Sari la conținut

Custom Simson


Smeagol
 Share

Postări Recomandate

Aloha

Am luat recent un simson chopperit si doresc sa continui munca.

Am nevoie de niste sfaturi experte, fac apel la poporul mester de pe site, mai ales roby.

Incepem cu spatele, vreau o roata mare, am posibilitatea de a pune ceva de speed janta + frana pe disc, deocamdata are cauciuc 140/80/17 dar am inteles ca pot pune pana la 170 pe ea sau pot sa cumpar o roata de pe o yamaha dragstar spitata cu frana si cardan inclusiv, cauciucul e mare 180 cred, aici e o problema, am auzit un zvon cum ca la yamaha cardanul e pe stanga si nu pe dreapta ca la simson, e adevarat ? se poate modifica cumva ? e bestiala rau roata.

Aici la spate dupa cum o sa vedeti din poze e facut un pic ciudat, vreau sa tai si sa vina direct pe roata putin curbat ca la hard tail american.

Partea a doua la spate e ca deocamdata e hard fara suspensii si la drumurile noastre e jale mare pt poponeatza, as putea folosi o suspensie singura pusa pe mijloc sub scaun f elegant fara sa ridic motoru sau as putea sa las tot hard da sa fac ceva cu scaunu sa fie mai pufos, oricum raman saracii rinichi.

Nu intentionez sa ma duc la drumuri mai lungi decat pana la brasov sau timisoara unde sunt intalnirile cele mai indepartate.

Furca fata o las asa ca e meseriasa, ghidonul parca l-as inalta un pic si sa fac unu mai curbat din inox.

Se merita sa schimb roata fata si sa pun cu frana pe disc ?

Rezervorul e lacrima si arata bine.

Tzeava de esapament vine din inox curbata in spate spre cer ca la streetfightere pe undeva pe la mijlocul rotii spate.

Daca pun asa roata mare pe spate va fi mai lenesa, cum pot sa fac sa mai castig ceva, modificari la motor ? ceva la axu cu came si piston ?

Va rog sa fiti sinceri si sa ma ajutati cu ce stitzi fiecare.

Baga mare Roby !

 

Multumesc

post-24-1094465676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci te salut in primiul rind si iti urez bafta lĂąa modificat...

uite aici iti trimit doua poze cu un drag star ce lam modificat aici in barcelona pt un prieten....da intradevar cardanul e pe stinga dar daca stau si ma gindesc bine daca intorci roata cu cardanul pe dreapta...cred nu sunt sigur va merge bine in aceiasi directie...cit despere daca incape...sigur ca incape mici modificario siti incape si un 200.60.15 pe spate doar sa stii de unde sa incepii....

un sfat nuti baga multi bani in el ca dupa aia nui vei putea scoate daca vrei sal vinzi si in vreoi doi ani o sati dai si tu seama ca vrei ceva mai tare

...pt inceput este ideal simsaonul pt modificari

cuparar roata ca merita si daca nu merge cardanul de drag star il pui pe cel de simmson cu o flansa adaptata la butuc,roata de fata merge si aia dar ar arata bine si o frina disc dar ai timp si pt aia

 

un sfat prietenesc mergi asa cu motorul o vreme si dupa aia iti dai seama daca mai merita sa bagi bani in el

te salut momentan,...am sa revin

dragstar_650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASA ARATA motorul inainte de modificare...ce nu se vede in poza este ca acum nu are suspensie spate este rigid iam anulat suspensia am scos telescopul si am pus o teava de fier cu gauri la fel ca telescopĂšl a coborit destul de mult motorul si in gaurile din teava am pus niste bucse de guma care amortizeaza cit de cit socurile ca sa nu fie chiar rigid suta la suta

post-24-1094500572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi man

ce vrei sa zici sa nu bag multi bani in ea ? cat ? pana la ce pret sa ajung cu tot motorul ? 1000 eu ? da cineva atata pe el la sfarsit ?

am dat 500 eu pe motor, roata cu disc 100 eu, toba vreo 50 sper, ghidon si ala 50, semnalizatoare de alea de bagat in ghidon 50 eu, deja is 750 si o mai ramas scaunu si posibil disc pe fatza, cu mici adaugiri ajung la 800 .. as vrea io :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ajungi numa la pretul ala e super...nu mai astepta dai bataie,lasa cadrul partea din spate asa cum este nul fa cu suspesie arata mult mai bine asa

seaua fao pe arcuri in spate ca la un boober va arata superb incearca sa nu atingi cadrul sau mai bine zis nul mai modifica,caci aata superb asa cum este o

cu o roata lata pe spate si pe fata ar fii ideal o roata de 21 cu frina disc ar arata superb

si un ghidon inalt ar arata super...cel putin asa las face eu ok

te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa schimbat putin treaba

pana cand m-am povestit si m-am hotarit sa vandut janta spitzata cu cardan si am luat-o pe aia cu suspensie si disc de speed.

