MID Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Am cautat pe forum si n-am gasit mare lucru pana acum despre respectivele...totusi poate mai e cineva care le cunoaste mai bine ? la Triumph nu prea am pretentia sa mi se raspunda pentru ca sunt destul de rare.. Dar Ducati 748, as dori sa stiu si eu detalii..despre manevrabilitate, fiabilitate, intretinere, cam cati km tine un motor pt ca momentan n-am bani de unul nou..si nici nu vreau ( mai bine schimb masina decat o trotineta noua ) ...etc ?La inaltimea mea d 1.7m e ok ? As vrea sa fie prima motoreta si sunt inebunit de cand eram mic de sunetul pe care-l scoate ducati..si de marca in sine..seriile 748, 916,996 mi se par superbe. Am tendinta sa cred ca ducati aduc mai mult a automobil, cu putere si cuplu simtit de la turatii joase..si acceleratii liniare..fara puseuri si hopuri pe plaja...etc.. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 chiar nici o parere nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Nu am inteles eu bine sau vrei ca 748 sa fie prima ta motocicleta? Eu zic sa te mai gandesti un pic si daca tot vrei ducati mai bine un monster de 600 care se preteaza mai bine unui incepator.... Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 nu-mi plac naked... prima moto m-as fi indreptat spre 600f, dar nu pot sa renunt la cum arata un 748, si nebunia mea de la 16 ani ... inca n-am avut ocazia sa incalec nici una..si nici n-am dat peste vreun motociclist parcat, sa-i pot cere parerea... si de aceea intreb aici... iar dayton ar fi o alternativa la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Ai gusturi baiete Ce pot sa iti spun e ca am stat pe una. Dar doar atat. Pozitia in sa e racing oarecum. Sunetul il stim cu totii. Trage de jos ca doar e v2 care se respecta. Pana in 200 nu prea are rivali dar lipsa de putere la turatii mari isi spune cuvantul. Chiar si asa nu te faci de ras cu ea deloc. Dar ca sa cumperi una chiar si la mana a doua e foarte scump din tara. Este una aici la mine in oradea de 115 cai parca la peste 5000 de euro. Sincer mereu intorc capul dupa ea chiar daca am o frumusete de zx7. Ce e frumos chiar si unui fan kawa ii place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 pai cam la asa ceva m-am gandit..am tot cautat pe net...pana-n 20mii km si-am gasit intre 4500 - 6000 euro..chiar si editia Matrix..pe la vro 5.5sute.. + ca la ce comisioane mai pun la firme oamenii,+ 500-700euro , ma incadrez intr-un 6mii totusi... vreau sa merg sa testez asa ceva:((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 CONDOLEANTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 (editat) pai cam la asa ceva m-am gandit..am tot cautat pe net...pana-n 20mii km si-am gasit intre 4500 - 6000 euro..chiar si editia Matrix..pe la vro 5.5sute.. + ca la ce comisioane mai pun la firme oamenii,+ 500-700euro , ma incadrez intr-un 6mii totusi... vreau sa merg sa testez asa ceva:((( Da de cati bani dispui? Poate gasim totusi ceva. Eu nu vreau a te dezamagesc da cu 3000 de euro iti iei zx7 ) Mai pune bani si iati 748. Daca nu ai rabdare la 3000 4000 iti iei ceva japoneza care te va face sa ti se scoale Pana la ducati iati o japoneza,,,nu vei regreta Editat Mai 18, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 ideea e ca, nu vor mai ramane destule pe piata, pastrate in conditii bune si ingrijite peste 2-3 ani..si pur si simplu-s indragostit de modelu' asta..748,996.. dupa discutia de azi cu batranu' cred c-o sa pice oricum...deci daca ar fi d-acord sa-mi iau ceva d 600 clar ar fi si cu ducati..dar.. sustine sus si tare ca daca-mi iau d 600 mi-o vinde nush..mai am de munca cu el sa-l conving totusi ca nu e chiar atat de periculoasa ca japan made, si ca inca vreau sa am copii ) DAR DESPRE DAYTONA ? chiar nici o parere ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Eu m-as duce pe Dayton, mai ales ca esti si incepator, Daytona ar mai ierta o greseala , doua Oricum, daca pornesti de la idea ca minim de 600 trebuie sa iti iei... 