Jump to content

belci93

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About belci93

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    2012

Recent Profile Visitors

81 profile views
  1. Update : motocicleta a fost vanduta, tocmai am batut palma. Topic inchis.
  2. Era o vorba buna in popor... Parerile sunt ca gaurile de c*r, toata lumea are cate una.
  3. Avand in vedere ca mi-ai stricat anuntul/topicul cu parerile tale puerile si irelevante - pe care nu ti le-a cerut nimeni, de altfel - si probabil ai reusit sa-mi sperii potentialii clienti, as dori sa scriu totusi sa scriu cateva cuvinte pentru cei care sunt totusi interesati in continuare. Ah, si scuza-ma ca am avut "tupeul" de a compune o descriere detaliata si informala pentru anuntul meu. Unu la mana, indiferent de cat de veche ar fi o motocicleta, orice model in parte are o valoare pe piata si nu poti sa faci o regula generala de valorificare pe baza vechimii. Faptul ca are 13 ani nu inseamna ca trebuie sa valoreze 1000 de euro in momentul de fata si nici ca trebuie sa fie un harb. E ca si cum ai spune ca masinile clasice sunt prea scumpe, pentru ca sunt vechi, irelevant. Doi la mana, poate sa dea oricine un search pe OLX, de exemplu, sa vada ca un F650GS Dakar din perioada 2001-2004 se invarte in jurul sumei de 2850-3600euro, in functie de stare, kilometraj, dotari/imbunatatiri si asa mai departe. A mea are urmatoarele avantaje, comparativ cu altele : revizie abia facuta, cauciucuri noi, plus genti din aluminiu + top case, etc. Doar gentile valoreaza in jur de 350-400 de euro, cauciucuri/camere/montaj alte 200 de euro samd. Ca idee, doar daca scazi valoarea gentilor, ai sa vezi ca mobra mea e de fapt cea mai ieftina de pe OLX la momentul actual. Iarasi, faptul ca am scris "nenegociabil" e legat de faptul ca nu vreau sa stau si sa ma tiganesc. Vreau minim 3000 de euro pe ea si cu asta basta, pe principiul daca nu-ti convine pretul, treci mai departe la urmatorul anunt. Oricum, puteam sa cer si 5000 de euro pe ea daca eu atat consideram ca merita, care e problema ta cu ce fac eu? Esti cumva un evaluator expert? Sa moara capra vecinului, aia-i problema... Trei la mana, "luand in considerare varsta ei" se refera la faptul ca se prezinta bine dpdv estetic pentru cei 13 ani ai ei si nu are semne de uzura majore, nu inteleg ce ti se pare absurd la mentiunea asta. "Motocicleta de aventura", iarasi, ce mai e de ras la asta? E o motocicleta dual-sport, capabila atat de off-road, cat si de mers pe autostrada, cu capacitate mare de incarcare, cu care poti pleca in orice fel de expeditie, aka "aventura". Ba chiar as spune ca F650GS Dakar reprezinta 'chintesenta' aventurii pe bani putini, drept dovada ca sunt atatia rideri care merg cu ele in "aventura" in jurul lumii (ca de altfel si Africa Twin 750, Transalp 650, Tenere 660, KLR650, etc). Apoi "42.000km - in crestere - reali, verificabili". In crestere = adica merg cu ea pana o vand. Reali, verificabili = te poti uita pe site-ul RAROM la istoricul ei si vezi ce kilometraj a avut la fiecare ITP. Si daca tot suntem la capitolul kilometraj, motocicleta chiar a fost "de weekend", ca drept dovada ca a mers doar 4600km in ultimii 6 ani. "am realizat ca e prea puternica pentru nevoile mele". Da, ce sa vezi...mai exista si oameni pe pamantul asta care au alte idei sau mentalitati fata de ale tale. Unii isi doresc motociclete mai puternice, altii fac downgrade, WOW, breaking news. Am motivele mele sa-mi doresc un model mai mic, mai usor si cu mai putini cai putere. E pueril si penibil sa-ti dai cu parerea despre asa ceva.
