vladut50 Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 (editat) Pentru o motocicleta ieftina asa de inceput care credeti ca ar fi mai buna? Honda CB 500, Suzuki GSF 400 Bandit, Suzuki GS500 E. Vorbesc de modelele din 1992 pana in 1998. Astept pareri de la posesori si de la cei care se pricep. O honda la acelasi pret (1000 - 1500 in Italia) ar putea fi cu cativa ani mai noua decat suzuki, dar merita? Care sunt diferentele la consum, manevrabilitate, intretinere, cum se gasesc piesele? Sau macar parerea personala! Honda CB 500 - 2 cilindri, 58 de cai la 9500 rotatii, 180 -183 km/h Suzuki GSF 400 Bandit - 4 cilindri, 48,8 cai la 10750 rotatii, 185 km/h, consum 15,5KM/l Suzuki gsf 500 E - 2 cilindri, 41 cai la 9300 rotatii, 178 km/h, consum 20 km/l Cred ca am scris cat de cat bine parametrii. Care is diferentele intre 2 si 4 cilindri? Editat Mai 29, 2007 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 diferentele sunt foarte mari, dar toate motoarele astea sunt in 4 timpi. si eu ma confrunt cu aceeasi problema ca si tine ,doar ca eu iau in calcul foarte serios(din motive de aspect in primul rand, recunosc) si kawa er-5. scuze, am citit prost "timpi" in loc de cilindri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 honda cb500 model 1994 vs suzuki bandit 400 model 1994 http://www.motorbikes.be/en/compare/1299/967/ honda cb500 model 1994 vs suzuki gs 500 e model 1996 http://www.motorbikes.be/en/compare/1299/1340/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 HONDA clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Pentru o motocicleta de inceput asa, cum zici tu, oricare iti va fi draga, asa ca nu te gandi f mult ca trece sezonul. Altfel poti alege si din alte considerente, gen relatii pe care le ai pentru interventii aftersales, prieteni cu modele similare, aspect etc. Nu te crampona exagerat in amanunte ca sunt similare (ca incepator, evident). 4 cilindrii sunt considerati mai blanzi cu pilotul, dar la inceput sper sa fii tu mai 'bland' si precaut si sa nu conteze. ps: eu am ales Honda !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 avand in vedere ca este o motocicleta care o iei pentru inceput te gandesti sa dai cat mai putini bani pe ea si sa o intretii cat mai usor. La capitotlul intretinere dintre cele 3 enumerate de tine mai sus eu zic ca banditul de 400 este cel mai dificil. B4 iti ofera acelasi lucru ca si celelalte, dar este mult mai complex (4 cil in linie). sa presupunem ca au ramas CB`u si GS`u....eu as merge pe GS pentru ca nu prea se justifica din punctul meu de vedere diferenta de bani dintre ele. Si GS`u cu toate ca este suzuki si nu este honda, este totusi o motocicleta foarte fiabila. Acum nu stiu cat de repede gasesti piese de schimb pentru CB, insa pentru GS garla. last point.....AM GS DE VANZARE FACUT FRUMOS numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 ce ai facut? ai ales? si eu tot pe gs merg. e f bun pt incepatori;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 si eu tot GS as alege... dar am vazut pe moto-it GS-uri din 2000 pana in 2002 la preturi bune, in jur de 1500E... oricum pana imi iau eu plasticu la A(dureaza mai mult sa ii fac pe ai mei sa inteleaga ca nu e nici un pericol ) o sa se mai ieftineasca si cu 1500E sper sa gasesc si din 2004(ultimul an in care s-au facut GS-uri) unul frumos, negru... cu cat mai dau pe echipament si inscrierea, spe sa nu depasesc 2100E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 la mine gsf a picat, din cauza ca are motorul mai complex si motoarele complexe tind sa se strice mai usor, sa nu uitam ca gsf-ul ar avea o varsta in momentul in care l-ai lua. gs si cb sunt asemanatoare si totusi ceva diferente exista: 1)am citit pe undeva ca la gs vara caldura radieaza si in partea din fata a seii+ rezervor hot 2)motoarele pe apa se spune ca sunt mai silentioase(pt mine conteaza) 3)motoarele mai bine racite(a se citi cb) sunt mai fiabile(gs e laudat pt fiabilittatea motorului, asa ca nu stiu ce sa zic) 4) pretul e mai mare la cb asa ca e foarte posibil ca prima mea iubire sa fie un gs. parerea mea e ca nu are nici un defect important si e ieftin (in caz ca mai dau cu el pe jos, sa nu ma doara inima prea tare) --- Mesaj completat în 15 Aug 2007 16:24 -------------si ca sa nu faceti misto-uri, m-a referit la motoare care sunt racite cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) si eu tot GS as alege... dar am vazut pe moto-it GS-uri din 2000 pana in 2002 la preturi bune, in jur de 1500E... oricum pana imi iau eu plasticu la A(dureaza mai mult sa ii fac pe ai mei sa inteleaga ca nu e nici un pericol ) o sa se mai ieftineasca si cu 1500E sper sa gasesc si din 2004(ultimul an in care s-au facut GS-uri) unul frumos, negru... cu cat mai dau pe echipament si inscrierea, spe sa nu depasesc 2100E Uau, sa stii ca daca ai dreptate si din 2004 nu s-au mai facut GS-uri, eu am unul care nu a fost facut niciodata, ca pe el scrie 2006 Oare cum o veni asta ... exista dar nu a fost facut... Mai scrie si "F", probabil de la FUTURE Editat August 20, 2007 de Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 GS-ul a ajuns la seria F, pana in 2004 era seria E. Inca se fabrica. Si la CB cand porneste ventilatorul la semafor e un pic cam cald in partea din fata, dar nu de speriat. Rezervorul nu se incinge de la motor, nu e pericol de explozie Nu stiu cum sta GS-ul la fiabilitate, dar CB-ul trece usor de 100.000 km cu conditia sa i se schimbe lantul de distributie la fiecare 50.000 km. Majoritatea abia fac 50.000km, daramite 100.000 - cand ajungi cu el la 100.000 km probabil nu se mai fabrica benzina ci se merge cu hidrogen . Al meu a adunat abia 55.000km in 12 ani in conditiile in care am mers aproximativ zilnic cu el de cand il am, asa am adunat vreo 7-8.000 km, dar altfel sub 5.000 km pe sezon e ceva obisnuit. O mica corectie la primul post: viteza maxima la CB afisata pe bord ajunge la 190-200 km/h. Consumul: intre 3.3 si 6 litri la 100 km, in functie de stilul si viteza de mers:3.5-4 l/100 km se pot obtine usor in afara orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) Uau, sa stii ca daca ai dreptate si din 2004 nu s-au mai facut GS-uri, eu am unul care nu a fost facut niciodata, ca pe el scrie 2006 Oare cum o veni asta ... exista dar nu a fost facut... Mai scrie si "F", probabil de la FUTURE da, ai dreptate, am gresit. pana in 2006 s-au facut. nush de ce am scris 2004 sa-l stapanaesti sanatos fara incidente asfalt uscat! eu ma gandeam la un E. sunt mai tentat de modelul naked si de-aia:P Editat August 20, 2007 de liwiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 GS de vanzare si pe la mine eu zic ca e perfect pt inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.