dragosh_sotto Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Buna!Sunt un incepator pasionat de motoare...am un hoinar...si azi am avut o nefericire cu el.Aseara mergea foarte bine, da` de dimineata nu pornea...am zis ca poate e de la bujie, am schimbat-o si a inceput sa porneasca da` statea un pic si "murea" ...poate sa fie de la carburator ?...cineva mi-a zis ca se inneaca pentru ca lipseste un surub de pe carburator (acolo unde e pompita)..iar daca-l pun nu mai porneste de loc..am observat ca daca dau la pompita fara surub iese benzina acolo unde trebuie bagat surubul...Surubul ala trebuie sa aiba vreun arc?...al meu nu are...Va rog mult sa ma ajutati... Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Buna!Sunt un incepator pasionat de motoare...am un hoinar...si azi am avut o nefericire cu el.Aseara mergea foarte bine, da` de dimineata nu pornea...am zis ca poate e de la bujie, am schimbat-o si a inceput sa porneasca da` statea un pic si "murea" ...poate sa fie de la carburator ?...cineva mi-a zis ca se inneaca pentru ca lipseste un surub de pe carburator (acolo unde e pompita)..iar daca-l pun nu mai porneste de loc..am observat ca daca dau la pompita fara surub iese benzina acolo unde trebuie bagat surubul...Surubul ala trebuie sa aiba vreun arc?...al meu nu are...Va rog mult sa ma ajutati... Va multumesc anticipat! din cate imi apintesc eu ala e surubu de aer, sau de relanti... nush sigur, arcu ala de pe el este ca sa nu se desfaca.Trebuie sa porneasca si cu ala si fara ala,daca tii accelerat cand dai peadala surubu ala e = cu 0... vezi platina, sa nu fie impuscata sau dereglata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh_sotto Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 acuma porneste la prima pedala, o tin accelerat si tot moare...(nu am incercat treba cu platina, ma duc sa incerc) mi-a zis cineva un pic mai experimentat in motociclete ca s-ar putea sa fie de la segmenti...e adevarat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipkiss Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Problema ta am avut-o si eu. Iata rezolvarea: 1. Carburatorul trebuie sa aiba 2 suruburi : cel din stanga este pentru reglarea relanti-ului motorului deci acolo nu umbli decat in momentul in care motorul este pornit reglarea se face dupa ureche. Motorul trebuie sa aiba un mers rotund (destul de greu pentru motoare in 2 timpi) si sa nu fie accelerat. Al doilea surub este pentru reglarea amestecului, mai precis pentru reglarea cantitatii de aer din amestec. Pe asta il strangi la maxim si apoi il desfaci 2,5 ture - asa era reglata din fabrica si asa scrie si in cartea tehnica. 2. Daca problema de sus ai rezolvat-o si motocicleta ramane pornita atunci o alca cauza ar fi amestecul de benzina si ulei pe care-l faci tu. ATENTIE!!!! Pui doar ulei de amestec pentru motoare in 2T (gasesti la toate benzinariile) NU pui ulei de transmisie. Concentratia de ulei in benzina trebuie sa fie de 4% ( adica 4 litri de ulei la 100 litrii de benzina). 3. Daca tot nu merge atunci desfa capacul de la diman si verifica platina: desfaci si bujia si bagi o surubelnita prin gaura din chiuloasa, invarti usor de rotorul dinamului in sensul acelor de ceasornic si cand pistonul mai are cam 3 mm pana ajunge in punctul sau de maxim atunci trebuie ca platina sa fie deschisa. Daca nu este trebuie reglata. O metoda simpla de regalre este urmatoarea: imediat sub rotorul dinamului dinamului, pe carcasa, trebuie sa scrie un A si un PM iar pe rotorul dinamului trebuie sa fie o linie. Tot cu surubelnita in momentul in care pistonul este in punctul maxim pozitioneaza rotorul dinamului cu linia inspre PM. Ca sa faci operatia asta trebuie sa desfaci piulita din centru si iti trebuie o presa speciala cu care sa scoti rotorul. Dupa ce faci operatia de reglare asigura-te ca piulita rotorului este stransa bine pentru ca nu vrei ca rotorul sa se desfaca cand ti-e lumea mai draga. 4. Daca nici asa nu ramane pornita atunci desfa-i de la motor teava de esapament si porneste-o. Daca toate problemele de mai sus au fost rezolvate atunci asa ar trebui sa porneasca si sa ramana pornita, adica fara teava si toba de esapament deoarece evacuarea se va face mai repede. Tureaz-o pana cand auzi ca ajunge la turatia ei normala si ca nu da semne ca moare. ATENTIE!!!!! Motorul in 2 timpi fara teava de esapament este foarte si vreau sa zic FOARTE zgomotus (el e zgomotos si asa). Asa ca incearca sa faci operatia asta intr-o perioada a zilei in care sa nu-i enervezi pe vecini. Sa revenim! Dupa ce motorul atince turatia normala (asta inseamna ca arderea se realizeaza complet si ca surplusul de benzina acumulat a fost evacuat) atunci este momentul sa-i pui teava de esapament la loc. Porneste-o din nou si daca da iar semne ca moare atunci e clar: desfaci toba de esapament si o cureti pentru ca e infundata si nu se poate realiza evacuarea. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin_Hoinaru' Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Aceeashi problema am avut-o shi eu. Vezi ca e de la plutitor, ca la mine nu se inchidea, shi imi dadea benzina afara. Am rezolvat problema simplu, trebuia strans un shurub acolo. Ca shi eu impingeam motoreta, pornea, da' se oprea, nu se tura motorul !!!!! Daca tot am intrat in discutie, am shi eu nevoie de o piesa !!! Ai asha ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh_sotto Postat Iunie 9, 2007 Autor Share Postat Iunie 9, 2007 Aceeashi problema am avut-o shi eu. Vezi ca e de la plutitor, ca la mine nu se inchidea, shi imi dadea benzina afara. Am rezolvat problema simplu, trebuia strans un shurub acolo. Ca shi eu impingeam motoreta, pornea, da' se oprea, nu se tura motorul !!!!! Daca tot am intrat in discutie, am shi eu nevoie de o piesa !!! Ai asha ceva ??? Sorry...nu am !...da` incerc sa fac rost...Va multumesc Anticipat la amandoi..am rezolvat problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 vezi sa nu ai gunoi,scoate filtru de aer si pune mana acolo astfel incat sa nu mai aiba aer si sa scoata gunoiul,la mine asta a fost problema,vezi ca in momentul in care pui mana ea o sa se orpeasca,pornesteo iar si repeta operatia pana cand incepe sa se tureze,apoi o turezi,pui mana,cand ajunge aproape sa se opreasca,iei mana si o turezi iar,si repeti pana cand isi da drumul! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Adica tusesti carburatorul.Daca nu stii cum se face intreaba orice daciot din parcare ca tb sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 (editat) vezi sa nu ai gunoi,scoate filtru de aer si pune mana acolo astfel incat sa nu mai aiba aer si sa scoata gunoiul,la mine asta a fost problema,vezi ca in momentul in care pui mana ea o sa se orpeasca,pornesteo iar si repeta operatia pana cand incepe sa se tureze,apoi o turezi,pui mana,cand ajunge aproape sa se opreasca,iei mana si o turezi iar,si repeti pana cand isi da drumul! Bafta daca vrei sa curetzi carbu mai bine il dai jos, ii dai capacu de la plutitor si ii suflii jicloarele... e cel mai sigur carbu de hoinar e prins intr-un surub... defapt intr-un colier si paharelul (capacu de la plutitor) e prins cu o clema spor la treaba Editat Iunie 9, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.