klaus_gas Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 nush ce mi se intampla sau dc am ulei la nipru m20 w 40 nush dak e el de vina cred ka da...nush merg..ka omu...se incinge animala...si apoi incepe o sfaraiala la cilindri...de metal pe metal cred....si apoi deodata mi se blocheaza...da sa deodata sfaraiala din ce in ce mai tare pana se opreste brusc cu un sunet metalic....normal a dat semne ka nu prea mai trage la deal..inainte de asta ...si apoi ..astept 5 10 minute sa se raceasca oleak..dau o pedala o ia ..si atat..ciudat ...cred ka e uleiul nush ceva mai de calitate poate un 20 w 50....voi ce ziceti...dak aveti idee,poate ati patit....as fi f bucuros dak ati sti...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 nush ce mi se intampla sau dc am ulei la nipru m20 w 40 nush dak e el de vina cred ka da...nush merg..ka omu...se incinge animala...si apoi incepe o sfaraiala la cilindri...de metal pe metal cred....si apoi deodata mi se blocheaza...da sa deodata sfaraiala din ce in ce mai tare pana se opreste brusc cu un sunet metalic....normal a dat semne ka nu prea mai trage la deal..inainte de asta ...si apoi ..astept 5 10 minute sa se raceasca oleak..dau o pedala o ia ..si atat..ciudat ...cred ka e uleiul nush ceva mai de calitate poate un 20 w 50....voi ce ziceti...dak aveti idee,poate ati patit....as fi f bucuros dak ati sti...bafta nu este de la ulei....pistoanele ti se dilata si se caleaza...dc vei da jos cilindri vrei observa ca pe pistoane sunt urme de calaj... ar putea fi 2 cauze pt toata treaba asta: 1.pistoanele sunt de proasta calitate si au coeficientul de dilatare mai mare decat este normal 2.ai montate pistoane de cota mai mare in cilindri de cota mica(sau dc au fost alezati, au fost facuti mici) cel mai bine iei pistoanele si cilindri si te duci la un service care alezeaza cilindri si il rogi pe nenea de acolo sa iti masoara pistonele si cilindri...ar trebui sa fie o toleranta intre 4-7 miimi park..... sa iti zica exact detaliile aste un detinator de nipru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 amestec sarac carburatie proasta aer fals avans prea mic pistoane de pufuleti segementi decaliti care nu mai etanseaza ...rupti sau foarte uzati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 de la calitatea pistoanelor ti se trage!! si io am patzito cu ij-ul...s-ar putea sa fie pistoane noi si cum zicea lebadake.. nu au coeficientul de dilatare facut cum trebe!! si inca o chestie... cum zicea o data demostene..cand iai pistoane noi fa o supa din ele!!! adik fierbele vreo 30 min... pt ca aluminiul este un material 'viu' adik el lucreaza pe intreaga lui viatza cum face si betonul... deci si prin urmare fierbandui le termini miscarea atomica.....asta o stiu de la niste mosi care au lucrat in turnatoriile statului pe vremuri si au fost motociclisti ! fai asta si nu o sa mai ai surprize!! salve!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Salut. NU ai dat informatii mai multe. Ori ne "verifici" la cunostinte, ori ne lasi sa ghicim cam care este problema. Mai fratilor, cind cereti ajutor nu este nici o rusine sa spuneti mai multe date. Daca ai montat pe motor cilindri, pistoane,segmenti noi si ii tragi "bite", "ciomege", "calbete"pe circa e normal sa caleze motorul. Ai grija sa nu blocheze de tot la viteza ca da cu tine de asfalt de nu te vezi. Lasam calitatea pieselor la o parte. Valabil ce a spus Drobu (mai arunca el cite o gluma dar acum este valabil ce spune) adica amestec sarac , avans mic + ciomageala= deteriorarea pistoane, segmenti, chiar si cilindri. Incearca sa "scapi" putin ulei in benzina,(ca la 2T) ajuta-l sa-si faca putin rodaj. Chiar daca va scoate putin fum, nu-ti vine tie in nas. E foarte simplu asa, bai fratilor nu mai merge, nu's ce are. Si noi ne batem in taste si dam cu presupusul. Spune tot, da pe goarna, ca oricum aflam noi totul. Hai, asteptam date complete. