Sari la conținut

La Ce Folosim Un Speed-bike?


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor motociclistilor.

Am ajuns in America si nu mai prezint un pericol pe strazile din Romania.

Va tin la curent cu ceea ce este in adevar aici in acest domeniu.

 

Oresti este si a fost un motociclist foarte retras pe sosea, ceea ce i-a placut cred eu sunt virajele pe citcuit.

 

Nu incercati sa-l enervati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 175
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Just for fun! Tu de ce ti-ai modificat Aprilia de 50 cmc. pina la aproape 70 cmc? Ca sa faci ce? Acum fara suparare dar fiecare dintre noi daca nu ne limiteaza bugetul incercam sa cumparam ceva mai tare chiar daca nu intotdeauna utilitatea va fi direct proportionala cu pretul sau puterea.

 

 

 

No offense :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor motociclistilor.

Am ajuns in America si nu mai prezint un pericol pe strazile din Romania.

Va tin la curent cu ceea ce este in adevar aici in acest domeniu.

 

Oresti este si a fost un motociclist foarte retras pe sosea, ceea ce i-a placut cred eu sunt virajele pe citcuit.

 

Nu incercati sa-l enervati.

Sabin ..Best of Luck. Citind printre randuri mi-am dat seama despre chestia cu USA. Bravo tie..frate! Ma bucur cand aud ca mai exista si Romani calora li se indeplinesc visurile. Cat despre sosea....asa e. Retras, e putin spus. Din mai multe motive. Nu mai am 18 ani...ma refac greu dupa o tranta serioasa. Soferii in Ro., majoritatea sunt 'weekend drivers'. Strazile sunt de cacao. Da, am alergat pe circuit afara si cum prea bine stii si tu, strazile nu mai reprezinta o mare satisfactie dupa ce realizezi ca pe circuit te poti dezlantuii total, neavand atatea obstacole. Ramane idea care de multe ori (pt mine cel putin) este suficient: ai motor, motorul poate, tu poti (crezi :P , speri), .....e destul. Curbele , dintre start si destinatie sunt acum :"What I live for." Pentru cei interesanti de MH, in topicul cu acelasi nume, initiat de George, veti gasi date tehnice, istorie si alte date. Sabin..din nou.........BAFTA!!!!

 

fara MH ,la Willow Springs, CA in 1991.

post-6-1069327578.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Just for fun! Tu de ce ti-ai modificat Aprilia de 50 cmc. pina la aproape 70 cmc? Ca sa faci ce? Acum fara suparare dar fiecare dintre noi daca nu ne limiteaza bugetul incercam sa cumparam ceva mai tare chiar daca nu intotdeauna utilitatea va fi direct proportionala cu pretul sau puterea.

 

 

 

No offense 

 

 

Motorul a fost luat de fratele meu atunci cand a implinit 16 ani si nu putea conduce legal nimic altceva... La randul meu am avut si eu la aceeasi varsta o Yamaha TZR 50 care mi-a incantat tineretea si mi-a oferit primul contact cu un sport-bike (miniatural). Astfel RS-ul a fost "tunat" de frate-mi-o care are o mare pasiune pt mecanica motoarelor (acuma e la facultate in Germania pe problema asta...) si care isi dorea ca la aceeasi categorie A1 (nu era inca legea noua cu pana la 125 cc pe A1) sa poata fi mai tare putin decat ceilalti cu motoare de 50 (AF1, RS, Mito). Si uite asa s-a ajuns la un extra tuning cu set motor, cutie de viteze, carburator si a continuat apoi cu amortizor spate, reglaje la furca fata... si alte frectzii din astea care i-au ocupat timpul liber si i-au oferit si placerea de a fi deosebit de altii. Plus performantele care se simt chiar daca in cifre treaba e modesta... :P :D :)

 

Merita oricum toti banii... Acuma sta putin peste 2.000 euro... si eu cer 1.500 pe ea din motiv ca nu mai am ce face cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e un compliment sau nu, dar ma bucur sa aud ca explic unele lucruri mai mult decat trebuie uneori... In fond... asta e un canal pt cei ce scriu ca sa fie cititi, nu???

 

Intr-adevar, banii sunt dati mai usor, chiar daca nu sunt mai putini, atunci cand e vorba de pasiune si de un vis care se doreste implinit cu orice pret... Deci de aceea am inteles dorinta dl.oresti de a-si achizitiona acel minunat exemplar ducati MH pe o suma frumusik, cu care isi putea de altfel lua vreo 2-3 motoare K-lumea, mai de pe la soare rasare...

