Jump to content

robertd

Super Membru
  • Content Count

    895
  • Joined

  • Last visited

About robertd

  • Rank
    .

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.robertdeleanu.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Transalp xl600v 1997 \m/
  • Numar Moto
    zen

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    cb 500, vfr 750, transalp xl600v 1993, ktm 250 exc 2t.

Recent Profile Visitors

971 profile views
  1. robertd

    BURSA LOCALA

    Recomand transalpu, iar la pretu asta e chilipir. L-am invidiat intotdeauna pe Ciprian pentru ce frumusete are in posesie.
  2. Sa stii ca mi-a trecut si asta prin cap, desi parca sa prefera Italia, Toscana, gasesti sa inchiriez o casuta in varf de munte cu 350-400 de euro pe luna, din pacate mai greu cu netul, trebiue prin satelit, etc. Nu e exclus. Caut, caut, am gasit prin Turda ceva interesant. Din pacate deja zonele relativ apropiate de orasele mari s-au scumpit foarte mult, nu mai zic de orase. Ceva decent abia pe la un 30-40 km Multumesc, e de luat in calcul !
  3. Caut chirie in orasele dr mai sus, sau daca aveti alte propuneri. Sunt freelancer, lucrez de acasa, asa ca locatia e oarecum irelevanta. Prefer la casa, la curte, sau apartament la parter cu gradina. Obligatoriu acceptate animalute de companie. Preferabil loc de parcare moto/auto. Preferabil si aproape de munte sa ma duc la ture cu transalpu', dar nu obligatoriu. Lasati un mesaj pe 074 948 54 00 sau justgountil (at) gmail.com sau pm. Bugetul maxim ar fi de 300 euro ( the less the better ). Multumesc
  4. Avea viteza prea mare in curba pentru skillul lui. Viteza prea mare -> o intrat pe franare in curba, cand cade a franat un pic mai tare.
  5. Intreb si eu, daca tot se tine mortis compararea intre 1200gs si crf1000, dar se "renunta" la aspectele offroad a africanei si se ia in consideratie mai mult 1200gs-ul pentru onroad, de ce nu se comparat 1200gs-ul cu alte motocicelte de strada... 1290 sa, 1300 fjr, etc etc. Personal mi-ar place si un 1200gs si o africana in garaj. Africana pentru plimbari la munte, la mare, oriunde, Burundi, 1200gs pentru asfalt si starbucks. But in all due honesty mi-ar place si un 690enduro ascunsa undeva.
  6. Yup. Sezonul trecut am avut Karoo3 si am fost relativ multumit, singurul lucru care m-a deranjat foarte tare la Karoo-uri a fost ca derapau lateral datorita profilului, fix cand imi era lumea mai draga ( urcari pe pietris fin // noroi // albie de rau ). Acum sa vedem cu tkc80-urile, la prima parere ma simt un pic ciudat cu ele, se simte diferit mobra, iar acum cat sunt noi derapeaza spatele in draci.
  7. Eu am reusit in sfarist sa-mi repar bitza, si urmeaza sa vin cu ea saptamana asta sau urmatoare Ambreiaj nou, anvelope, bujii, ulei, lant, sinc carburi, filtre de toate felurile, oglinzi etc... Singurul lucru care ramane e distributia care tzacane un pic, insa sper sa ma tina anul asta . Mai trebuie inmatriculata pe numele meu insa m-au programat abia la sfarsitul lui mai .
  8. Eu n-am mai zis nimic pentru ca inca nu mi-am scos mobra din service, schimbat anvelope, ambreiaj, kit de lant, bujii, releu de incarcare, sinc carburi etc, mai trebuie doar sa o inmatriculez and I'm good to go. In vreo 2-3 saptamani voi iesi si eu cu voi .
  9. g= kM1M2/r2 , unde M1 este masa Pamantului, M2 este masa considerata, r = distanta dintre cele doua obiecte, k este o constanta. Daca r creste, g scade, asadar Greutatea va fi mai mica la o inaltime mai mare, insa si portanta unui obiect scade, datorita lui Arhimede >
  10. BB: Sa presupunem ca ti-ai facut abonament la World Class si te duci sa fugi pe banda rulanta, presupunand ca tu fugi, iar banda rulanta se misca sub tine, cat timp tu ramai pe loc, daca vine un moderator de pe motociclism.ro si-ti da un sut in fund, decolezi sau nu ? Forta motoarelor avionului, indiferent daca avionul este sau nu, pe banda, sunt un sistem "independent" si actioneaza independent de sistemul Banda - Roti. Presupunand un sistem de forte ideal, cu frecare 0 intre roti si banda, avionul va inainte in mod normal, cum inainteaza orice avion sub actiunea fortei F1, data de motoarele avionului. Pe masura ce viteza avionului va creste, apare o forta noua, pe care o vom denumi F2, ce actioneaza vertical pe aripile avionului ( portanta). Avionul va decola in momentul in care forta de portanta, va fi mai mare decat G, greutatea avionului. Chiar si cu forta de frecare de rotatie intre roti si banda, componenta este atat de mica, incat este neglijabila.
  11. Distanta minima de care are nevoie un 747 sa decoleze este 1.5 km. In orice caz, unrelated de ce ai zis tu. Avionul decoleaza. Ma crucesc ce citesc pe forumul asta, not sure if trolls or ...
  12. Apai sa ne hotaram cand o fi sa facem un grup inchis pe facebook, sa postam iesiri, si tot tacamul. Looking forward spre drumuri noi. Imi aduc si eu motorul in 2-3 saptamani sper.
  13. Salutare ! Este cineva din Bucuresti interesat de adventure touring, plimbari touring cu valente offroad ? Intreb deoarece sunt recent mutat in Bucuresti si nu stiu nici un offroadist. Preferinte personale legat de plimbari: mers cat mai putin posibil pe asfalt, daca e nevoie in general cu 110-120 max, enduro peisajistic soft- medium ( camp, urcari, forestiere, drumuri de taf, etc, nu ma dau inapoi de la un pic de noroi sau cand drumul devine mai naspa, insa nu-l caut in mod deosebit). pus o poza cu angrenajul vechi, si una cu cel nou .
×
×
  • Create New...