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 sigur aibagat in el pistoane delea naspa......... uitate mai intai si vezi daca e buna pompa de ulei......urca uluiul sus?segmentul de ungere e bun? sigur dupa chestia asta ti s-a zgariat pistonul....urme de calare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 2.ai montate pistoane de cota mai mare in cilindri de cota mica(sau dc au fost alezati, au fost facuti mici) gresit... daca sunt cilindrii mai largi este transferul de caldura mai slab => se dilata mai mult pistoanele... daca sunt mai stramti, transferul de caldura este mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 pistoane noi segmenti noi cuzineti noi....toata asa le-am gasit pe motor...nush de unde is luate tipul fostul proprietar zicea odata ...ka is luate direct de la rusi nush ce...cred ka am sa le fierb pana la urma..si am sa pun ulei in benzina 2t..carburatie e reglata bine,mai scapa el oleak de presiune pe la garniturile de la cilindri tre sa le schimb,si doar pe acolo scapa..pe la carburatoare totu e ok,si pe la avans e reglat ca la carte avansu' cum se zice,ms pt informatii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 pai pune 20W50 si permanent urmareste nivelul, schimba-lpe la 700km , si un pic de ulei 2T in benzina (eventual 5ml la un L), si evita sa mergi pe caldura in oras. Cel mai bine scoti nipranu noaptea din Iasi si ii dai 70-80 la drum. Viteza prea mica si ti se aprinde becul apoi caleaza, viteza prea mare, iarasi nu e bine. Evita turatiile mici in orice caz. Incalzeste-l de fiecare data, si cand vezi becul rosu opreste. Daca Niprul a fost modificat si nu mai ai bec rosu, pune-l la loc. De cate ori ti s-a calat? Mie la fostul meu Dnepr MT 10-36 cu set nou pe care scria KMZ mi s-a calat de 3 ori dar de obicei dupa omorat un pic prin oras, sau urcat pe o poteca, etc. Nu-ti fa griji ca animalul este rezistent, dar daca la anul nu vrei sa faci si tu setul nou, pune ulei bun si mergi in ture medii la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 setu' meu are 3000 km shi cum sar de 75-80 km/h caleaza exact ca la tine....tot pistoanele sunt de vina. I-am bagat ulei de toate tipurile, pana am ajuns la ulei de diesel + juma' de cutie de tratament de motor cu teflon de la "2+2" shi acum pare ok, presiune la ulei buna, motoru' suna mult mai bine decat inainte shi nu mai da sa caleze. In curand o sa fac un experiment shi o sa ii pun pistoane de oltcit sa vad daca ii place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Omule bun, pune un ulei ca lumea, nu porcarie din-aia romaneasca!!! Motorul meu, cand l-am luat, avea aproape 11.000 de km facuti cu ulei romanesc (M40). Cand am desfacut motorul la 11.500 (eu ii schimbasem uleiul cu un Chevron 20W50 de cand l-am luat), avea un mal negru si cleios care acoperea orice suprafata din motor. Dupa ce l-am spalat bine de tot pe dinauntru, cu periuta de dinti si decarburol, am pus numai ulei bun (iti recomand Elf Sporti 20W50, e si ieftin) si cand am desfacut iarasi motorul dupa aproape 25000 km facuti si la drum lung si in trafic (Bucuresti si alte alea), motorul era perfect curat pe interior. Pune un ulei bun, nu te zgarci. Uleiul e sangele motorului si o sa te coste mai mult reparatia decat un ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 ms baieti f mult de ajutor..acuma stiu ce am de facut....bafta numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.