NASU Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 de curand m-am lovit deacesta problema caut un ateleir de bobinaj trebuie sa bobinez statorul de la alternator a mai facut cineva asa ceva si unde locuri ,preturi, calitate ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 (editat) de curand m-am lovit deacesta problema caut un ateleir de bobinaj trebuie sa bobinez statorul de la alternator a mai facut cineva asa ceva si unde locuri ,preturi, calitate ma intereseaza Cand am avut nevoie m-am lovit de: pai cat muncesc la asta al tau pentru 200.000 repar un motor de moara de 3 milioane. Servicii made in romania ce sa-i faci. Atelierul era pe Dudesti undeva pe stanga cum mergi spre dristor. Editat Mai 15, 2007 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 aceiasi problema numai ca unde am gasit eu era un betiv asa ca vineri pot sa ma pronunt sa zic daca este ok sau nu ptrez 2 mil nu mise pare mult vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 turbez l-au facut dar tot da la masa asa ca pana luni il mai bobineaza odata sper sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 in sfarsit este gata incarca ca lumea adica cel putin la relantiu cu faza scurta aprinsa 14,2v iar in turatie scade stie cineva de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 la relantiu cu faza scurta aprinsa 14,2v iar in turatie scade e ok. asa e , in turatie se intampla ca tensiunea sa mai si scada vizibil. Doar daca scade sub 12,8V poti sa-ti pui un "?", alminteri e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 scade sub ai idee de ce pentru ca si releul este nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Idem,tot statorul...Tot rebobinat,repede n-a mai tinut una din cele 3 infasurari,acu' a crapat de tot...Mi-a gasit un prieten pe unii care bobineaza trafuri d-alea de tensiune mare,in baie de ulei (ca la noi,la moto).O SA MA COSTE VREO 1 MIL.Sa vedem cum o sa mearga... Mi-am luat un stator s/h de pe ebay,super-ieftin,da' nu stiu ce dracu' face americanu' ala de nu se duce sa ia banii,e prima oara cand se intimpla sa am probleme cu ebay-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 acum incarca k 14,4 la relantii si 13,4 la 5000-6000 rpm e k zic eu sunt super multumit dar la mine bobinarea a costat 2mil si am asteptat 1 week Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.