Sari la conținut

Thot

Super Membru
  • Număr conținut

    571
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Iunie 2006
  • Numar Moto
    Litera-Cifre-Litere
  • Club
    Negrisori pe plantatie

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FZ6 S2 GS 500 E

Thot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Thot

    Fz6 S/N

    Uitati AICI un site interesan, dar tot in engleza este documentatia.
  2. Thot

    Fz6 S/N

    Initial mi-am pus kit de xenon doar pentru farul de faza scurta si dupa 1-2 ani mi-am pus si la ala de faza lunga. La farul de faza lunga am pus un kit care se aprinde la faza scurta, sa nu mai fie motorul chior, si la faza lunga se misca becul sa lumineze mai mult. Inmatriculeaza moto, fa-ti rar-ul si dupa ce treci de rar, eventual faci si itp-ul, poti sa-ti pui. Eu mi-am facut itp-ul anul asta si nu am avut probleme cu xenoanele.
  3. Thot

    Fz6 S/N

    Am 1.83. Vreau sa fac la vara o tura mai lunga (3000km) si vroiam sa mai scap de vant. Ma gandeam sa-mi pun un wind-deflectror de acest gen: http://www.louis.de/_30fadf364a9838cc66136f2d626e1e800e/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008895 sa nu fie ceva permanet, sa-l pun doar cand vreau sa fac un drum mai lung (>1000km). A pus cineva ceva asemanator pe parbriz?
  4. Thot

    Fz6 S/N

    Voi nu aveti probleme la drum lung cu vantul la FZ6 S2 (model 2007-2008)? Ma refer la parbriz. Ce solutie am sa-i schimb parbrizul de stock cu unul mai inalt, sa nu-mi iau vina toate turbulentele alea in gat. Nu nu e o solutie sa merg pe rezervor, ca-mi zboara pasagerul, . Multumesc!
  5. Din cate stiu eu este interzis sa depasesti/mergi intre benzi atunci cand autovehiculele sunt in miscare. Sau ma insel? Nu mai merge prin partea drepata a masinilor, aici este greseala ta. Stai in locuri vizibile pentru sofer, daca ai B-ul si experienta de condus masina stii care sunt locurile unde poti fi vizibil. PARTEA DREAPTA A UNEI MASINI NU ESTE UN LOC VIZIBIL PENTRU SOFER. Foarte tare camera, merita investiti banii .
  6. Thot

    Fz6 S/N

    Nasol daca ajungi acolo, la cat am mers in oras nu tin minte sa-mi fi de 107°C. La cat timp trebuie schimbat lichidul de racire? Sau nu se schimba, doar se completeaza?
  7. Thot