'batranul' tau are dreptate. Mai bine te-ai mai plimba cu unu cu altu, ai mai merge la poligon, ai mai vedea, nu conteaza numa look-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 19, 2007 Autor Share Postat Mai 19, 2007 nu pornesc de la ideea ca trebuie minim...doar ca nu mai e ca acum 20 ani cand majoritatea avea d 50,125,250 si se putea pleca impreuna.. daca as putea sa ma plimb c-o RS d 250 poate-as putea face comparatie.. chiar daca imi dau seama si singur ca la 2timpi e destul de nervoasa..+ ca sunt modele destul de vechi ....eu as merge f mult pe 748 , pt. ca am un feeling ca ne putem "mula" destul de bine caracterele, si n-ar iesi un total crash lui ii e mai mult de traficu' din buc, si nu de faptu' ca n-as fi intreg la cap sa-i dau sa-i sara supapele, din cate-am inteles din discutiile cu el.. + k totdeauna cand am cumparat orice lucru, de la adidasi pana la calculatoare, si masina..am incercat sa privesc un pic mai larg si fara sa ma plafonez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Ma MID tactu are idei sanatoase. Zice el ceva cand pomeneste cifra 600. Da explica-i ca de la 600 la 750 nu e decat un pas mic. Aici e usor sa ii explici poate e usor sa ii explici ca diferentele de cai dintre cele doua sunt nu mai mult nu mai putin de 15-20 de cai. Da sa te vad io cum ii explici ca una e 4 in linie si alta v2... SUCCES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Din cate citesc eu, nu stii multe despre motociclete... Am tendinta sa cred ca ducati aduc mai mult a automobil, cu putere si cuplu simtit de la turatii joase..si acceleratii liniare..fara puseuri si hopuri pe plaja...etc.. Mersi. ...si nici de masini de altfel. Pornind de la premisa asta imi permit sa spun ca nu prea ai multi kilometri pe utilaje cu motor si ca daca iti vei lua ceea ce vrei sa iti iei: D-zeu cu mila! =>topic de ars biti pe degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 20, 2007 Autor Share Postat Mai 20, 2007 (editat) Ma MID tactu are idei sanatoase. Zice el ceva cand pomeneste cifra 600. Da explica-i ca de la 600 la 750 nu e decat un pas mic. Aici e usor sa ii explici poate e usor sa ii explici ca diferentele de cai dintre cele doua sunt nu mai mult nu mai putin de 15-20 de cai. Da sa te vad io cum ii explici ca una e 4 in linie si alta v2... SUCCES pai asta e ideea ca el nu era d-acord cu ceva peste 250 daca sa zic c-ar fi fost la 600..748-ul n-ar fi fost o problema facandu-i comparatie cu GSX-R-u care are ceva cai peste la cilindree mai mica, si este si-n topul celor mai "mortale" ) tre sa-mi schimb eu atitudinea fata de el..sa vada ca nu-s asa de impulsiv cum crede.. daca ar fi sa nu aleg 748, si s-aleg daytona600, ar fi doar din cauza faptului ca este ceva ce la noi nu s-a vazut, diferit, si as alege un nume legendar c-un look actual, dar totusi cred c-as fii cu inima-ndoita si gandu' la 748 oricum..mai e mult..pana iau ex..pana se incheie vara...k deh..banii nu pica din pom ( si totusi pareri despre triumph ? Din cate citesc eu, nu stii multe despre motociclete... ...si nici de masini de altfel. Pornind de la premisa asta imi permit sa spun ca nu prea ai multi kilometri pe utilaje cu motor si ca daca iti vei lua ceea ce vrei sa iti iei: D-zeu cu mila! =>topic de ars biti pe degeaba. despre moto de ce sa ma laud.. ce-am citit, vazut etc..not much..impresia asta am avut-o cand mi-a trecut pe sub nas un 749, si dupa ce am citit teste si m-am uitat filmulete pe net, mi s-a si confirmat.. pt 748: motor echilibrat f bine, cea mai mare aderenta la iesirea din curbe,datorata si faptului ca supapele-s actionate direct