Sari la conținut

Mr.Honda

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    Suzuki SV 650s '99
  • Numar Moto
    B650SUN

Vizitatori Recenți Profil

237 citiri profil

Mr.Honda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mersi pentru recomandari hardKnot, asa e anul trecut aveam alte probleme cu ea si tot ceva pe alimentare, atunci am dus-o la Razvan la Vitan si a mers ok o perioada ( stiu ca zicea ca i-a curatat carburatorele ), porma iarasi am avut problema cu pornirea si ca mergea intr-un singur piston, apoi nu a mai pornit deloc si i-am schimbat bujiile, a mers ce a mers asa apoi acum iarasi nu mai porneste deloc . Cred ca o voi duce la GRG pana la urma.
  2. Salutari, Poate recomanda cineva un mecanic specializat ( sau nu ) pe SV-uri in Bucuresti? Am din nou o problema cu al meu SV din prima generatie cum ca nu porneste. I-am schimbat ambele buji, am verificat sa dea si scanteie pe ele si e totul ok, am luat si o baterie noua, m-am uitat si in rezervor sa am combustibil insa dau la automat si nu schiteaza nimic sa porneasca. Banuiesc ca nu ajunge benzina cumva sau o fi ceva din carburatoare, mai mult decat ce am mentionat mai sus nu stiu ce sa-i mai fac ca o sa repar singur si am tot avut des probleme cu ea la partea de alimentare / pornire. Please help
  3. Salutare, Guys am o mare problema la un SV650s din 99. Imi tot face figuri la alimentare insa nu-mi dau seama din ce cauza, mai exact de cele mai multe ori pornesc sv-u, trag un pic socul, incepe sa dea rateuri cat sta turata, dupa 1-2 minute las socul jos ( daca o accelerez un pic ramane mai turata ) si ramane undeva la 1500 rpm la relanti dupa care merge totul bine si frumos. Problema pe care o intampin tine cumva tot de la pornire, pornesc tot asa cu socul tras insa nu se mai aude nici un rateu, o las ceva timp asa si cand las socul jos ramane undeva la 1000 rpm relanti-ul. Am observat ca atunci cand se intampla chestia asta se aude foarte ciudat cand accelerez ca si cum ar fi infundata, se simte la mana ca accelereaza mai greu iar in mers e si mai rau, merge foarte prost ca si cum nu ar primi destula benzina. Azi am mers in stilul asta cu ea si mi-a murit de vreo 3 ori dupa ce luam virajul, trebuia tot timpul sa o tin din ambreiaj si sa ii dau mai mult gaz, cum o lasam la relanti murea motorul. Am mai patit si chestia asta pana acum insa la un moment dat incepea iarasi sa dea rateuri si apoi isi revenea. Pana acum am tot presupus ca ar fi benzina sau ca am plecat cu ea rece insa acum am eliminat aceste variante. Banuiesc ca ar fi ceva de la alimentare / buji / carburatoare. A mai patit pana acum asa ceva? Mersi
  4. Guys, eu personal ca incepator nu mi se pare deloc logic sa merg cu viteza coloanei de masini si luand exemplu anterior cu 80 km/h pe un drum de 50 km/h. In primul rand daca mergi in coloana cu masiniile si cu viteza aceea clar distanta de franare este mai mica, cel cu masina se va opri clar inaintea ta insa daca iei in considerare toate aspectele carosabilului sansele sunt mult mai mari sa patesti ceva la viteza aceea decat daca ai merge in conditii legale iar aici vorbesc de treceri de pietoni, gropi ori alte evenimente neprevazute etc. Nu stiu dc toata lumea considera ca te agata ceilalti daca mergi cu o viteza mai mica decat coloana, recunosc ca nu am fost pus in aceasta situatie in cele cateva luni de zile ale mele de motociclist insa as vedea situatia un pic diferit. Daca este o singura banda si tu mergi prea incet si te pozitionezi langa marginea drumului atunci clar toti te vor depasi si se vor urca pe tine mai ales ca iti vor forta spatiul ca ei sa nu iasa asa mult pe contrasens. Insa daca tu te pozitionezi langa axul drumului va fi mai dificil sa te depaseasca si atunci cand o vor face va fi mult mai bine planuita pentru ca vor face o efectiv o depasire nu o devansare si sa va ingramaditi amandoi pe aceasi banda de mers. Insa nu inteleg de ce se recomanda si se considera corect ca motociclistii sa mearga cu viteza mai mare decat masiniile sau in aceasi ilegalitate cu ei. Deduc ca numarul accidentelor datorita neadaptarii vitezei conditiilor de drum sunt mai numeroase decat atunci cand se urca masina pe tine sau te forteaza in afara carosabilului. Pana la urma nu toti suntem la fel de iscusiti si talentati cu ghidonul incat sa putem reactiona asa cum trebuie in toate situatiile aferente si desigur nu in fiecare zi dai acelasi randament ca motociclist .
  5. Salut, foarte frumos SV-ul. Si eu am luat tot un SV650s acum cateva saptamani primul motor, incepator. Arata foarte bine sv-ul tau, felicitari pentru achizitie .
  6. Eu as spune ca problema sunt amenziile prea mici si apoi politia care nu ii arde pe cei care incalca aceste reguli. Daca ar fi o amenda imensa si apoi s-ar pune cateva zile pe urmarit chestia asta ne-am educa cu totii de acest obicei cu telefonul la ureche dar si cel mai rau texting in timp ce conduci. Ca vorbesti la telefon si il ti in mana e una pentru ca totusi ai ochii la drum desi atentia iti e scazuta insa sa stai pe FB e mult mai grav. Mereu am dedus ca solutia accidentelor sau o mare parte din cele pe care le produc persoanele in stare de ebrietate e din cauza amenziilor prea mici. Daca ar fi o amenda absurda, efectiv ceva gigantic, dupa ce ar intra 2-3 in bucluc si ar trebui sa plateasca asta apoi sa vezi cum nu ar mai conduce nimeni baut.
  7. Salut, de curand am intrat si eu in randul posesorilor de Suzuki SV 650s (prima generatie) insa fiind prima motocicleta inca nu am prea multa experienta la ce ar trebuii sa-i fac pentru a trece de acest sezon fara incidente. Din ce am auzit si citit e musai un schimb de ulei mai ales dupa ce a stat iarna la garaj insa din ce am citit prin topic am vazut ca sunt recomandate mai multe variante insa cel mai comun parea 10w40 / 10w50 insa nu prea m-am prins cu ce marca de ulei se intelege cel mai bine SV-ul. O sa mai iau in considerare si schimbarea filtrului de aer insa nu am idee cand si cum ar trebuii sa fac aceea calibrare / curatare a carburatoarelor sau dupa ce sa-mi dau seama ca ar fi momentul sa o duc la mecanic pentru aceasta revizie. Daca se mai pot oferi si alte sfaturi utile pentru un incepator in lumea moto detinator de SV sunt binevenite si apreciate. Mersi
×
×
  • Creează nouă...