altcamionagiu Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Am XT600 cu vreo 5000 km numai de padure , santuri , gropi si vreo 2000 km numai oras. De curind curge ulei din amortizorul stinga pe la garnitura-semering de la mijloc de deasupra frinei fata. Pe disc deocamdata nu a ajuns. Tre sa-i schimb semeringul ? de unde ? sau problema e mai grava ? tre sa complletez cu ceva ? Nu stiu daca are legatura dar tot decurind am avut un accident usor si parca s-a lovit roata fata de masina lui ala... Roata e centrata si frina merge bine iar suspensia nu simt sa aiba ceva ... Merci pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Simeringuri de furca gasesti la Louis. Sunt in jur de 10 € perechea. Schimba-le si daca tot asa face, e dus amortizoru'. Intre timp, ai grija sa nu ajunga ulei pe discul de frana - bandajeaza amortizorul cu ceva care sa absoarba - o carpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altcamionagiu Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 Simeringuri de furca gasesti la Louis. Sunt in jur de 10 € perechea. Schimba-le si daca tot asa face, e dus amortizoru'. Intre timp, ai grija sa nu ajunga ulei pe discul de frana - bandajeaza amortizorul cu ceva care sa absoarba - o carpa. Adica cum e dus amortizorul ? adica tre sa-l schimb cu totul ? sau te pomenesti ca tre doua . Oare mai pot sa-l revigorez cumva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Adica cum e dus amortizorul ? adica tre sa-l schimb cu totul ? sau te pomenesti ca tre doua . Oare mai pot sa-l revigorez cumva ? Daca zici ca ai lovit usor motoru, e posibil sa se fi ovalizat teava. Chiar daca e imperceptibila abaterea, tot supureaza,... cauti unu SH sau o furca completa SH (tot de XT sau compatibila) sau unu' nou, vezi cum e mai avantajos. Eu nu's meserias, sunt mester-amator. Asa as face eu - as lua intai simering, ca e ieftin si daca nu se rezolva, as cauta amortizor. Daca as avea timp, as demonta amortizoru' si l-as zgaltai sa vad daca are joc lateral, l-as desface si masura cu subleru, desi corect ar fi cu un micrometru. E greu sa gasesti unu care stie sa masoare, sa evalueze, sa rectifice d'astea. Si ar costa mult manopera, in conditiile in care tot nu ti l-ar face ca nou. Nu as merge cu carpeli mai ales la furca, pt. ca un amortizor prost poate afecta negativ directia (stabilitatea) si mari distanta de franare. Vezi ca sunt multi care aduc de pe www.louis.de. Intra la bike-datenbank si cauta modelul tau. Daca nu te descurci in germana, baga aici adresa paginii si o traduci in alte limbi destul de inteligibil: http://www.google.com/translate_t Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altcamionagiu Postat Mai 29, 2007 Autor Share Postat Mai 29, 2007 merci mult asa o sa fac , germana o stiu binisor, dar ajutooor , nu stiu sa scot semeringurile actuale. Am scos siguranta si mai departe pot sa desfac tot in fata dar nu cred ca e nevoie . Va rog un sfat . Tre sa scot roata sau doar desfac telescopul din suruburile de linga ghidon ? Sa le schimb la amindoua telescoapele daca tot le desfac ? help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Demontezi complet furca, dai jos amortizoarele, scoti dopurile din capat, arcurile si uleiul si ai 2 optiuni: - in capatul de jos e un surub imbus de 10, daca se desface e mai simplu - daca nu, trebuie o tija lunga care intra in amortizor pe sus (cu capat patrat, dar nu stiu sigur marimea) si desfaci pe acolo surubul care tine jamba blocata in tub. Daca ai reusit operatia asta, tragi tare (adica un soc puternic) de tub, ca sa iasa din jamba. Apoi iti faci de cap cu semeringurile. Cu ocazia asta poti sa rostogolesti teava pe un geam, ca sa vezi daca e dreapta sau nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Demontezi complet furca, dai jos amortizoarele, scoti dopurile din capat, arcurile si uleiul si ai 2 optiuni: - in capatul de jos e un surub imbus de 10, daca se desface e mai simplu - daca nu, trebuie o tija lunga care intra in amortizor pe sus (cu capat patrat, dar nu stiu sigur marimea) si desfaci pe acolo surubul care tine jamba blocata in tub. Daca ai reusit operatia asta, tragi tare (adica un soc puternic) de tub, ca sa iasa din jamba. Apoi iti faci de cap cu semeringurile. Cu ocazia asta poti sa rostogolesti teava pe un geam, ca sa vezi daca e dreapta sau nu.... Mai nea Cristi tu care esti un mare expert in Xt-uri XTZ-uri si alte mobre ai uitat sa-i zici omului ca dac trage tare inainte sa scoata sigurantele de la semeringuri tre neaparat sa-si cumpere alte telescoape for shure. Stii dac tii minte sau ma rog daca stii pe "tuburile" alea sunt niste cuzineti care nu or sa iasa din cauza de semeringuri care la randul lor nu o sa iasa din cauza de sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Mare maestru, daca citeai postul baiatului vedeai ca deja a scos sigurantele de la semeringuri.....dar cred ca esti prea preocupat sa combati lumea.....de-acolo din fundul Canadei.... PS Voi nu munciti pe-acolo ? Ca teoretic n-ar trebui sa mai ai timp si de altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Mare maestru, daca citeai postul baiatului vedeai ca deja a scos sigurantele de la semeringuri.....dar cred ca esti prea preocupat sa combati lumea.....de-acolo din fundul Canadei.... PS Voi nu munciti pe-acolo ? Ca teoretic n-ar trebui sa mai ai timp si de altele... M-AI PRINS AICI!!!!! Muncim stai linistit nu ne duce tu grija eu nu combat pe nimeni Intrebarea e voi munciti? Stii aici e ora 23.30 acum dar ce sa-i faci geografia asta e grea tare. Oricum ma amuz copios stii ma cam plictisesc aici imi lipsesc cele 14 /16 ore de munca din Ro. Astia nu te lasa lsa lucrezi mai mult de 8 ore pe zi tre sa-ti cauti tu de lucru peste .Maxima Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.