu atat mai putin cu tipul motorul. De fapt foarte putine accidente au legatura cu tipul motorul - eu conduc de 250cm de 2 ani si 15000km si nu cred ca accidentul il face motocicleta, ci in in cel mai rau caz motociclistul. 4. Iuliano, fiindca acesta, din nefericire, este "topicul tau" iti doresc insanatosire grabnica si cat mai putine incidente. Tuturor celorlalti asfalt uscat si salutari cu farul, p.s. a. categoria "A" nu incerca sa ma provoci la o alta disputa nu voi mai scrie in acest topic b. toti cei care nu sunt de acord cu ce am scris sa se planga prietenilor ca nici ei nu vor primi raspuns de la mine CUM BINE SPUNEA CINEVA MAI DEVREME IN TOPIC: TOTI AU DREPTUL LA OPINIE DAR NU TOTI AU DISCERNAMANT
  4. Multam mult, fiindca la sama din pipera nu se poate (e tipul in concediu) am sa ma duc azi acolo si sper sa imi repar jucaria
  5. salutare, Tocmai mi-am indoit janta rotii de fata la suzuki gz-ul(marauder) meu de 250 si caut un service care sa imi roluiasca si sa imi echilibreze roata din fata pana cand imi cumpar o alta. Cine stie un service in bucuresti sau in jur unde sa imi poate face treaba asta ? La shama tipul care se ocupa de treabasta e 2 saptamani in concediu si s-ar putea sa nu mai faca treaba asta din cauza unei reclamatii(se pare ca s-a fisurat o janta la indreptare). Si daca stiti de careva care vinde o roata de gz SH va sunt recunoscator - janta noua ma va costa vreo 400-500 de euroi... p.s. pentru cei care se intreaba ce s-a intamplat: am luat un bolovan noaptea in mijlocul strazii care era pus sa avertizeze ca s-a facut o lucrare la canalizare. :) pentru tara de (cuvant urat) in care traim.
  6. daca tot s-a deschis subiectul am cateva remarci: 1. am fost in situatii de genul si politaiul nu va face nimic in cazul tau. 2. acum vreo 3 saptamani m-a impins una la semafor, toti eram opriti si ea vroia sa isi mute masina de pe banda din stanga sa faca dreapta. Eu nici o paguba fiindca am reactionat, iar ea amendata de politaiul care se afla la 1 metru de noi si se uita si el interzis. In alta ordine de idei, in septembrie anul trrecut a fost un mars AMR din piata revolutiei pana la arc si baietii se tot bateau cu petitii in care era si povestea cu autorul moral... rezultatul, si nu din cauza lor, este nul. Ca parte funny si trista in acelasi timp, la acel mars m-a impins iarasi din spate un idiot cu loganul, eu oprit, el nu m-a vazut????? oricum erau multi, unii nu au realizat ce se intampla, iar baietul cu BMW-ul cu girofar avea si el saracu o moaca de tampit: "ce-ai de strigi?" "tocmai m-a lovit cel cu loganul rosu" "ce avarii ai? du-te la udriste!" am avut si atunci bafta sa nu am nimic, dar era un mars pentru oprirea accidentelor si alte asemenea, funny nu? trista e insa reactia tuturor si mai ales realitatea cu care ne confruntam zilnic. p.s. sunt sigur ca povesti de genul sunt nenumarate, iar ca piece of advice, tineti motorul pe liber cand stati la semafor, never know.
  7. van_eus

    Accident 10-02-2008

    Bai, nu imi vine a crede cat de destepti sunt unii... Ideea topicului era urmatoarea: oamenii au avut o intamplare naspa si din fericire au scapat usor, dar vinovatul va scapa fara sa pateasca nimic. Zeze a cerut un sfat, ajutor ... voi i-ati oferit ce stiti mai bine. Jalnic, patetic, inconstient. 1. Va doresc sa treceti prin ce au trecut ei, din tot sufletul. 2. Zeze eu te sfatuiesc sa faci pe dracu'n patru si sa iti plateasca ala daunele. Da-i un p.m. lui lupalb de pe forum, iti va da un sfat in cunostinta de cauza. Si te rog da-ne vestea cea buna ca iti vei repara motoru cu banii de pe un papuc. P.S. intr-un sezon cu 10000 km, am avut atatea ocazii sa mor din cauze ca cea din acest topic incat ma dezgusta indolenta unora din spatele tastelor. Sunteti caini sau prosti, altfel nu imi explic. APROPO, AMR, ce se mai aude cu clauza de "vinovat moral" si modificarile de regulament care au fost cerute la mitingul din septembrie?
  8. People, back on topic. Ideea era sa se intample cat mai putine evenimente in 2008. Se pare ca nu va fi asa cata vreme sunt baieti "duri" pe aici. E al dracului de usor sa vorbesti despre moarte si sa stai in fata monitorului. E mai naspa cand ai de-a face cu ea... mult mai naspa. Sincer va spun ca e o diferenta enorma intre ce motor conduci la INCEPUT. Cine vrea sa asculte bine cine nu, si-o face cu mana lui. Ride safe people si apropo... vedeti ca degeaba muriti cu prioritatea de dreapta in mana.
