Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


walking^human

Membru
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

About walking^human

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    FZ6
  • Club
    nici unu'

Recent Profile Visitors

336 profile views
  1. Eu nu am nici un fel de asociere cu cei de la MAN (daca eram eu implicat te potoleai de mult), insa cu certitudine ca in situatia in care ti-ar ajunge acasa scrisorica de la judecatorie prin care te cheama in calitate de parat la data de x pentru plata de daune in valoare de y lei, ti-ar disparea tot ranjetul. "practica nereguli.... jumulesc fraierii de bani... veti fi jumuliti" este 100% defaimator. Cu atat mai mult cu cat ai trimis cateva sute de astfel de mesaje, cu intentia clara de a le pata imaginea si a le reduce participantii. Pana si semnatura ta cu "Hai ca anul acesta (2019) toata lumea sa boicoteze MAN-ul!" (pe care probabil o vei sterge dupa ce citesti asta) dovedeste foarte clar intentia ta de a le provoca daune (reducerea nr de participanti) printr-o campanie continua de reclama negativa.
  2. Nebuna asta fara ocupatie ar putea fi potolita definitiv intr-un mod foarte simplu- o actiune in civil. Nu costa mult si nu implica efort, s-ar descurca avocatul singur. Daca inca o ustura asa rau dupa aia 10 lei, e garantat ca dupa ce ar fi obligata sa platesca chiar si numai 1000 lei pentru defaimare, n-ar mai avea tupeu sa lase nici recenzii la emag.
  3. Care e sansa sa pice easy cu copilul pe motor? 10%? Care e sansa ca in cazul in care pica sa acroseze si alt vehicul? 50%? Sansa ca "alt vehicul" sa fie condus de voi e 1 la ~5 mil. Rezulta o sansa de 0.000001% ca oricare dintre voi sa ajunga traumatizati de copilul lui easy ajuns sub rotile voastre. Asta in coditiile in care sansa de deces pt motociclisti e de ~ 0,05%. Deci e de 50000 ori mai probabil ca orice motociclist sa moara pe soselele din ro, decat orice sofer al oricarui vehicul sa treaca cu rotile peste copilul lui easy. E mult mai probabil inclusiv sa fiti injunghiati in timp ce va plimbati pe jos prin oras, decat sa ajungeti traumatizati de copii desprinsi de pe motoare si intrati sub rotile voastre, asa ca puteti dormi linistiti...
  4. Proverb romanesc: calul moare de drum lung, prostul de grija altuia. Daca are ghinionul sa pice in timp ce are boracul legat de motor... atat moral cat si legal raspunderea si consecintele vor fi pe barba lui, nu a voastra. Mie imi place totusi sa cred ca e vorba de trolling si mesajele colegului easy nu sunt pe bune...
  5. Al dracu' varadero, e varianta cu rezervor de 40 litri... Oferi factura?
  6. Decat sa cumperi de la cineva cu atitudinea asta de samsar/ tarabagiu/ taximetrist smecheras, mai bine mergi pe jos.
  7. Cand faci o "ghidusie" ar trebui sa extra belesti ochii inainte. Vita aia moldoveanca a facut dreapta de pe banda 2 fara sa clipeasca macar. Iar motocicleta nu era in nici un unghi mort- urcati-va si voi intr-o masina si vedeti care e vizibilitatea in fiecare directie. Pe cat punem pariu ca pe vita din hAudi o doare la basca, se gandeste "aia e, am avut ghinion sa-mi apara proasta aia cu motorul" si de acum inainte tot la fel de prost va conduce?
  8. 1-cu o cheie reglabila daca stalpul e prins cu suruburi (nu se vede in poza) 2-cu un fierastrau (si asumarea riscului unui dosar pt distrugere) 3-cu autocolant "ochi de pisica" (gen cum lipesc tiristii pe remorci) pus pe tija- macar ii creste vizibilitatea Doar ca mi se pare ca se exagereaza mult gradul de "pericol". Cu sau fara stalp oricum nu ar trebui sa te apropii asa mult de saracia aia alba incat sa intri pe raza stalpului (maxim 50 cm), in primul rand pentru ca e o zona unde se strang cioburi si alte resturi stranse de vant si nemutate de rotile de masina, majoritatea lasand o marja mare de spatiu pentru a fi siguri ca nu isi agata masina, apoi pentru ca ti-ai reduce unghiul vizual, riscand sa fie dupa colt vreo surpriza pe care o observi mult prea tarziu (cum ar fi lipsa capacului de canal), si in final pentru ca l-ai putea incuraja pe vreun prost care "vede" ca are loc sa se bage sau sa te depaseasca prin dreapta. Indiferent de unde intri in intersectia aia, nu ai ce cauta asa aproape de centru daca esti pe 2 roti. Dar precum in cazul celor care se lipesc de spatele unui tir si apoi se chinuie sa depaseasca ca nu mai vad nimic de remorca, fiecare merge in limita a cat il duce capul... Acum sigur vor aparea unii echivalentul moto al babelor care se arunca pe trecere ca "e dreptul lor sa treaca", si vor zice ca nu e treaba lor sa faca facultatea incadrarii pe banda, ca ei pe sosea merg pe unde vrea pul.a lor si ca e 100% vina lu' firea, dragnea, ponta, iliescu, iohanis, judetului, tarii, etc.
  9. Asta e paradoxul pietei de munca din Ro- mai toti se plang ca au salarii mici, ca nu-si gasesc in alta parte, dar simultan toti angajatorii se plang ca nu gasesc oameni. Si chiar nu-i gasesc. Cam la nivelul asta sunt majoritatea aplicantilor:
  10. Chiar e o basina scuterul de 200... Nu are nici economia si agilitatea unuia de 49-125cc, nici puterea si versatilitatea unui naked mic- mediu.
  11. Ia pune o poza din lateral, sa se vada doar pumnul si antebratul. Foarte probabil maneta nu e la unghiul bun, si trebuie stat cu incheietura stramba pt a ajunge la ea...
  12. Dar de ce te mai gandesti la 600cc, si nu faci aroganta pana la capat si iei direct R1? Sau 'busa? Tot aceeasi bani ii va decarta "taty" sa te scape de aspectele juridice, si/sau tot aceleasi consecinte ar fi in cazul contactului cu planeta. Acum sigur or sa apara unii care vor scrie (complet degeaba) esee de 3 pagini pe tema "dar vai... nu face asta!". Pana la urma, sunt cazuri in care omul doar din greseli invata (daca mai poate...).
  13. Morala: nu va mai obositi sa bateti tastele cu sfaturi pe forumul asta, ca majoritatea oricum nu sunt interesati sa asculte nimic si tot ca ei fac...
×
×
  • Create New...