Jump to content

cata77

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About cata77

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL650AM1

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZR750F
  1. Mi-am luat de curând cr-x drystar de la alpinestars, impermeabile, extrem de confortabile, le poți purta toată ziua fără cea mai mică problemă. Singurul minus este protecția, care e destul de slabă cred, se înclină mult balanța pe confort dar se pierde la protecție.
  2. Are cineva crash bar și/sau scut motor de la Puig https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-guards/engine-guards?bike=27965 , https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-spoilers/engine-spoilers?bike=27965 și poate da o părere? Sau mai mă gândesc la varianta de crash bar de la swmotech, puțin mai scumpă https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650/2021/WC71/products/protection/crash+bar/4052572011645.htm . Ce ați recomanda dintre cele 2? Și o recomandare de hand guards decente la preț/calitate? Înțeleg că cele oem de la Suzuki sunt plastic chior și sunt și scumpe. Mul
  3. Mulțumesc tuturor pt info și păreri. Da, cam același concluzii le aveam și eu legate de Africană, nu aș da atât pt ce îmi trebuie mie. Și dacă prin absurd aș dispune de banii ăia, aș lua gs ul de 1250 că tot pe acolo se învârte. De acord că se vând ca pâinea caldă, eu cochetam cu ideea de vstrom nou modelul 2020 de prin toamnă dar nu am mai găsit pe stoc nimic. Iar varianta 2021 care au mai îmbunătățit o și are același preț, clar va fi bătaie. În altă ordine de idei, accesoriile sunt mult mai scumpe oare dacă le comand tot din reprezentanța? Mă refer la ce aș pune extra, gen
  4. Salutare, Ce dealer ai ales și cât te-a costat în total jucăria? Ai primit vreun discount față de prețul de listă? În primăvară, în proporție de 95% o să fac aceeași achiziție, sper, încă mai caut alternative dar sincer ceva nou la banii respectivi nu găsești, iar sh nu știu ce să zic, doar vreun GS ar mai fi care să mă încânte.
  5. Ca să ajungi să faci asta trebuie să ajungi în punctul în care: 1. Îți cunoști foarte bine limitele; 2. Cunoști foarte bine agregatul pe care-l călărești și limitele lui;
  6. Exact! Nici că se putea spune mai bine de atât.
  7. Ok, perfect de acord, trail braking nu este tehnică pt începători, dar nu te reține nimic în a aborda puțin subiectul, puțină teorie, înseamnă câteva minute de explicații și eventual un desen/ o schiță (pt instructor). Nu vorbesc de făcut practică în școală pt asta, ci teoria chioară, 10 min de explicații pot face o diferență majoră, te poate face măcar, tu ca elev, să vrei să știi mai mult, să cauți detalii, explicații, să încerci să pui în practică ce zicea nebunul ăla de intructor. Știu, visez la o lume mai bună...
  8. Counter steering explicat să înțeleagă toți copiii Nu e singurul video, omul are foarte multe tutoriale și explicații legate de moto în general, foarte bine explicate și documentate, cu siguranță vor fi de ajutor tuturor începătorilor.
  9. Poate cel mai educativ video/explicație (teoretică) legată de frânare pe care l-am văzut. Aș pune accent pe astfel de explicații încă din momentul când faci școala, cred că ar ajuta enorm.
  10. Și dacă nu? Nu înțeleg chestia, vei face școala doar daca atingi cu picioarele? Sau dacă îți place un anumit motor? Nu cred că înălțimea este un impediment în a face școala pt a. Am un zr7 dacă te ajută, dar simt că te ar ajuta mai mult niște sfaturi decât o mobră pe care să vezi cum arăți...
  11. Dintre cele 2 de mai jos, ce ați alege? https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-low-for-round-headlights/windshield-plus?bike=5852 https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-low-for-round-headlights/windshield-naked?bike=5852 43 cm vs 35 cm O să iau unul din astea 2, dar încă nu-s 100% convins care e alegerea mai bună.
  12. Înălțime 1.77m. Pe lângă vajaitul căștii, ce mă deranjează mai tare este curentul de aer care îl iau în piept, la 80-90 kmph, dacă mai este și puțin vânt din față este deja prea mult, mi-e frică că zbor de pe motor . Bănuiesc că având parbriz o să mă ajute în acest aspect, nu? Spectaculos clar nu poate fi, mai ales că am o poziție aproape dreaptă în șa, deci oricât de înalt ar fi parbrizul tot ies peste el. Dar să fie ceva cât de cât.
  13. Vreau să îi pun parbriz la mobra din titlu și nu știu ce model, înălțime, de ce să țin cont, etc. M-am uitat la Puig pe site și îmi apar vreo 20 de modele pt a mea, de la scurte de sub 30cm la cele de touring de peste 40-45cm. Ideea este dacă pun unul scurt de acest gen: https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-low-for-round-headlights/windshield-raptor?bike=5852 ajută la ceva? Că nu l-aș pune nici degeaba, aș vrea să se simtă ceva îmbunătățire la mers întins în afara orașului. Apoi nici invers nu aș pune unul foarte înalt de touring să arate ca dracu. Voi ce aveți pe naked-urile
  14. În primul rând trebuie să ai cartea de identitate originală a motocicletei și să fie radiată acolo din circulație. Apoi un contract de vânzare cumpărare, în italiană, cu nume, cnp, semnaturi, model moto, serie sașiu. Nimic altceva. Distracția începe apoi când vei alerga prin vreo 5-6 locuri ca să faci hârtii inutile. Recomand cu încredere să apelezi la cei care aleargă în locul tău să facă actele, contra unei sume decente. Eu unul m-am umplut de spume cu alergatul ăsta inutil la instituțiile lu' pește prăjit.
×
×
  • Create New...