CBR Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 (editat) salut la toata lumea. Dupa topicul cu bataia usoara la relanti ( in care am primit si eu numai un raspuns... nu stiu din ce motiv), revin cu o problema legata de ambreiaj. Honda CBR 600 F3. Zgomotul de la ambreiaj (bataia din oala, care stiu ca este normala) cum se poate ameliora? Exista vreo solutie? As desface magaria aia dar probabil ca o sa curga ulei.. si aici nu prea am voie sa umblu...adica sa las urme Multumesc! Bafta all! Editat Mai 23, 2007 de CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 bataia din ambreiaj ti-am mai zis ca nu e ceva grav.... daca desfaci intradevar o sa curga ulei...si nu ai ce sa faci mare lucru doar sa schimbi oala de ambreiaj dar nu stiu daca are rost ca e destul de scumpa.... un lucru pe care poti sa-l faci este sa-i schimbi rulmetul de presiune care de fapt este un simplu rulment radial cu bile! ala este ieftin si nu e prea mare bataie de cap! dar nu se va schimba zgomotul prea tare! eu zic sa stai linistit ca nu are nimik ambreiajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBR Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 (editat) Ma gandeam doar ca as putea sa reduc din zgomot. Dar daca e scump, o las balta. Cat despre rulment.. sper ca mai tzine pana va fi sa umblu prin zona.. ...apropo, bataia aia usoara de care-ti spusesem acu cateva zile provine de la jocul supapelor. am fost azi la un service aici... Tipul mi-a spus ca nu e grav si sa stau linistit pana pe la vreo 60 k km. Acum are 56 k. Reglajul (care implica schimbul garniturii si inca ceva maruntisuri) e in jur de 150 de euro!! (deh, mana de lucru e f scumpa aici..) Multumesc mult pt raspuns. bafta!! Editat Mai 24, 2007 de CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flyguy Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Scuze CBR dar ma bag si eu ca musca cu o intrebare de novice... Am si eu tot F3 si, la ture mari (10k in sus) intr-a 1-a, cand dau sa schimb a 2-a, imi intra pe liber de multe ori. Ce gresesc? PS: Tin sa mentionez ca nu sunt priceput in ale mestesugitului de motoare asa ca va rog nu ma luati tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBR Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 Nu trebuie sa-ti ceri scuze. E normal sa intrebi... E anormal sa ma intrebi pe mine . Pt ca nu stiu sa-ti raspund. Eu nu schimb asa "sus" si , sincer, nu am probleme de genul asta. Imi place sa trag de ea pana pe la vreo 8500, nu mai mult. Faptul ca-ti sare in punctul mort banuiesc ca are legatura cu "cautatorul" ala de la cutie sau, pur si simplu nu tragi suficient... Imi pare rau, eu nu pot sa te ajut. O vor face baietii de pe aici! Bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.