 

Cat despre RS... S-a vandut azi cu 1.500 euro si a plecat la Constanta de tot... Sa fie cuminte si sa se poarte frumos cu noul stapan... B) :( :D

 

Numai bine... :) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F. ciudat. Nu imi planificasem sa cumpar acel MH. Am intrat la Ducati Twins pt a discuta metoda de plata a unui Harley Davidson Road King Classic. Eram hotarat. Renuntasem la motoare de viteza. Harley'ul devenise o obsesie.

Intru in showroom si vad...999,wow,....monster,rau,......750,800,culori,casti,costume de viteza.....nu!!! NU!!!...ca un dependent de droguri.......trebuie sa renunt!....oase rupte, cartilage sfaramate, fracturi, NU......!!! si vad ...Un Ducati ??? Retro ?? Interesant. Nu, misto. Ba chiar frumos. Ma invart de cateva ori in jurul lui. "Vova, am venit pt Harley."-zic eu. Frumos ! Ce e asta,bai nene bai? Vova rade. Nu e de vanzare. Si incepe istoria MH'ului. Interesant, deosebit. Si daca ar fi sa-l dai cat ar costa? Nu e de vanzare. Ma indrept spre tejgheaua unde primesc informatii si acte pt leasing-Harley. Tot timpul imi arunc privirea spre MH. Auzi Vova, daca vre-o data te hotaresti sa-l dai, ti-l iau eu. Nu e de vanzare. Plec acasa ingandurat. Oricum nu e ce vreau eu. Eu vreau Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te-a determinat sa renunti initial la speed-uri?

 

Vreo experienta proprie sau pur si simplu nevoia de schimbare.

Cred ca in mare parte-varsta. Cu ani in urma daca cineva mi-ar fi spus ca voi renunta la speedbikes, m-ar fi bufnit rasul. Dar varsta intradevar isi spune cuvantul.........uitativa in jur, cati dintre motociclistii trecuti de 35-40 ani au speedstere? Pt mine schimbarea a venit odata cu durerea. Durerea acumulata dea lungul anilor, care intrun final ma prins din urma..si coplesit. Totodata, intervine necesitatea de a te bucura de acea calatorie pe care te-ai decis sa o faci si de a ajunge la destinatie...intreg. Schimbarea mai vine odata cu gandul de a avea ceva care te caracterizeaza, ceva ce poate la o adica fi personalizat, si nu poate fi Decat Al Tau. Pt cei ce spun hotarati ca aceasta schimbare nu va avea loc in moto-vietile lor, ..........................vom vedea. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P :D :)

Despre cei mai in virsta care conduc speed-uri pot sa iti spun ca am ramas un pic uimit cind am vazut la SIAB-ul de anul asta un personaj la vreo 55 - 60 ani ( se tinea bine ) incalecind un CBR 600 cu nr de Brasov si de parca nu era de ajuns mai avea si un nepotel ( max 10 ani ) cu el. Amindoi cu costume piele integrale si cizme de speed.

Oricum nu cred ca asemenea imagini le vezi toata ziua pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, cred ca asa e cum zice dl.oresti... Odata si-odata tot vom ajunge sa intelegem ca un speed e tare placut si ametitor, dar pana la un punct... si acel punct poate fi si varsta!!! Eu am probabil putin peste jumatate din anii dl.oresti si deja ma resimt cateodata dupa vreo tura mai zdravana... Adevarul e ca un Harley, sau ma rog... orice chooper mai rasarit, e un moment de respiro in viata unui motociclist si poate insemna perioada de pauza sau de retragere in glorie... :P :D

 

Totusi, cred ca MH-ul nu se prea compara cu Harley-ul, deci pe undeva teoria de mai sus nu sta in picioare... :) :( <Macar e retro, nu???

 

Fostul meu motor (adica a lui frate-mi-o...) a ajuns pe maini de constantean, dar mi-i se pare firesc sa nu dezvalui identitatea acestuia fara stirea lui, nu? O sa aflii singur a cui e... daca circuli prin CT, dar mai la primavara cred, ca acuma e cam frigutz :D :lol:

 

Spor la toate si numai bine... fara oase rupte si alte ghidushii B) :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...