Jump to content

in10sity

Membra
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About in10sity

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Yamaha R3 2019
  • Numar Moto
    la vedere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR250R 2011; CBR500RA 2015

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. ADI MOTO - instructori foarte ok, motociclete ok, poligon ok => fără probleme la examen Succes!
  2. pret, locatie, situatia actelor...sa stiu daca partikip si eu
  3. Numãrul de înmatriculare al autovehiculelor si remorcilor prevãzute în art. 83 este compus din indicativul CD, CO sau TC, dupã caz, si numãrul de ordine. Art. 83. - Autovehiculele si remorcile apartinând misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si membrilor acestora, precum si altor organizatii si persoane strãine cu statut diplomatic, care îsi desfãsoarã activitatea în România, se înmatriculeazã la cererea celor interesati, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, pe baza acelorasi documente prevãzute la art. 82, cu exceptia taxei de înmatriculare si a dovezii de platã a taxei asupra mijloacelor mecanice de transport, dacã, pe bazã de reciprocitate, se acordã scutiri pentru acestea.
  4. Nu mai tin minte cu exactitate, insa ce stiu ca vine la arai S, imi e bun M la shoei. Asa a fost intotdeauna, asa e si acum. Nicio schimbare. Shoei au la MyMoto si la MotorTeam. Eu in locul tau m-as duce, as proba un model ochit dinainte care ti-ar fi pe plac, vezi cum iti vine ca marime si ti-o poti comanda din alta parte daca o gasesti mai ieftin, sau daca nu te deranjeaza pretul de la raft, o poti achizitiona de acolo. Toate cele bune.
  5. De ce ai fost nevoit sa schimbi pompa de apa la doar 12 mii de km ?
  6. Pt oras incearca pe viitor sa iei niste manusi de textil cu ceva protectii pe ele. Daca te apuca ploaia si seara le pui la uscat pe sarma, pana a doua zi le ai uscate, pe alea de piele nu prea. Ai sa vezi. Plus ca cele de textil se muleaza ma bine pe mana decat cele de piele si nu deranjeaza atat de tare la monturi.
  7. 2017 e identic cu 2018. Chiar si la culori e la fel. Intotdeauna Honda de-a lungul a doi ani, a produs propulsoare la fel. Pe electronica au o arhitectura mai simplista decat restul. In ciuda faptului ca au pus pe modelul SP suspensiile ajustabile electronic de la Ohlins si etrierii Brembo, fata de modelul de baza, n-au facut diferit nimic. Abs cornering , quickshifer optional (la SP standard), iar la SP1 au mai pus in plus acele jante Marchesini si cica modelul SP1 e livrabil doar cluburilor sportive sau ceva de genul. Modelul de baza e undeva la 14.000 euro pret standard la reprezentantele din Germania, an de fabricatie 2017 si 15.500 euro cel din 2018. SP-ul e cam 20-23.000 iar SP1 25.000. Pe Romania diferita pretul cu 2-3000 de euro am bagat de seama fata de Germania. In general propulsorul celor de la Honda a iesit destul de echilibrat in ciuda faptului ca are o putere la roata nu la fel de mare precum concurenta, din cauza greutatii reduse si a electronicii, in teste s-a ridicat peste concurenta. Degeaba au ceilalti 200+ cai daca greutatea depaseste 200kg, asadar raportul cal/kg e cam 1:1 si in cazul Hondei. Eu una oscilez intre un S1000RR si un CBR1000RR. Atentie, suspensie Ohlins inseamna revizii mai scumpe si mai frecvente decat Showa, cea care vine pe modelul standard, ori daca nu intentionezi sa te bagi pe circuit, parerea mea e ca e super deajuns si o suspensie standars setata bine sau de ce nu, doar internele schimbate in cazul in care te bate gandul de-un circuit. » Post actualizat in 17 Jun 2018 12:15 Totusi, as spune ca e de asteptat noutatile pe 2019, cu toate ca la modelele nou lansate in anul urmator exista riscul sa fie ceva recall-uri iar pretul de pornire cu siguranta nu va fi de 14-15.000 ci tind sa cred ca undeva spre 19-20.000e. Ar umbla vorba ca si cei de la BMW urmeaza sa scoata ceva frumos in 2019. In competitii oricum se umbla foarte mult la suspensii, reglaje pe la quick-shifter, setari, calcaturi +/- pe foaie sau pinion. Intr-adevar si eu am auzit ca ar fi avut ceva probleme cu falsul neutralu, insa vezi competitiile de Australian WSBK unde Troy Herfoss face spectacol iar acolo nu am auzit sa se planga de asa ceva: » Post actualizat in 17 Jun 2018 12:19 "An issue with the race kit ECU" in cazul lui John McGuinness, asadar vorbim despre niste setari la nivel de circuit, nu la nivel de strada.
  8. CBR 1000 RR SP 2015-2016 difera foarte mult de 2017-2018. La care dintre cele doua te referi mai exact, 2016 sau 2017 ?
  9. din moment ce sunt unii care cer 3000e pe un 600rr 2003 cu furca normala si aspect de "Doamne ajuta", sau 3500-3700 pe una tipla, acesta mie nu mi se pare ca cere mult pentru cum arata motorul. sa vezi preturi in germania daca asta ti se pare pret maricel.
×
×
  • Create New...