de came, putere liniara, poate fi condusa cu usurinta in orasele aglomerate; fata de sportivele japan made care trag in forta la peste 10mii pana pe 13-14 mii rpm, iar la ducati unde nici macar n-ai red-line, si 748 la peste 10mii e cam degeaba adica, nu vreau sa jignesc, dar, nu stiu de unde iti poti da tu cu parerea cat de multe stiu eu despre masini tocmai de aceea am intrat p-un forum dedicat moto, pt a incepe sa-mi largesc cunostintele....cu toate ca nu-s f. multe date scrise la obiect p-aici....pana una alta orice motorete de la 250cmc in sus indiferent de clasa din care face parte, iti poate da senzatii prin oras dar eu nu caut "senzatii" eu caut altceva, ceva mai sus de admiratia tipelor ( care oricat de mult am vrea sa negam, fiecarui motociclist i se umfla inima-n el cand se simte privit ) , mai sus de teribilisme d 18 ani..chiar daca si eu am momentele mele..... aaa si apropo daca nu prea e asa cum zic eu despre italianca, de ce fogarty si baylis au dominat ataaatiaaa ani campionatul de superbike ? cand pe japoneze erau piloti buni ? [ no ofense taken ] iti spun eu, din cauza livrarii puterii pe asfalt, si acceleratiei " smooth" care-o produce. Exact ca la masini, modul in care asezi cuplul pe sosea este esential..nu puterea motorului Editat Mai 20, 2007 de MID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 pai asta e ideea ca el nu era d-acord cu ceva peste 250 daca sa zic c-ar fi fost la 600..748-ul n-ar fi fost o problema facandu-i comparatie cu GSX-R-u care are ceva cai peste la cilindree mai mica, si este si-n topul celor mai "mortale" ) tre sa-mi schimb eu atitudinea fata de el..sa vada ca nu-s asa de impulsiv cum crede.. daca ar fi sa nu aleg 748, si s-aleg daytona600, ar fi doar din cauza faptului ca este ceva ce la noi nu s-a vazut, diferit, si as alege un nume legendar c-un look actual, dar totusi cred c-as fii cu inima-ndoita si gandu' la 748 oricum..mai e mult..pana iau ex..pana se incheie vara...k deh..banii nu pica din pom ( si totusi pareri despre triumph ? despre moto de ce sa ma laud.. ce-am citit, vazut etc..not much..impresia asta am avut-o cand mi-a trecut pe sub nas un 749, si dupa ce am citit teste si m-am uitat filmulete pe net, mi s-a si confirmat.. pt 748: motor echilibrat f bine, cea mai mare aderenta la iesirea din curbe,datorata si faptului ca supapele-s actionate direct de came, putere liniara, poate fi condusa cu usurinta in orasele aglomerate; fata de sportivele japan made care trag in forta la peste 10mii pana pe 13-14 mii rpm, iar la ducati unde nici macar n-ai red-line, si 748 la peste 10mii e cam degeaba adica, nu vreau sa jignesc, dar, nu stiu de unde iti poti da tu cu parerea cat de multe stiu eu despre masini tocmai de aceea am intrat p-un forum dedicat moto, pt a incepe sa-mi largesc cunostintele....cu toate ca nu-s f. multe date scrise la obiect p-aici....pana una alta orice motorete de la 250cmc in sus indiferent de clasa din care face parte, iti poate da senzatii prin oras dar eu nu caut "senzatii" eu caut altceva, ceva mai sus de admiratia tipelor ( care oricat de mult am vrea sa negam, fiecarui motociclist i se umfla inima-n el cand se simte privit ) , mai sus de teribilisme d 18 ani..chiar daca si eu am momentele mele..... aaa si apropo daca nu prea e asa cum zic eu despre italianca, de ce fogarty si baylis au dominat ataaatiaaa ani campionatul de superbike ? cand pe japoneze erau piloti buni ? [ no ofense taken ] iti spun eu, din cauza livrarii puterii pe asfalt, si acceleratiei " smooth" care-o produce. Exact ca la masini, modul in care asezi cuplul pe sosea este esential..nu puterea motorului Pai... you have a problem. Ducati este intr-adevar superb, echilibru nemaipomenit, frane rulz, motorul trage frumos, suna intr-un fel. Dar... o fi tragand el liniar, dar