    Fz6 S/N

    Salut, Am ajuns la acel moment in care trebuie sa-mi schimba bateria. De unde pot sa-mi iau si eu o baterie, din Bucuresti. Multumesc!
  8. in 28 de ani de cand circul pe acolo 1data n-am vazut sa fie doar o banda [...] Eu trec zilnic pe acolo de 5 ani, dupa ora 5-6, si de multe ori am prins trafic cu 1 banda libera si inca jumatate. Sunt aia parcati pe marginea strazii, unii mai sunt parcati ca niste nesimtiti, si mai e si cate un alt nesimtit care lasa masina pe avarii ca el merge la ING-ul de acolo. Mai e si statia de autobuz inainte, daca pleaca autobuzul din statie, ai o singura banda pe care se arunca toti si nu ai nici vizibilitate din cauza autobuzului. [...]sunt convinsa ca mosul i-a aparut in fuga[...] [...]mosul este de vina clar, dar nu mai vorbiti aiurea ca vezi doamne taicamiu se uita pe unde traverseaza si etc .. ca de la o varsta o cam iei razna, te lasa neuronii .. trebuie in primul rand sa ne pazim pe noi de ei[...] Astea le luam impreuna. Stiu din experienta personala caz cu o batrana care a facut slalom printre masini pe un bulevard intens circulat (ala de la Belu). Acuma era pe trotuar, in secunda 2 era deja pe cealata parte, cu frane puse de un autobuz si 2-3 masini. Eu am ramas masca cand am vazut ce s-a aruncat in fata masinilor sa traverseze, si nici nu se grabea nicaieri!!! [...]deci ajungi la vorba lui .. ca putea sa evite daca ar fi mers preventiv [...] [...] dar noi celor care bagam mana in gaz pe acolo nu?[...] Stii tu cum a mers el? Ai fost de fata la accident? Eu nu am fost de fata la accident, nu pot sa spun ca avea mana in gaz sau nu. Nu cred ca trebuie sa generalizam si sa spunem ca si el avea viteza, ca sunt multi care merg tare acolo. Si mai lasati-ma cu toti care traverseaza pe acolo, sunt o gramada!! Vina accidentului eu nu o dau pe motocicist (putea sa fie si o masina), si nici pe mos, ca ala oricum plateste un pret prea mare pentru o secunda de neatentie; nu, vina o dau pe politie, ca nu aplica leagea! Ai traversat prin loc nepermis, pac, amenda!!! Si ar trebui sa aplice/impuna legea in mai multe cazuri: viteza, prioritate, trecut pe rosu, etc., le stim cu totii atat motociclistii cat si soferii, ca unele le incalcam si noi, poate chiar zilnic.
  9. Te inseli, este curba in sensul de mers spre Stefan cel Mare, nu ai vizibilitate chiar asa de buna, sunt 3 benzi, teoretic, dar prima este tot timpul ocupata de masini si daca mai ai si noroc sa fie o duba nu vezi nimic. Mai sunt si unii idoti care parcheaza cu fundul si ocupa o banda jumate, deci mai ramane doar o banda de mers. Oricum, indiferent cat de bine vezi, daca iti apare un kamikaze in fuga in fata nu ai cum sa eviti. Cineva care circula des pe acolo stie sa nu accelereze cand ajunge la intrarea in pasaj, nu neaparat pentru pietoni, cat pentru masinile care ies de pe str. Chiristigiilor si vor sa intre direct in pasaj, traind ~3 bezi (sunt 2 se fac 3) si linie continuua. Este o zona de rahat aia, nu inteleg de nu pun camere de filmat si 1-2 politisti sa dea amenzi la pietonii idioti care mor de lene sa mearga 100m pana la trecerea de la Obor.
  10. Hehehe, ce m-a distrat topicul, sper doar ca sefii mei sa aiba si ei simtul umorului cand o sa incerc sa le explic de ce am pierdut o ora pentru topicurile astea )). Acuma clar motorul are ceva, ce are, nu stiu, nu ma intereseaza. Nu spuneti ca problema este doar la proprietar, si motorul are problema lui mecanica, nu trebuie sa-l ascultati doar pe Vallentin, au spus despre ce problema are motorul si oameni care sunt de specialitate. Mr Vallentin, trebuie sa stii o chestie, nimeni nu este sclavul tau! Daca cineva vrea sa te ajute din placere, pe gratis, atunci jos palaria in fata acestui OM! Tu, ca si client, trebuie sa intrebi din start mecanicul/firma, la ce cheltuieli sa te astepti, cat te costa sa faci asta, nu trebuie sa stai sa astepti 1000 de zile sa-ti pui si tu intrebarea: da oare ar trebui sa dau si bani? Intrebi din prima secunda: Cat face, un pret minim sau estimativ? Evident ca un mecanic nu iti poate da un pret fix, in coditiile in care nu stie ce piese schimba, dar iti poate spune: pentru montat, demonatat si verificari iti iau atat. Costa si o verificare de presiune la roti, egal ca ai presiunea buna sau nu, TE COSTA, ce te face sa crezi ca un surubarit de zile bune este gratis! De ce sa pleci de la ideea ca: daca nu repari nu-ti dau bani, fara sa-l anunti de treaba asta pe omul care isi sacrifica niste timp pentru tine. Ok, daca vrei sa faci asta, lasi motorul la mecanic, pana cand iti spune el: vino sa-l iei, nu am cum sa-l repar, nu-i dau de cap. Acuma, pentru restul care tot il "jicnesc" pe Vallentin: Oameni buni, cand ai o problema la motor (si da, are o problema la motor) si incerci sa o rezolvi timp de x luni si nu reusesti, devii un pic frustrat. Nu mai spuneti ca e asta bolnav la cap pentru ca-si inchipuie ca motorul lui are o problema, e clar ca motorul lui are o problema. Aaaa, ca are Vallentin o problema de comportament (sa nu zic ca are o problema la cap, ca nu sunt psihiatru) si face tot felul de gunoaie, e cu totul alta discutie. Hehehehe, iar pentru procese eu stiu ca se plateste o taxa de timbru, cat de dus cu capul sa fii, sa platesti taxe de proces in loc sa dai banii la un mecanic sa-ti faca mobra. Sau sa investesti banii intr-o trusa de scule sa-ti faci singur mobra. Cum era aia: Mare ti-e gradina, Doamne, poarta deschisa si prostii sar gardul!
  11. Thot

    Fz6 S/N

    Am reglat farurile, e super simplu cu cheia tubulara din trusa de scule. Nu a mai fost nevoie sa dau jos plasticul, am intors ghidonul, am fixat tubulara si aia a fost. Am facut si proba la drum aseara, Legat de presiunea la roti in cartea motocicletei spune asa: Pana in 90kg: Fata 2,25; Spate 2,50 Peste 90 kg: Fata 2,50; Spate 2,90
  12. Thot

    Fz6 S/N

    Super! Multumesc! Banuiesc ca pentru faza lunga la fel arata surubul, cu un manson de cauciuc. Hai ca incerc sa le reglez asa.
  13. Thot

    Fz6 S/N

    Cum reglez si eu farul la un FZ6 S2 model 2007? Multumesc!
  14. Thot

    Monster negru

    Accidentul a fost pe Magheru, in fata la Inter cum spune si initiatoare topicului. O masina a trecut pe culoarea rosie si l-a luat in plin pe motociclist. Nu stiu mai multe detalii, accidentul l-a vazut o colega.
  15. Am tot bagat spray-uri peste spray-uri si degeaba. Din pacate nu am ajuns la lacatusul recomandat la pagina 1, poate rezolvam cu ei. Baietii de la service nu au reusit sa faca nimic. Ca solutie am ales solutia extrema, burghiul, asa ca acuma caut un buson sau un butuc pentru buson. Ghinion, asta e.
×
×
  • Creează nouă...