Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Seek_MeCT

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Seek_MeCT

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daca segmentii au uzura, ar trebui sa aiba deschizatura mai mare. La asta m-am referit.(de exeplu asta din poza). Merge si asa, dar nu cred ca are ceea ce-i trebuie. I-am dat metoda "babeste".
  2. Aceeasi problema am avut-o si eu! Daca vrei sa scapi de verificari multe si dat cu presupusul verfica: valvele(supapele, sa nu scape presiune(torni benzina pe unde intra admisia, si la fel si pentru evacuare, adica pe unde iese)), segmentii(ii pui pe cilindru si daca au diferenta prea mare este uzat. Cilindrul daca este zgariat trebuie schimbat. BAFTA!
  3. 1) Verifica chiuloasa. Scoate-o si fa astfel: Pune benzina pe tubul de la admisie, si vezi daca pe la valve scapa, la fel si pe la exhaust. Mai trebuie sa verifici daca chiuloasa este buna(partea aia de la valve sa nu fie indoita). A da, si cel mai probabil trebuie sa reglezi culbutorii. 2) Verifica cilindrul, pistonul si segmentii. Poate pierde compresie, gazele de la ardere sa se dupa sub piston, dupa pe tubul care vine in airbox, si sa se infunde cu gaze(sau daca este uzura de segmenti/cilindu prea mare, iti baga ulei cu nemiluita acolo, dupa cum ai prezentat tu aici, uzura mica) 3) Verifica carburatorul sa nu fie infundat, si mai regleaza-l putin.
  4. Exista mai multe cazuri: 1) Chiuloasa sau cilindrul sunt stranbe, sau necuratate 2) Garnitura proasta(ori din fabrica, ori cum ai asezat-o tu) Seara faina!
  5. Salut! Detin un Aprilia Scarabeo 150 2000 rotax, si am urmatoarea problema: i-am schimbat garnitura de motor, chiuloasa si capac chiuloasa. Motorul are un furtun care iese din capacul chiuloasei, si pe acel furtun(breather pipe) ar trebui sa arunce particule de ulei in airbox. inainte sa schimb aceste garnituri, arunca acele particule pe bascula, dar eu nu eram atent la ele, mai exact nu le dadeam importanta. Cum ziceam, am schimbat garniturile, filtrul de ulei, uleiul, dar de cand am facut asta, a inceput sa curga ulei in toata firea pe acolo, in timpul mersului, pe loc scoate doar gaze, nu stiu daca este aer sau gaze de la explozie. Pe mine ma macina intrebarea:ori nu am pus segmentii corespunzator, ori sunt uzati, ori am stricat din greseala supapele(este pus la punct)[am asezat si culbutorii cum trebuie]. Multumesc mult!
  6. 1) Daca vrei sa schimbi kitul cilidru, te sugerez sa iei un kit 110cm3. Mult mai bun, putere mai mare si te tine mai mult fara sa se strice.(la pret apropriat fata de cel de 80) 2) Un carburator pe marimea capacitatii cilindrice.(sau poti sa schimbi jiglerul(mainjet,ul)care sa aibe o gaura mai mare). 3) Bucura-te de ea!(ps, sunt aprope de tine)
  7. Salut colegi! Am prins pe mana un Aprilia Scarabeo 150 si am intampinat cateva probleme (nu stiu ce naiba sa ii mai fac) 1)In ultimul timp motocicleta se opreste de la sine(se subtureaza si moare, si dupa daca o repornesc o ia la sfert) dar asta nu se intampla mereu, cateodata o las si 20 de minute pornita si merge brici. 2) (recent mi-a aparut asta) Imi face foarte mare presiune pe instalatia de racire, inclusiv in vasul de expasiune(daca iau busonul de acolo imi da apa pe afara), asta imediat ce pornesc motorul(si se incinge foarte repede). Am desfacut si surubul care iese pe sus din motor de la apa(cand mergea motorul) si in loc sa iasa apa iesea abur, aer), iar asta am repetat-o de cateva ori si tot la fel. Este ciupita garnitura de chiuloasa sau este infundat radiatorul? 3) Are un furtul pe care ies vapori de ulei, si sta liberi, trebuie pus undeva sau asa sta el, ca imi arunca tot uleiul pe bratul stang. Multumesc mult!
×
×
  • Create New...