cuplul ala te da peste cap daca nu stii cum sa-l strunesti. Nu e bland pana in 5-6-7 mii ca un 600 in patru cilindri. Pozitia te rupe in doua. Este rigid si extrem de inconfortabil. Daca nu e intretinut cum trebuie, se strica repede si costa foarte mult sa il repari. O fi avand el look-ul consacrat, dar nu e in nici un caz bun ca prima motocicleta. La inceput o sa fii mai concentrat sa poti sa stai in pozitia aia decat pe ce se intampla in jurul tau. Daca ai scapat mana in gaz, chiar si un pic, el se duce, si pe tine te lasa pe drum. Nu are nevoie de ture multe sa faca urat. Nu-ti recomand. Orice ti-ai lua, incearca sa mergi un pic pe motoreta inainte sa zici ca vrei sa o cumperi. S-ar putea sa ajungi la concluzia ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. Mai bine Daytona, deocamdata. Bafta multa, orice ai alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Eu iti propun o simpla comparatie: mergi si vezi concret si la propriu un test drive (sau macar stai pe ale si impingele), eu m-as duce sincer pe Daytona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 (editat) clar o sa fie si-un test drive cand voi achizitiona jucaria. oricum sunt de parere ca niciodata nu cumpar nimic pana nu testez chiar absolut nimic a mai intrat o alternativa ducati 750 ss, numai ca nu-mi plac tobele..imi da senzatia ca te dezechilibreaza repede fiind asa mari in parti.. la ducati stiu ca-s scumpe piesele , + ca unde mai pui la nu stiu cati km sa te duci sa reglezi supapele din cate-am inteles...==> intretinere dificila oricum' multumesc celor ce si-au postat parerile.. acum astept sa termin scoala ca de ieri sunt cursant ) oricum, sa am eu toti banii pt una dintre acestea ( pt ca totusi e o suma importanta ) , si-atunci alegerea lor sa fie problema mea existentiala ) in 2min am decis bafta Editat Mai 22, 2007 de MID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 inca unu care o ia de jos cu motocicleta.... hai fratilor sa-i dam bani sa-si ia 999 XEROX ca e mai sukar ce mama dreaq nu te plafona omule..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 clar o sa fie si-un test drive cand voi achizitiona jucaria. oricum sunt de parere ca niciodata nu cumpar nimic pana nu testez chiar absolut nimic a mai intrat o alternativa ducati 750 ss, numai ca nu-mi plac tobele..imi da senzatia ca te dezechilibreaza repede fiind asa mari in parti.. la ducati stiu ca-s scumpe piesele , + ca unde mai pui la nu stiu cati km sa te duci sa reglezi supapele din cate-am inteles...==> intretinere dificila oricum' multumesc celor ce si-au postat parerile.. acum astept sa termin scoala ca de ieri sunt cursant ) oricum, sa am eu toti banii pt una dintre acestea ( pt ca totusi e o suma importanta ) , si-atunci alegerea lor sa fie problema mea existentiala ) in 2min am decis bafta Un 750 SS ar fi bun, dar vei avea aceleasi probleme cu pozitia la ghidon chinuita. Si, intr-adevar, intretinerea costa mult la Ducati. Dar cred ca nici la Triumph nu e chiar ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 inca unu care o ia de jos cu motocicleta.... hai fratilor sa-i dam bani sa-si ia 999 XEROX ca e mai sukar ce mama dreaq nu te plafona omule..... la ce te referi sa ma plafonez ? fii mai explicit apropo: 749 / 999 nu prea mi-au placut de cand au aparut 1098 insa...aduce mai mult a 916 si este mai pe gustul meu, dar deja gandesc prea departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 la ce te referi sa ma plafonez ? fii mai explicit apropo: 749 / 999 nu prea mi-au placut de cand au aparut 1098 insa...aduce mai mult a 916 si este mai pe gustul meu, dar deja gandesc prea departe Era o ironie fapul ca nu incepi cu ceva mai mic si mai ieftin. E viata ta, banii tai , tu faci cum crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) oricum, sa