am vb cu prietenu care are atelier si ma ajuta si am facut un proiect mic, adica punem furca cu suspensia aproape paralel cu pamintu, va functiona si telescopu pozitionat mult sub sha si nici nu va ridica cadru, va pastra exact aceeasi forma.

scaun as vrea ceva in genul ce este pe dragstaru ala ce mi l-ai aratat.

daca tot am luat roata cu totul ii pacat sa nu folosesc suspensia la ceva.

am fost ieri sa caut cauciuc de 170 dar nu am gasit decat de 140, ceea ce am deja pe janta.

furca fatza e ok ? sa o las asa ?

roate de 21 pe fatza, nu e prea mare ? 21 cu cat ? disc simplu sau dublu pe fatza ?

ghidon inalt te referi la ala curbat ? sa schimb modelul de drag bar care e acum ?

ceva ideii pt far ?

ai ceva modele sau poze cu tzevi de esapament ?

baga ceva poze sau linkuri sa imi d-au seama mai bine despre ce e vorba

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut pozele pe pagina 2 :-)

e o idee, imi place modelul de aripa spate, asa vreau si eu, scaunu ar prinde de ala ca pe drag, imi place mai mult, coarnele alea la ghidon nu sunt prea inalte, mi se pare ca trebui sa fi cam mare sau destul de incomod sa ajungi la ele

e o idee pt roata mare pe fatza dar poate un pic mai inclinata furca atunci.

de maine incep cu lucru la exterior, motorul si cutia sunt ok, carburatorul reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i bagi roata 180 ai grija de unde tai cadrul pentru al largii in partea dreapta sa nu-i iei din rezistenta din spate ca asa cum e acu n-are moarte spatele ala, ori pui roata de 180 cu cardanul form at din doua bucati cu cruce unit la mijloc iar in loc de cupla tot cruce astfel ca prima bucata sa vina paralela cu bascula iar a doua dupa roata inclinata catre cutie si astfel nu-ti bati capul cu cadrul iar din spate va arata super fara sa se vada in dreapta prea mult scos in afara cardanul. Va fi roata aproape la fel de groasa cat cadrul.. cadrul are latime 280 scazi 7 cm grosimea tevilor ajungi la 21 bagi un cauciuc 180 i-ti ramane cam la limita sa introduci cardanul intre roata si cadru

cu suspensia mai bine punei o sea cu arcuri da nu prea groasa

spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se merita.

Ala de minsk parca a fost proiectat pentru simson :banana:)) Si este nou noutz ala pe care il ai. Mai joaca-te din surubul de reglaj - accesibil din dreapta - cand motorul e cald si fa teste de putere, dar in principiu nu carburatorul e problema. Daca ai compresie, atunci motorul inseamna ca lucreaza la puterea maxima pe care o poate livra. Ai citit pe topicul cu simsonul pe steroizi metoda aia - majorarea pistonului - creste si raportul de compresie si mai castigi cativa calutzi, dar daca acum motorul nu pierde compresie, nu merita banii si munca sa te apuci sa-l "repari".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello

ce a bagat roby e un oldscool ...el sereferea la sha ..are intradevar ar merge bine pe simsonul tau ..dar coarne ..nu cred ca s-ar potrivi ..ce are ghidonul de pe el?

o roata mai lata i-ash pune shi eu ..dar daca te gindeshti ca vrei sal dai mai departe .o sa renunti pt ca banii bagati in customizari in rominia inca nu tii scoti pt ca majoritatea persoanelor zic : da bah da tot simson e ..shi la al meu eu sunt constient ca nu o sami scot niciodata banii bagati ....dar stiu ca am shi eu un bike dragutz ....

PS :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite la asa sea ghidon si roata fata ma refer eu

  mie personal imi place motorul asta la nebunie

    ok :banana:

hello roby ...am o intrebare u la springerul tau ce tarie aveai la arcuri?? furca ai facut-o dupa springerul de wla?? ai facut shi fevile indoite sau sunt drepte pina sus? arc cu bombeu ?? amortzor in ele sau fara ? cum ti se pare l;a drum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

basty ghidonul de pe el e misto, imi place, singura treaba aiurea e ca ai o pozitie incomoda, adica bratele sunt intinse de tot ca sa manevrezi utilaju, fie aduc scaunu mai in fatza fie aduc ghidonul mai in spate : ori cu inaltatoare curbate ori sa curbez ghidonul spre mine.

am bagat deja o parte de bani dupa cum vezi mai sus, adica roata cu discu, urmeaza semnalizatoarele, toba de esapament si scaunu care sunt necesare, ghidonu cu oglinzi si restu e optional.

sa vad sa nu ma intind f tare.

btw ... la cat se vinde un simson care e lucrat misto, sau macar care e in stare buna si arata bine, deosebit ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...