sabin Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Salut tuturor motociclistilor. Am ajuns in America si nu mai prezint un pericol pe strazile din Romania. Va tin la curent cu ceea ce este in adevar aici in acest domeniu. Oresti este si a fost un motociclist foarte retras pe sosea, ceea ce i-a placut cred eu sunt virajele pe citcuit. Nu incercati sa-l enervati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Noiembrie 19, 2003 Share Postat Noiembrie 19, 2003 Just for fun! Tu de ce ti-ai modificat Aprilia de 50 cmc. pina la aproape 70 cmc? Ca sa faci ce? Acum fara suparare dar fiecare dintre noi daca nu ne limiteaza bugetul incercam sa cumparam ceva mai tare chiar daca nu intotdeauna utilitatea va fi direct proportionala cu pretul sau puterea. No offense Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 Salut tuturor motociclistilor.Am ajuns in America si nu mai prezint un pericol pe strazile din Romania. Va tin la curent cu ceea ce este in adevar aici in acest domeniu. Oresti este si a fost un motociclist foarte retras pe sosea, ceea ce i-a placut cred eu sunt virajele pe citcuit. Nu incercati sa-l enervati. Sabin ..Best of Luck. Citind printre randuri mi-am dat seama despre chestia cu USA. Bravo tie..frate! Ma bucur cand aud ca mai exista si Romani calora li se indeplinesc visurile. Cat despre sosea....asa e. Retras, e putin spus. Din mai multe motive. Nu mai am 18 ani...ma refac greu dupa o tranta serioasa. Soferii in Ro., majoritatea sunt 'weekend drivers'. Strazile sunt de cacao. Da, am alergat pe circuit afara si cum prea bine stii si tu, strazile nu mai reprezinta o mare satisfactie dupa ce realizezi ca pe circuit te poti dezlantuii total, neavand atatea obstacole. Ramane idea care de multe ori (pt mine cel putin) este suficient: ai motor, motorul poate, tu poti (crezi , speri), .....e destul. Curbele , dintre start si destinatie sunt acum :"What I live for." Pentru cei interesanti de MH, in topicul cu acelasi nume, initiat de George, veti gasi date tehnice, istorie si alte date. Sabin..din nou.........BAFTA!!!! fara MH ,la Willow Springs, CA in 1991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 Si Laguna, 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin Postat Noiembrie 20, 2003 Share Postat Noiembrie 20, 2003 Cum am mai spus ma bucur ca mh este la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Noiembrie 21, 2003 Share Postat Noiembrie 21, 2003 oresti m h: beton pozele, mai pune. eventual filme. really nice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 21, 2003 Share Postat Noiembrie 21, 2003 oresti m h: beton pozele, mai pune. eventual filme.really nice. Din pacate, filme aveam pe NTSC dar habar nu am unde le-am pus,caci a trecut ceva timp de atunci. Poze, sa vad ce mai pot scotoci prin albumele din pod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Noiembrie 21, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2003 [ Just for fun! Tu de ce ti-ai modificat Aprilia de 50 cmc. pina la aproape 70 cmc? Ca sa faci ce? Acum fara suparare dar fiecare dintre noi daca nu ne limiteaza bugetul incercam sa cumparam ceva mai tare chiar daca nu intotdeauna utilitatea va fi direct proportionala cu pretul sau puterea. No offense Motorul a fost luat de fratele meu atunci cand a implinit 16 ani si nu putea conduce legal nimic altceva... La randul meu am avut si eu la aceeasi varsta o Yamaha TZR 50 care mi-a incantat tineretea si mi-a oferit primul contact cu un sport-bike (miniatural). Astfel RS-ul a fost "tunat" de frate-mi-o care are o mare pasiune pt mecanica motoarelor (acuma e la facultate in Germania pe problema asta...) si care isi dorea ca la aceeasi categorie A1 (nu era inca legea noua cu pana la 125 cc pe A1) sa poata fi mai tare putin decat ceilalti cu motoare de 50 (AF1, RS, Mito). Si uite asa s-a ajuns la un extra tuning cu set motor, cutie de viteze, carburator si a continuat apoi cu amortizor spate, reglaje la furca fata... si alte frectzii din astea care i-au ocupat timpul liber si i-au oferit si placerea de a fi deosebit de altii. Plus performantele care se simt chiar daca in cifre treaba e modesta... Merita oricum toti banii... Acuma sta putin peste 2.000 euro... si eu cer 1.500 pe ea din motiv ca nu mai am ce face cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Noiembrie 21, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2003 Era pt Carlos* Informatii sunt pe sectiunea vanzari 50 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Noiembrie 24, 2003 Share Postat Noiembrie 24, 2003 OK! Ma asteptam la un asemenea raspuns complex din partea ta ca pe unde ai postat nu ai lasat nimic de interpretat sau de nelamurit. Poate si omul cind a dat gramada aia de bani pe Ducati a avut o chestie ca a fratelui tau in cap, nu? Peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Noiembrie 24, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2003 Nu stiu daca e un compliment sau nu, dar ma bucur sa aud ca explic unele lucruri mai mult decat trebuie uneori... In fond... asta e un canal pt cei ce scriu ca sa fie cititi, nu??? Intr-adevar, banii sunt dati mai usor, chiar daca nu sunt mai putini, atunci cand e vorba de pasiune si de un vis care se doreste implinit cu orice pret... Deci de aceea am inteles dorinta dl.oresti de a-si achizitiona acel minunat exemplar ducati MH pe o suma frumusik, cu care isi putea de altfel lua vreo 2-3 motoare K-lumea, mai de pe la soare rasare... Cat despre RS... S-a vandut azi cu 1.500 euro si a plecat la Constanta de tot... Sa fie cuminte si sa se poarte frumos cu noul stapan... Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 F. ciudat. Nu imi planificasem sa cumpar acel MH. Am intrat la Ducati Twins pt a discuta metoda de plata a unui Harley Davidson Road King Classic. Eram hotarat. Renuntasem la motoare de viteza. Harley'ul devenise o obsesie. Intru in showroom si vad...999,wow,....monster,rau,......750,800,culori,casti,costume de viteza.....nu!!! NU!!!...ca un dependent de droguri.......trebuie sa renunt!....oase rupte, cartilage sfaramate, fracturi, NU......!!! si vad ...Un Ducati ??? Retro ?? Interesant. Nu, misto. Ba chiar frumos. Ma invart de cateva ori in jurul lui. "Vova, am venit pt Harley."-zic eu. Frumos ! Ce e asta,bai nene bai? Vova rade. Nu e de vanzare. Si incepe istoria MH'ului. Interesant, deosebit. Si daca ar fi sa-l dai cat ar costa? Nu e de vanzare. Ma indrept spre tejgheaua unde primesc informatii si acte pt leasing-Harley. Tot timpul imi arunc privirea spre MH. Auzi Vova, daca vre-o data te hotaresti sa-l dai, ti-l iau eu. Nu e de vanzare. Plec acasa ingandurat. Oricum nu e ce vreau eu. Eu vreau Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Si eu sunt din C-ta. Asa ca curiozitatea ma impinge sa te intreb cui ai vindut-o. E bine sa stii cu cine te intilnesti pe strada sau la stop. Ptr. motormaniac! Peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Ce te-a determinat sa renunti initial la speed-uri? Vreo experienta proprie sau pur si simplu nevoia de schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Ce te-a determinat sa renunti initial la speed-uri? Vreo experienta proprie sau pur si simplu nevoia de schimbare. Cred ca in mare parte-varsta. Cu ani in urma daca cineva mi-ar fi spus ca voi renunta la speedbikes, m-ar fi bufnit rasul. Dar varsta intradevar isi spune cuvantul.........uitativa in jur, cati dintre motociclistii trecuti de 35-40 ani au speedstere? Pt mine schimbarea a venit odata cu durerea. Durerea acumulata dea lungul anilor, care intrun final ma prins din urma..si coplesit. Totodata, intervine necesitatea de a te bucura de acea calatorie pe care te-ai decis sa o faci si de a ajunge la destinatie...intreg. Schimbarea mai vine odata cu gandul de a avea ceva care te caracterizeaza, ceva ce poate la o adica fi personalizat, si nu poate fi Decat Al Tau. Pt cei ce spun hotarati ca aceasta schimbare nu va avea loc in moto-vietile lor, ..........................vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Despre cei mai in virsta care conduc speed-uri pot sa iti spun ca am ramas un pic uimit cind am vazut la SIAB-ul de anul asta un personaj la vreo 55 - 60 ani ( se tinea bine ) incalecind un CBR 600 cu nr de Brasov si de parca nu era de ajuns mai avea si un nepotel ( max 10 ani ) cu el. Amindoi cu costume piele integrale si cizme de speed. Oricum nu cred ca asemenea imagini le vezi toata ziua pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Noiembrie 25, 2003 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2003 Intr-adevar, cred ca asa e cum zice dl.oresti... Odata si-odata tot vom ajunge sa intelegem ca un speed e tare placut si ametitor, dar pana la un punct... si acel punct poate fi si varsta!!! Eu am probabil putin peste jumatate din anii dl.oresti si deja ma resimt cateodata dupa vreo tura mai zdravana... Adevarul e ca un Harley, sau ma rog... orice chooper mai rasarit, e un moment de respiro in viata unui motociclist si poate insemna perioada de pauza sau de retragere in glorie... Totusi, cred ca MH-ul nu se prea compara cu Harley-ul, deci pe undeva teoria de mai sus nu sta in picioare... <Macar e retro, nu??? Fostul meu motor (adica a lui frate-mi-o...) a ajuns pe maini de constantean, dar mi-i se pare firesc sa nu dezvalui identitatea acestuia fara stirea lui, nu? O sa aflii singur a cui e... daca circuli prin CT, dar mai la primavara cred, ca acuma e cam frigutz Spor la toate si numai bine... fara oase rupte si alte ghidushii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Retragere in glorie-----imi place cum suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Domnule mar...oresti cu ce viteza max. a stiut r1 sa functioneze? , aia indicata de tacho nu de vantu de afara.....eu am mers cu ea cu 242 cu pasager si din cauza fricii imbatraneam cu 1 an pe minut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 290, la mine. Era la ciclu in ziua respectiva. Nu ma lasat sa i-o trag mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Cati km avea cand a luat-o mihnea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 Cati km avea cand a luat-o mihnea? 9500. Eu am luat-o la randul meu, cu un an in urma cu 8000. O saptamana mai tarziu era personalizata(vopsita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 ru-si-ni-ca. doar 290. pt un r1. rusine, rusine, de trei ori rusine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 ru-si-ni-ca. doar 290. pt un r1. rusine, rusine, de trei ori rusine. Il ingreunau toate culorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Noiembrie 25, 2003 Share Postat Noiembrie 25, 2003 culorile alea erau intr-un mare fel e si asta un mod de a avea un motor "unicat" )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.