Jump to content

bandi

Super Membru
  • Content Count

    579
  • Joined

  • Last visited

About bandi

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alex_dumbrava

Profile Information

  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2002
  • Numar Moto
    B 77 NDI

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IMZ M-72, Yamaha Dragstar XVS250

Recent Profile Visitors

397 profile views
  1. jane nu mai incerca s-o dai cotita... chiar vroiam sa te-ntreb, nici n-ai luat bine mobra si o bandajezi cu powertape?
  2. eu raman la principiul ca fiecare ar cam trebui sa isi pazeasca pielea si ca daca vrei sa faci educatie tre' sa incepi din propria gradina. un mesaj din care am putea avea de castigat ar fi "share the road" si, prin asociere si cu biciclistii (care BTW au o imagine mai buna ca motosticlistii), sa cerem ceva de bun simt - loc printre cozile de masini. oricum am vazut ca exista din ce in ce mai multa bunavointa in acest sens, tot mai multi fac loc sa treci (mie cel putin). si daca ajung sa se uite stand pe loc in oglinzi si sa constientizeze prezenta noastra partea cu uitatu' la schimbarea d
  3. ia legatura cu ser79ban ca are deja metalic pentru domi, poate se potrivesc. axa, tu ar tebui sa stii mai bine daca se pupa sau nu...
  4. depinde ce intelegi prin adventure sau enduro... vacarena mea, cu gume corespunzatoare, a facut cu brio fatza unor drumuri de carutza, prin padure, pe nishte pante nesimtzite, a doua zi dupa ploaie, in compania unui DR de 650 si unui domi. drumul din imagine era la vreo 30 de grade, nu eram noi suficient de buni pentru cat puteau face mobrele... deci pentru un mix echilibrat on-off, oras-afara, pune pe lista shi al'de africa, transalp, super-tenere, functie de inaltime & brand. mai ales ca in 3000-4000 firfirici iei ceva in toate mintzile in ziua de azi
  5. nu bre, da' putem organiza noi am vrut sa scriu pink bulls dar m-a luat valul
  6. dragilor, in baneasa am ginit un shantier care va pune la dispozitie niste piste hard-core - daca vreti si voi daca ajungeti pe acolo seara pentru depanare shi spalare de motoare 0722 626 696. si vin shi eu cu voi
  7. mda, dupa ce am vazut filmuletzele m-am lamurit... eu ma gandeam la situatiile cand cazi din mers, nu de pe loc... atunci exista intr-adevar riscul sa le spargi, sa le rupi punctele de fixare sau suportzii. si mai e situatia cand la cadere (repet, in mers nu pe loc ) topcase-ul te trage dupa el, implicit pe/ sub mobra. povestea cineva acum ceva vreme despre o cazatura cu pasagera cand ar fi preferat sa nu aiba topcase pentru ca i-a tinut pe amandoi pe mobra in timp ce alunecau pe asfalt. dar nu se pune problema in situatia data, e doar o observatie extra
  8. foarte powerful... cum sa pleci maica in ciupici la endureala? nici nu ma mir ca nu pot sa vad pozele si imi apare eroare cand dau click pe ele The image “/index.php?act=attach&type=post&id=344857” cannot be displayed, because it contains errors. deci eroarea e chiar in poza - nu ma hazardez sa spun unde...
  9. mah baietzi, da' nu va e tarsha cu top-caseurile pe mobre cand ieshitzi in teren?... eu cand shtiu ca am de mers pe vreun foresiter (sau mai multe) prefer sa pun bagajul intr-un rucsac (+ tank-bag, daca am - merci sherry) shi sa prind cu plasa... se "sudeaza" mai repede decat fierul sau plasticul
  10. bandi

    Accident In Regie

    zici ca taximetristul avea deja permisul suspendat? frate da' cum l-ai nimerit... sper ca nu din cauza ca a umblat fara RCA ai gasit papucul? fa-te bine shi ia-tzi un enduro sa vezi shi tu peste mashini cand umbli in orash
  11. bandi

    Accident In Regie

    moama ce rea eshti... primul (cred) care s-a oferit sa-i adaposteasca mobra am fost eu, intre timp fata a facut rost de mashina shi i-am lasat nr tel daca are nevoie de garaj & stuff ca nu prea vroia sa duca mortaciunea la taica-sau in curte. in plus baiatu' nu prea shtia ce sa faca cu mobra shi unde s-o duca, sper ca s-a decis pana la urma. e adevarat ca eram "civil" da' tot un fel de motociclist sunt shi eu au mai oprit vreo 3-4 mobrishti, fie langa accident fie putzin mai departe, eu i-am sfatuit pe unii sa-shi vada de drum ca nu avea rost sa piarda timpul, suficient cata paruiala
  12. bandi

    Accident In Regie

    la 15% prima + franshiza 20% si cu un portofoliu diversificat s-ar putea sa se inghesuie. intrebarea e daca te inghesui tu sa-tzi mai faci
  13. bandi

    Accident In Regie

    mobra avea numar de alba shi era de-aia "imbracata" in repsol. cel mai probabil damage total: cadru stramb, telescoape, carter, radiator etc motoristul avea incheietura dreapta bandajata shi nu glezna. a, si un papuc lipsa gasitorului recompensa nu cred ca mergea foarte tare, mobra s-a dus maxim 10-12 metri pana s-a oprit (e adevarat ca din impact aproape frontal, dupa cum arata mashina implicata). taxi iesit de pe strada laterala sa faca stanga, banda 1 il lasa, intra mai departe si pe banda 2 venea mobra daca avea o geaca pe el (chiar si fara protectii) shi nishte ghete mai scapa de juli
  14. E 09 si eu. foarte powerful daca ai bani de TKC ia-tzi de-alea, toata lumea le vorbeshte de bine (ups, mai putzin domnu' dinainte; ma refeream la formuri de-afara da' aia nu prea au auzit de mitas si mai au o problema cu "street legal")
  15. hai sa ma dau si eu mare: - bucuresti-viena non-stop, plecat la 3 dimineata, ajuns pe la 5 seara acolo; 1,100 km - bucuresti-pitesti-rm v-valea oltului-stanga spre munti cu barca (voineasa, valea lotrului, ce-i pe-acolo)- valea jiului, inapoi pitesti-bucuresti, 700 km (inclusiv ceva forestier) de dimineatza pana seara "recordul" consta in mers cu un dragstar de 250 cmc, la tura locala avand si pasager viteza maxima 120 la ora, la vale shi cu vant din spate acum, la varsta mea, 500-800 pe zi mi se pare de-ajuns, nici nu prea mai apuci sa te bucuri de peisaj...
×
×
  • Create New...