Jump to content

walking^human

Membru
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

About walking^human

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    FZ6
  • Club
    nici unu'

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. Pentru costuri de productie cat mai mici. Greu = ieftin, usor=scump
  2. Nu se vede, dar semnele cu "inalta tensiune / pericol de moarte" erau vizibile. O fi invatamantul in scadere, dar pana la 16 ani cred ca oricine e capabil sa citeasca si sa inteleaga un semn de genul asta. Plus ca dupa un anumit prag se si aude cum zbarnaie- nu e un sunet prea "prietenos", care sa te imbie sa te apropii... Ala la 16-17 ani are voie, dupa 10-20 ore de curs, sa conduca pe sosea cu a1/b1. Al dracu, e destul de copt cat sa manevreze pe langa alti oameni fiare ce prind 100+ km/h, dar in acelasi timp trebuie "aparat" cu zidul chinei de orice "pericol accidental", cum ar fi "urcarea accidentala" pe arcada (sau cum i-o zice...) unui pod pisandu-se pe semnele de avertizare. Mai bine sa desfiinteze si tramvaiele si trenurile, ca mai vine cate un copil din asta aproape adult cu mancarici in poponeata, si se urca pe stalpi precum un copil de 2 ani care nu are capacitatea de a intelege pericolul. Iar intre 0-35 ani sa fie prin lege obligatoriu purtarea permanenta a unui costum gen armura moto, dar izolat electric. Dupa 55 ani la fel, ca poate da omul in "mintea copiilor"...
  3. Totusi... la 16-17 ani, adica aproape adult dpdvd legal, nu esti chiar asa de prostul prostilor. Nu esti Aristotel, dar macar "bazele" autoconservarii ar trebui cunoscute, precum cazut de la inaltime/electricitate/foc/injunghiat/calcat de masina = buba rau,. Dar traim intr-o perioada de apogeu al prostiei, in care prostul da in judecata restaurantul dupa ce s-a fript in cafeaua despre care nu l-a atentionat nimeni ca e...fiebrbinte precum orice cafea ... si mai si castiga. Solutia nu consta in montarea unui numar cat mai mare de garduri si lanturi pentru a izola prostimea de orice pericol, ci in educatie. Cine are un minim nivel de educatie are si multiple metode prin care sa se afirme. Cine nu... se poate afirma doar prin diverse acte de jmekerie precum condusul beat, poze pe linia de inalta tensiune, si obiecte scumpe, cumparate "de preferat" din combintatii si ciordeli. Frati-su pare destul de articulat, probabil pustiul o fi incercat sa impresioneze anturajul (de cocalari)... Pacat ca in cazul asta lectia l-a costat foarte scump. Am avut niste arsuri cu ceva basici de la plimbat in maieu cu motorul la mare, nici nu vreau sa ma gandesc ce inseamna arsuri profunde pe 60% din corp (probabil de 100x mai nasol).
  4. Enorm, mai ales pentru Romania (tarife medii de 100-150 lei/h manopera de mecanica) si la o firma care se pretinde "service suspensii" dar nu are nici macar un stand de testare pentru amortizoare. In general, "prevederea" consta doar intr-o valva pentru incarcare, care se poate monta ulterior in 2 minute... Cauta pe net si amortizoare hagon, au preturi bune si recenzii ok.
  5. Bine ca s-a gasit oracolul din berceni (sau colentina), karmalolog, sa explice cum se varsa unii pe sosele... fix din cauza comentariilor pe forumuri
  6. La modul serios, daca satisfaci toate conditiile din anunt mai bine iti deschizi propriul tau magazin online de piese moto...
  7. Probabil daca ajunge la 3-400 lei sub salariu mediu net lunar din Ro, sa zica saru'mana. Cerinta clasica: sa fie bun la toate, sa faca ce fac 5-6: web store admin, social media, copywriter, agent procesare comenzi online, consilier tehnic moto, si intre astea sa alerge si de la un client la altul in magazinul fizic. Pentru "performanta" (adica trage ca negrul sub bici), mai i-or da cateva sute lei extra. Vai de (cuvant urat) aluia care e nevoit sa "lucreze" intr-un mediu din asta "dinamic"... Apoi ne miram ca migreaza forta de munca...
