gabi bv Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Salut. Am un LC 4 cu motor de 400 cc din 1997. La inceput de sezon l-am pregatit "regulamentar" cu cauciucuri, rulmenti, placute frana, ulei, filtre...... Am facut cam 2500 km si nu mai am placute (FERODO) pe fata deloc iar rulmentii pe spate (SKF) au un pic de joc. Mentionez ca nu merg pe asfalt si nici nu o menajez in off road. Merg pe trasee spre hard enduro. Este uzura normala, piesele nu au fost de calitate.....? Uleiul la cati km il schimbati? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Sall, eu la lc4 schimbam uleiul +filtrele, reglam supapele, la 3000 de km parcursi in off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 am patzit si eu acelas lucru cu placutele d frana la suzuki(Placutze Ferodo) m-am dus cu drujba la magazinul de la care le-am luat si m-au intrebat dc merg off-road. Vezi ca exista compozitie d off-road. Mi-am luat si sunt f multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Stai asa ca nu-nteleg ........adica placutele ferodo pentru strada se termina repede pe coclauri dar pe strada nu? ........probabil ca intrebarea mea e tampita dar chiar nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Stai asa ca nu-nteleg ........adica placutele ferodo pentru strada se termina repede pe coclauri dar pe strada nu? ........probabil ca intrebarea mea e tampita dar chiar nu inteleg DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Stai asa ca nu-nteleg ........adica placutele ferodo pentru strada se termina repede pe coclauri dar pe strada nu? ........probabil ca intrebarea mea e tampita dar chiar nu inteleg Placutzele de off road au alta compozitie si sunt mai scumpe decat placutzele normale. Se tocesc mai greu decat cele normale, insa nici nu franeaza la fel de bine ca cele normale. Insa tinand cont ca la enduro nu-ti trebuiesc frane violente, placutele de enduro sunt cea mai buna solutie. La enduro se tocesc repede din cauza noroiului. Daca mergi mult prin noroi e ca si cum le-ai freca intr-una cu un shmirghel. Acum 2 ani, undeva pe langa miercurea ciuc, am terminat o pereche de placute de spate intr-o zi de mers prin noroi si de coborari nasoale cu LC4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Placutzele de off road au alta compozitie si sunt mai scumpe decat placutzele normale. Se tocesc mai greu decat cele normale, insa nici nu franeaza la fel de bine ca cele normale. Insa tinand cont ca la enduro nu-ti trebuiesc frane violente, placutele de enduro sunt cea mai buna solutie. La enduro se tocesc repede din cauza noroiului. Daca mergi mult prin noroi e ca si cum le-ai freca intr-una cu un shmirghel. Acum 2 ani, undeva pe langa miercurea ciuc, am terminat o pereche de placute de spate intr-o zi de mers prin noroi si de coborari nasoale cu LC4. Multumesc pentru lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Si mai e o jmekerie pentru a prelungi durata de viata a placutelor de spate: un disc cat mai "plin" far multe gauri (de ventilatie) in care sa stea noroiul. Exista unele chiar pline, fara nici o gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.