am eu toti banii pt una dintre acestea ( pt ca totusi e o suma importanta ) , si-atunci alegerea lor sa fie problema mea existentiala ) in 2min am decis bafta Cred ca stiu ce ai ales Nu stiu ce sa zic dar 749 si 999 sunt foarte frumoase parera mea da noa daca pe tine nu te esxcita asta e. Bag de seama ca tu esti ca mine iti plac motoarele taranesti alea dinainte de dupa 92 dar inainte de 98 sau ceva de genu. Sa stii ca inginerii japonezi de la toate firmele si cei italieni se mai mira si acum ce capodop[ere faceau pe atunci(capodopere ale fiabilitatii). Sunt convins ca exista motoare din 94 care se tin din toate punctele de vedere cu una din 2000 samd. Poate suna a reclama avand in vedere ce am eu dar sa stii ca o gramada de lume imi impartaseste viziunea si nu cei ce au motoare din anii aceia. So Ducati 748 e un excelent choice numa ai grija sa nu tragi de maneta castigatoare prea tare ca pici in poponeata pe strada. Editat Mai 22, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MID Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 Era o ironie fapul ca nu incepi cu ceva mai mic si mai ieftin. E viata ta, banii tai , tu faci cum crezi. am banuit de-o ironie da n-am vrut sa presupun ))))).. asa e.ai dreptate;) dar cateodata..o palma peste ceafa evita un dezastru Cred ca stiu ce ai ales Nu stiu ce sa zic dar 749 si 999 sunt foarte frumoase parera mea da noa daca pe tine nu te esxcita asta e. Bag de seama ca tu esti ca mine iti plac motoarele taranesti alea dinainte de dupa 92 dar inainte de 98 sau ceva de genu. Sa stii ca inginerii japonezi de la toate firmele si cei italieni se mai mira si acum ce capodop[ere faceau pe atunci(capodopere ale fiabilitatii). Sunt convins ca exista motoare din 94 care se tin din toate punctele de vedere cu una din 2000 samd. Poate suna a reclama avand in vedere ce am eu dar sa stii ca o gramada de lume imi impartaseste viziunea si nu cei ce au motoare din anii aceia. So Ducati 748 e un excelent choice numa ai grija sa nu tragi de maneta castigatoare prea tare ca pici in poponeata pe strada. in principiu eu-s mai conservator asa.. desi, la moto, ninja ultimu 2007 zx6r m-a dat pe spate , daytona 675 la fel..ducati 1098 iar back 2 basics ..la automobile am aceeasi parere..prefer un design 1990-2000 totul tine de forme ferme si colturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 am banuit de-o ironie da n-am vrut sa presupun ))))).. asa e.ai dreptate;) dar cateodata..o palma peste ceafa evita un dezastru in principiu eu-s mai conservator asa.. desi, la moto, ninja ultimu 2007 zx6r m-a dat pe spate , daytona 675 la fel..ducati 1098 iar back 2 basics ..la automobile am aceeasi parere..prefer un design 1990-2000 totul tine de forme ferme si colturi HAHAHAHA ce ironic suna sau paradoxal cum vrei tu dar NINJA ZX6R 2007 nu mi se pare foarte reusita in comparatie cu anul 2004-2005-2006. Sa stii ca eu dintre toate NINJA-urile apreciez cel mai mult zx9r 1998-99 si zx7r 1993-94. Pt mine sunt SUPERBE. BIJUTERII MECANICE. Pt mine. Tot asa 916 si 996 si 748. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mars01 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 si eu tot incepator dar n`am visat nici o secunda la ducati. de ce nu-ti iei direct 1098 ? mai bine asculta-l pe-ala batranu` si pe oamenii de pe`aici, mie personal mi se pare mult si 600cc. crezi ca poti sa-i calaresti pe toti cei 120 de caluti ai lu` Daytona ? de ducati nici nu mai vorbesc (cu toate ca mai demult eram dispert dupa Cagiva Mito care e leit). Cre ca-i o moda si va uitati numai la aspect, cand eram in scoala pana si p**dele de 1.50 inaltime vroiau ninje sau cbr-uri de 600. Te-ai gandit macar la el ca s-ar putea sa-l tavalesti ?... (de tine nici nu mai vorbesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.