bandi Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 care a fost respins, care a fost (suprinzator) admis shi de ce? vreau sa ma duc shi eu cu motoru' (nu al' din avatar) shi vreau sa shtiu cat de sus este shtacheta, ce se poate negocia, ca sa shtiu cat mai muncesc shi pe ce ma focalizez. io de ex am auzit ca dinicutzu nu zice DA fin'ca nu ai coturile de la aer originale de ex... a, shi daca shtitzi un ITP "prietenos" in zona aviatorilor... thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 8, 2004 Share Postat Septembrie 8, 2004 Daca vrei ITP k-lumea iti recomand fostul CICLOP de pe Nicolae Titulescu (nu e in Aviatorilor dar nici departe nu e). La ce te referi cand zici ca Dinicutu-cutu nu vrea sa isi dea acordul ? Nu esti obligat sa faci ITP-ul la sediul RAR, acolo mergi pt. identificarea seriilor si alte probleme mai delicate. ITP-ul se face la orice service autorizat pt. asta. E adevarat k Dinicutu-cutu se mai uita si pe la altele cand vii cu motorul pe-acolo, dar e nesemnificativ. Spre exemplu, Nipra mea are tobe "artizanale" confectionate din tevi subtiri de inox si cu 2 site subtirele in fiecare, deci duduitul motorului se aude bine... cand am fost la RAR pt omologarea seriilor, i-am dat drumul in hala aia mare si se auzea de ziceai ca e cutremur! Surpriza... nimeni n-a comentat nimik! Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 Precis are dinicutu ala nevoie de ungere ca sa spuna da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.