Jump to content

Adam

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Adam

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Macin
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    BMW K 1600 GTL
  • Numar Moto
    TL 25 AAR
  • Club
    NU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    SUZUKI INTRUDER C 1800 R, BMW R 1200 RT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Iarasi trebuie sa va invidiez! Am fost in Turcia de doua ori, ultima data in 2017 si as mai merge Inca. Cred ca am povestit cate ceva despre ... Cum bine stiti si voi, pe langa locurile si drumurile si obiectivele, turistice, istorice si alte alea, oamenii sunt cu totul speciali. Asa ca va doresc sa aveti o noua calatorie, in Turcia, cat mai plina de actiune si evenimente placute dar mai ales de caldura si ospitalitatea oamenilor! Din pacate, noi nu putem inca, sa facem plecari mai lungi de 10-12 zile si astea doar in August. Ponte gasim o solutie, in zone unde este cald iarna vand
  2. Felicitari !!! Frumoasa plimbare si consistent "argumentata". Va invidiez pentru meticulozitatea cu care ati facut atatea poze si filme, foarte bine documentate. La cat mai multe si frumoase astfel de vacante!
  3. Felicitari si la cat mai multe excursii la fel de frumoase! Noi am facut Turcia de doua ori (2013 si 2017) si am mai merge iar cu aceeiasi placere.
  4. Am avut si echipamente de ploaie si manusi watherproof, dar pana seara eram razbiti bine. Ati vazut echipamentele intinse la uscat. Dar cred ca m-am plans si eu cam mult. Pana la urma despre aste este vorba in fi biker , sa poti indura si lasa pe locul doi tot felul de astfel de neajunsuri (ploaie, caldura, uneori praf...) si sa te bucuri de acel sentiment de libertate si vezi tot ceea ce te inconjoara, din alta perspectiva. Unii ne intreaba de ce nu mergem noi cu masina in "excursii", cu tot confortul...? Cred ca nu este cazul sa raspund aici. Asa ca, celor cu adevarat pasionati de acea
  5. Salut! Cred ca am trecut prin toate tarile din Balcani, prin unele si de doua ori (in excursii diferite). Daca in prima excursie (cam in 2008, parca), am trecut prin Serbia, Bosnia Hertegovina, Croatia, Slovenia, cu intoarcere prin Austria, Ungaria, in alta excursie ne propusesem sa mergem prin Alpi, Austria, Italia, spre "Riviera Franceza". Dar am avut parte de o vreme rea, numai ploaie si frig (prin Alpi) asa ca dupa de am traversat vestitul Grosglokner (nu e cu s ci cu simbolul ala ..), am decis sa coboram pe coasta Dalmatiei spre Balcani, la caldura. Si asa am ajuns iarasi in Bosnia a
  6. Am mai intrebat colegi din grup, sa nu va dau un raspuns eronat si cred ca am cheltuit undeva peste 2000 EUR.
  7. Salut! A fost o intreaga aventura dar s-a rezolvat pana la final . Problema a aparut pe cand ne aflam la vama dintre Serbia si Croatia, dupa ce alimentasem de la o benzinaria nu prea aratoasa. Romi, colegul nostru care a avut probleme, alimentase cu benzina de 99 iar noi, ceilalti, cu 95. Cat am stat in vama, fiind o coada destul de mare si o caldura insuportabila, colegul se mai si juca tot pornind motorul si turandu-l. La un moment dat nu a mai pornit si asa s-a linistit. Dupa ce am trecut vama am tot incercat sa-i dam de cap dar degeaba,scotea flacari pe evacuare si se oprea. Atun
  8. Salut! Nu as putea sa sa spun exact cat ne-a costat aceasta excursie dar cert este ca preturile sunt mai mari ca la noi. Dar daca iti doresti sa mergi e bine sa ai un buget consistent. Si ca sa nu fiu acuzat ca fac doar contra reclama am sa atasez si niste poze mai "atractive". Scotia are niste peisaje cum nu am mai intalnit nicaieri pe unde am umblat. Relieful este diferit, vegetatia... Daca nu ai mai facut astfel de iesiri eu nu as recomanda sa incepi chiar cu asta, Balcanii sunt o destinatie de vis. Si cum ar zice Costin: "Mult, bun si ieftin"! Si mai era intrebarea, pe
  9. Cred ca am ramas un pic dator cu o explicatie legata de "insatisfactia" mea sau a noastra , cu privire la aceasta experienta in UK. In primul rand a fost destul de lung traseul dar asta nu ar fi fost cea mai mare problema. Chiar daca ne asteptam la temperaturi mai scazute si ceva precipitatii (ne pregatisem cu echipamente adecvate), am avut "noroc" de ploaie toata perioada si de dimineta pana seara, cu mici variatii. A trebuit sa ne "papurim" cu tot felul de pungi si manusi de "ciolofan" de prin benzinarii, inclusiv saci menajeri si tot ne razbea pana la piele, In aceste conditii, astept
  10. Ok. Am sa incerc sa sintetizez pe cat e posibil si sa prezint un scurt istoric. Am ajuns in acest "punct" (10 ani de motociclism, in jur de 120 000 km, in opt excursii prin toata Europa si multe altele prin tara...), datorita a doi oameni (In principal). Unul este fiul meu Costin, care conduce VFR-ul (mereu fara benzina). Costin, dupa ce a muncit o vara intreaga in USA si-a luat un Hornet, cu care dupa aproape un an a cazut si si-a rupt o mana si un picior. In primul moment dupa accident mi-a spus sa ii dam foc (Hornetului), la cateva ore, cand i-a mai trecut durerea a zis ca este mai bine, t
  11. Daca vei merge in UK va trebui sa stii ca e destul de dificil spre imposibil ca dupa o numita ora sa mai gasesti cazare, mancare, nu mai zic de bautura si evident benzina. Sigur asta nu cred ca este suta la suta valabil (partea cu benzina) si in marile orase. Noi evitam sa mergem prin astfel de orase, evitam autostrazile asa ca... Apoi, VFR-ul, consuma cel mai mult, comparativ cu celelalte motoare din grup asa ca "barja" cum o numea un coleg mai sus, salva situatia. Dar, ca o concluzie, nu as mai merge in UK nici platit. Si nu din cauza costurilor (cele mai mari , comparate cu celelalte
  12. Sa stii ca imi dadea un anumit "confort" si din aceasta perspectiva. Aveam range-ul cel mai mare din tot grupul. Acum, cu GTL-ul s-a mai restrans un pic, consumul este mai mare si rezervorul ceva mai mic, insa plusurile sunt evidente asa ca nu ma plang.
  13. The adventure....10 days in 10 countries motorcycle road trip
×
×
  • Create New...