  9. Domnul Ion are intr-adevar dreptate si sa speram ca si adminii vor fi de aceeasi parere si vor schimba infatisarea rubricii. in alta ordine de idei, legat de accidentul de pe plevnei: 1. din topicul destinat reiese ca motociclistul nu avea experienta si ca unul care a trecut prin etapa asta de curand, pot spune ca a fost un element decisiv. nu apreciezi corect capacitatea de franare si pierzi aderenta. mai ales ca e foarte posibil sa fi actionat instinctual si a tras putin mai tare de frana pe sosea uda. cine stie care e rezultatul imi va da dreptate. - solutie: foarte mare grija la inceput, pe sosea umeda imperativ combinatie intre fata si spate. si principiul dupa care merg eu: nu frana niciodata prea tare, mai bine intru cu 20 in masina din fata decat sa ma tavalesc la 60. 2. soferul de tir este vinovat din toate punctele de vedere, legal, moral. el a provocat accidentul si nu motociclistul. 3. repet: la viteza mica (drum alunecos)nu franati doar cu fata, nu franati in groapa, pe sina de tramvai sau pe nisip. sansele de a cadea cresc proportional. daca am gresit VREAU sa fiu corectat. poate mai invat ceva cu ocazia asta.
  10. oameni buni s-a inteles, lumea se aduna cu motoare, scutere, bicilete, pe ce vreme o fi, dar detalii? am inteles 20.09 ora 17:30 se vorbea de mai multe trasee. care? unde ne intalnim ?ca mai sunt 7 zile si abia astept, fiindca trebuie sa facem o figura buna
  11. eu imi cer totusi scuze daca am jignit pe careva. si cu asta parasesc topicul
  12. de mentionat, awd nu ma ascund dupa turma de manelisti. hm? acum motociclisti sunt o turma iar nuntasii niste personalitati? sa fim seriosi
  13. ar fi greu de judecat, daca era vb de o reclama, un eveniment neutru. dar nunta de tigani? fuck man daca astia sunt chioparisti din romania eu nu m-am apucat bine si ma las. ii judec pe toti cei care in numele libertatii se degradeaza. din fericire nu ii cunosc pe cei care au fost, dar nu ii pot respecta pt gestul lor. iar povestea cu imaginea...cu v-ar placea sa ne punem boxe pe motoare si sa bagam manele pe la rommana? ca de asta intre rockeri ascultam rock si suntem in piele iar intre "altii" suntem numai in piele. sincer, imi pare bine ca nu sunt in pielea voastra imi pare rau de eveniment si as aprecia un regret de genul fratilor am fost fraieri pt 1mil. atat. iar din nou pt cei care sustin libertatea de exprimare sa si-o bage undeva daca exprima ode sub-culturii, lipsei bunului simt. criap_p sunt dezamagit... lupalb - ai de luat o atitudine nu sa aperi o greseala darian si gasca - aveti de recunoscut o greseala nu va puteti mandri cu asta(macar atat) "Printre spectatori, un Hummer lung de 12 metri si doua superbe masini fabricate in 1920 respectiv 1929 stateau cuminti, asteptind sa le vina rindul sa fie incarcate de nuntasi "barosani". Linga acestea, sase motociclete elegante, dintre care una era condusa de fostul component al trupei "Talisman", Tavi Colen, urmau sa dea startul "coloanei oficiale". http://www.7plus.ro/index.php?arhiva=12/09/2007&id=31181 aa si pustiu arian, fuck off. e vorba despre moto nu despre nazism.
  14. Man se mai intampla ce ai patit tu si e foarte bine ca esti in regula. Discutia insa se duce in alta directie: daca a fost vinovat ca nu a respectat distanta, sau a avut asfalt umed, neatentie, ghinion. 1. pe toti cei care il acuza de distanta de siguranta, ii sfatuiesc sa se mai plimbe cu motoarele prin oras. exista anterior oamenii care va explica de ce nu este valabila decat in lege. iar legea e proasta. referitor la distanta, pe sosea exista reflexe, intuitie, uitat in fata masinii, bulan exagerat. atat. distanta va repet e in lege, adica in teorie. si pt cine e interesat la o bere ii povestesc cum am fost in mai multe randuri la ambele capete ale distantei. 2. pt. cazatura ai indeplinit toate ingredientele: asfalt umed, VITEZA MICA + FRANA FATA rezulta pierderea instanta a aderentei, bracarea rotii si cazut. daca era viteza mai mare (si voi fi injurat de multi care nu au fost pe la ora de fizica pt asa) aveai mai putine sanse sa cazi. si in final, ca la asta se reduce topicul un sfat: incearca, la viteze mici sa combini spatele cu fata, testand vei vedea sigur diferenta.
×
×
  • Creează nouă...