  8. Deh... ii zice "double standard". Probabil astia care il tot caineaza sunt din aia care cand iese o masina 10 cm din banda (cand ei oricum nu aveau ce cauta acolo) fac ca toti dracii si eventual mai rup si o oglinda, dar faptul ca ei forteaza masina dupa masina sa ii evite nu se pune. Oricum, dintre cei pe care ii cunosc personal care conduc bauti TOTI o practica constant. Si se incadreaza mai degraba la "ma doare in p ula" si "eu sunt jmeker" decat la "a gresit ca tot omu", la fel ca mersul cu bombe pe roti cu probleme tehnice serioase. E cum ai zice ca ai mers "din gresala" cu anvelopele uzate pana in sarma. Legat de politista- bine ca a scapat usor, insa asta e un risc inerent meseriei aleasa de buna voie si compensat de diverse beneficii. Poate "incasarea" asta chiar o ajuta la vreo promovare. Cat credeti ca ar fi in stare sa castige, in medie, daca s-ar angaja in privat? Eu as paria ca majoritatea din politie (si nu numai) daca ar lucra in privat, precum o fac toti cei care cotizeaza cu impozite, n-ar putea produce nici 50% din salarile primite in politie...
  9. Daca fiabilitate redusa inseamna ca atunci cand ajunge la al nspelea proprietar, dupa +100k km reali, forjata si abuzata in toate felurile de diversi indivizi care "nu vor sa exagereze cu investitiile" (precum... inlocuit bujiile) + nspe carpeli si "reparatii" in stil "fa-o decat sa mai tina cat de cat" crapa mai repede decat un kle500 sau xt660, atunci da, e posibil sa nu fie cea mai fiabila.
  10. Probabil de pe vremea comunismului, cand orice tara cu circulatia bunurilor si persoanelor facuta la liber era vazuta ca o fantezie indepartata. Partea trista e ca au trecut 30 de ani, dar mentalitatea a ramas chiar si la cei care n-au prins vremurile... xt600- de acord ca exista fenomenul de prostire generala. Dar din nou, ne intoarcem la "aici pute a (cuvant urat), acolo a trandafir". Uite o mostra ca si "acolo" sunt la fel de prosti, daca nu chiar mai prosti: https://www.telegraph.co.uk/education/2018/04/24/schools-removing-analogue-clocks-exam-halls-teenagers-unable/
  11. Bineinteles, mai e cate un nea Alifie caruia i se pare lui absurd si periculos un lucru care prin alte parti deja se face fara probleme de ani de zile... Probabil unora le e groaza ca isi pierd statutul (imaginar) de "motociclist = special si deosebit" daca maine se vor trezi "motociclisti" mai toti posesorii de B. Ce se va intampla? Ah, stiu... "in afara", unde se bese lumea parfum de trandafir si cainii se caca bomboane milka, se conduce muuult mai bine si mai prudent decat "la noi". Si "la noi" s-ar crapa cerurile si ar muri 50% din populatie.
  12. De la "se poate si fara cheie" la "e mai bine fara cheie" e o diferenta destul de mare, dar mai bine te faci ca intelegi ce vrei ca sa poti apoi sa-ti arati istetimea... Bineinteles ca nu se jutifica recurgerea la improvizatii pentru a evita cumpararea unei chei de 30-60 lei, disponibila oricand in orice magazin de bricolaj sau piese auto. Oferta pentru isteti (si nu numai): fac pariu ca desurubez ORICE filtru de ulei cu carcasa de metal, cat o fi el de ingropat si inmormantat, pe care intra o cheie de genul asta si care a fost in prealabil montat corespunzator, fara sa folosesc cheia de filtru si fara sa deteriorez filetul. Valabil doar pt Bucuresti, detaliile le stabilim pe privat. Asta oricum pe langa faptul ca initiatorul are la profil gsxr 600, care 99,99% nu "beneficiaza" de inginerii de stors ore de service la nivelul lui bmw
  13. Uite asta faci: https://photobucket.com/gallery/user/viethorse/media/cGF0aDpNaXNjL0RJWS9HU0EvUEIyMjA1MzhfenBzcTNnMjNib2kuanBn/?ref= Sau dai 2 gauri in partea opusa filetului si ori invarti cu un patent cu varfuri ascutite, ori folosesti 2 surubelnite infipte in X si... invarti. Sau bati 2 cuie / holsuruburi in el si faci parghie cu ceva, cum ar fi vreo surubelnita sau cheie fixa... + alte nspe metode, doar sa mearga putin mintea... Asta pe langa faptul ca cine are moto bmw si n-are bani nici de mers la service nici de cheie de filtru e mai cocalar parlit decat cocalarii parliti cu e46/e60 care stau langa masina si cersesc bani pentru benzina.
  14. Da, dar daca imprumuta scoate si filtrul si fumeaza si tigarile Totusi, se poate si fara; cel mai simplu e cu folosirea unei surubelnite- se strapunge filtrul prin lateral si apoi se foloseste surubelnita pe post de maner. La montaj e de ajuns strangerea cu mana.
×
×
  • Create New...