danyy29 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 daca dupa ce porneste motocicleta si ii scoti o borna este normal sa se opreasca? inseamna ca nu incarca alternatorul? ce pateste bateria in acest caz? Este deja a doua si nu stiu ce sa fac.Multumesc mult ptr.ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 da e normal sa se opreasca si e foarte nesanatos pt regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyy29 Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 da e normal sa se opreasca si e foarte nesanatos pt regulator CE anume este nesanatos ptr.regulator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 CE anume este nesanatos ptr.regulator? Sa scoti borna in timp ce merge motorul! Ce se intampla de fapt, incat ai schimbat 2 baterii pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 In momentul pornirii si chiar si pana la o anumita turatie (undeva sub cea normala de relanti, la unele chiar cea de relanti), sursa de alimentare pentru scanteie este bateria de acumulatoare. Dupa acel prag, crescand turatia, releul conjunctor-disjunctor cupleaza cealalta sursa de alimentare angrenata de insusi motorul motocicletei (dinam, alternator). Daca scoti o borna cand motocicleta functioneaza la relanti, este posibil 99% sa se opreasca, curentul furnizat in momentul respectiv de alternator/dinam fiind nul sau insuficient pentru a tine in viatza scanteia si CDI-urile, nu mai vorbim de faruri si alte consumatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 In momentul pornirii si chiar si pana la o anumita turatie (undeva sub cea normala de relanti, la unele chiar cea de relanti), sursa de alimentare pentru scanteie este bateria de acumulatoare. Dupa acel prag, crescand turatia, releul conjunctor-disjunctor cupleaza cealalta sursa de alimentare angrenata de insusi motorul motocicletei (dinam, alternator). Daca scoti o borna cand motocicleta functioneaza la relanti, este posibil 99% sa se opreasca, curentul furnizat in momentul respectiv de alternator/dinam fiind nul sau insuficient pentru a tine in viatza scanteia si CDI-urile, nu mai vorbim de faruri si alte consumatoare. Ce ai spus tu este dar nu general valabil. Depinde de tipul instalatiei electrice. La prima vedere, asa ar sta lucrurile. Pe unele motoare chiar asa se si intampla, cum ai spus. Insa cand vine vorba de alternatoare cu inductor magnetic (si nu electromagnetic cu excitatie variabila), lucrurile sunt un pic mai delicate. La aceste tipuri de instalatii trebuie ca in permanenta sa existe o sursa de tensiune etalon (12V-baterie) si cu o capacitate electrica ( nu ma refer la capacitatea energetica masurata in Ah) capabila sa absoarba energii care ajung la cateva zeci de volti. Si daca nu exista acest tampon de energie (anume bateria) circuitul regulator nu mai functioneaza in parametri, putandu-se autodistruge si sa atraga in aceasta reactie in cascada si alte dispozitive. Concluzie: NU SE DECUPLEAZA BATERIA IN TIMPUL FUNCTIONARII MOTORULUI!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.