Sari la conținut

Ktm Lc 4


Postări Recomandate

Salut.

Am un LC 4 cu motor de 400 cc din 1997. La inceput de sezon l-am pregatit "regulamentar" cu cauciucuri, rulmenti, placute frana, ulei, filtre......

Am facut cam 2500 km si nu mai am placute (FERODO) pe fata deloc iar rulmentii pe spate (SKF) au un pic de joc.

Mentionez ca nu merg pe asfalt si nici nu o menajez in off road. Merg pe trasee spre hard enduro.

Este uzura normala, piesele nu au fost de calitate.....?

Uleiul la cati km il schimbati?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patzit si eu acelas lucru cu placutele d frana la suzuki(Placutze Ferodo)

m-am dus cu drujba la magazinul de la care le-am luat si m-au intrebat dc merg off-road. Vezi ca exista compozitie d off-road. Mi-am luat si sunt f multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa ca nu-nteleg :bounce: ........adica placutele ferodo pentru strada se termina repede pe coclauri dar pe strada nu? :angry: ........probabil ca intrebarea mea e tampita dar chiar nu inteleg :what:

 

DA :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa ca nu-nteleg :bounce: ........adica placutele ferodo pentru strada se termina repede pe coclauri dar pe strada nu? :angry: ........probabil ca intrebarea mea e tampita dar chiar nu inteleg :what:

 

Placutzele de off road au alta compozitie si sunt mai scumpe decat placutzele normale. Se tocesc mai greu decat cele normale, insa nici nu franeaza la fel de bine ca cele normale. Insa tinand cont ca la enduro nu-ti trebuiesc frane violente, placutele de enduro sunt cea mai buna solutie.

La enduro se tocesc repede din cauza noroiului. Daca mergi mult prin noroi e ca si cum le-ai freca intr-una cu un shmirghel.

Acum 2 ani, undeva pe langa miercurea ciuc, am terminat o pereche de placute de spate intr-o zi de mers prin noroi si de coborari nasoale cu LC4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutzele de off road au alta compozitie si sunt mai scumpe decat placutzele normale. Se tocesc mai greu decat cele normale, insa nici nu franeaza la fel de bine ca cele normale. Insa tinand cont ca la enduro nu-ti trebuiesc frane violente, placutele de enduro sunt cea mai buna solutie.

La enduro se tocesc repede din cauza noroiului. Daca mergi mult prin noroi e ca si cum le-ai freca intr-una cu un shmirghel.

Acum 2 ani, undeva pe langa miercurea ciuc, am terminat o pereche de placute de spate intr-o zi de mers prin noroi si de coborari nasoale cu LC4.

 

Multumesc pentru lamuriri :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai e o jmekerie pentru a prelungi durata de viata a placutelor de spate: un disc cat mai "plin" far multe gauri (de ventilatie) in care sa stea noroiul. Exista unele chiar pline, fara nici o gaura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...