  4. Esti cam plictisit și inutil de hater, nu crezi?
  5. BMW F650GS Dakar, fabricatie 2003, motor 652cmc, putere 37kw, non-ABS. Model exact -> F650GD R13 0173 A Este in stare buna atat tehnic, cat si estetic, luand in considerare varsta ei. Prezinta zgarieturi normale la care te-ai astepta de la o astfel de motocicleta de aventura, dar nu are probleme de natura mecanica. Porneste si functioneaza perfect, indiferent de situatie, am mers chiar si iarna asta la 0 grade fara nicio problema. Momentan are aproape 42.000km - in crestere - reali, verificabili. A fost adusa cu 35.000km in bord in 2012 de catre fostul proprietar si folosita putin la ture scurte ca motocicleta de weekend, iar in mare parte a stat in garaj. Eu am cumparat-o de la el in octombrie 2019, m-am dat jumatate de an si am realizat ca e prea puternica pentru nevoile mele, acesta fiind si motivul vanzarii. ITP-ul este valabil pana pe 21.06.2020. Am atasat o lista cu kilometrajul de pe site-ul RAROM. Dotari : - genti laterale metalice Konvoi + suport de la Heavy Duties - top case foarte spatios - Kappa K47N (cu grilaj montat deasupra pentru cort/izopren/etc) - full protectii : crash bars, engine guard, handguards In ianuarie am schimbat/adaugat urmatoarele : - revizie completa cu piese noi : filtru de aer, filtru de ulei, bujie, ulei motor, antigel - anvelope noi Heidenau K60 Scout + camere/talonete Michelin Heavy Duty Reinforced - cric central nou ConStands Mai ofer ca bonus o husa de ploaie Oxford Aquatex, o pereche de cauciucuri (Anakee + Trailmax), o bujie de rezerva si restul de ulei ramas de la revizie. Pret final cu totul de mai sus inclus : 3000 de euro. Nu negociez. Se ofera fiscal si tot ce trebuie pentru inmatriculare. Accept la schimb doar modele precum BMW G310GS, Kawasaki Versys-X 300 sau KLX230/KLX250, ori ceva similar de talie mica. Se poate vedea in Bucuresti, zona Piata Romana. Test drive se face doar cu banii in mana. Contact : 0 7 3 6 0 6 9 9 6 6
  6. As dori sa cumpar un set de genti laterale pentru F650GS Dakar din 2003, cu tot cu suportul pentru acestea. Ma intereseaza doar genti care se pot incuia, ca reper ar fi cele Vario originale. Astept oferte in privat.
  7. La mine suporta sigur 100kg si masina si carligul, iar motocicleta (pe care inca nu o am, dar e in plan foarte curand) o sa aiba in jur de 65kg. » Post actualizat in 13 Jan 2018 20:36 Dupa ce am facut mai mult research, am aflat ca suportul din poze ar fi compatibil doar cu anumite tipuri de carlige (suv/pick-up) si la mine nu merge montat. Stie cineva o alternativa mai ieftina si mai simpla/compacta pentru Hakr Cross Carrier, preferabil din Romania/Europa?
  8. Uitasem sa dau attach dupa ce am ales fisierele. Am gasit topicul respectiv si inca vreo 2 despre suporturi pe forum, dar nu am gasit vreun raspuns referitor la acest suport din imagini.
  9. Salut, de ceva timp caut un suport de motocicleta cross sau trial (sub 100kg) pe carligul auto si nu gasesc nimic decent in RO. Stie cineva unde as putea gasi modelul din fotografia atasata? Singurul model care se gaseste pe piata ar fi Hakr Cross Carrier HV1151, dar e greu de manevrat si depozitat.
×
×
  • Create New...