vamitul Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 mircea .. wow.. o sa incerc ce mi-ai zis. oricum zilele astea il duc la doctor, sa-l treaca pe 12V (sper sa ma tina buzunarul-- chiar cam cat ar costa toata distractia??) si.. daca tot am vorbit de asta.. poate intereseaza pe cineva: http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7091/7091main.htm generator pentru simson, pe 12V si 150 W cu tot cu aprindere electronica. pretul mi se pare cam sarit de pe fix, considerand ca am dar mai putin pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 mircea este cel mai de treaba om si cel mai experimentat cu simsonurile ... este cel mai de treaba face cea ce a zis .... zic de cazul meu .. tot respectul pt.mircea ... ai ce invata de la el ... si nu fac asta ca mia zis el ci o zic din bunul simt pt. acest om .... ar mai fii mukte de zis dar eu cred ca este de ajuns ... va las si pe voi sa vedeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 mircea .. wow.. o sa incerc ce mi-ai zis. oricum zilele astea il duc la doctor, sa-l treaca pe 12V (sper sa ma tina buzunarul-- chiar cam cat ar costa toata distractia??) si.. daca tot am vorbit de asta.. poate intereseaza pe cineva: http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7091/7091main.htm generator pentru simson, pe 12V si 150 W cu tot cu aprindere electronica. pretul mi se pare cam sarit de pe fix, considerand ca am dar mai putin pe motor Daca am vazut bine 999Eur este bataie de joc s-au este pentru unul care castiga 3000 de Eur pe luna nu pe an.Trecerea pe 12 V practic bobina de inductie, acumulator si becuri. In cazul in care va folosi dinamul existent. Eu am umblat cativa ani cu baterie de 12v si dinam de 6v deoarece dinamul genereaza tensiuni mari am masurat pana la 20v deci se poate. In rest merita sa dai vreo 300 de lei pe o aprindere electronica de Dacie ca vei simti diferenta si la pornire si la tras Succes.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 nu e 999 ci 430 euro.. oricum.. enorm. cat despre trecerea pe 12V si aprinderea de dacie .. te rog poti sa dai mai multe datalii.. chair un mic "tutorial" ar fi foarte binevenit. daca altceva nu, macar sa stiu ce sa-i spun la dom'doctor dupamasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 (editat) spune-i tatalui sa renunte cumva la mate sa treaca pe sistemul original ca e pacat de aspectul unei asa motociclete simsoneta merge foarte bine pe sistemul original de aprindere dar l-a facut si pe asta cu bobina sa il aibe "de rezerva" in caz ca...Doamne fereste Am la el si carb original da nu e bun.Si nu stiu ce sa-i fac la demaror sa-i schimb pozitia k asa din pozitia asta deabia porneste (nu ia ture).Cum credeti k s-ar auzi cu o toba de Formula FBike? Mai avem multe de facut la el dar a stat nepornit 5 ani de cand l-am cumparat si trebuia sa il facem functional. Si ne-a dus vre-o suta km intr-o zi dar se incalzea motorul ,de ce ?I-am pus si carb de minsk si i-am marit jiglerul dar ceva parca nu "merge"bine PS : nu am cablu de kilometraj si mai am nevoie de un releu original ,dupa cum vedeti acum are unul de trabant . PS2 :motorul ,cutia ,diferentialul sunt originale iar motorul nu fusese desfacut pana acum cativa ani cand l-am desfacut noi (desi pornea) NUMAI BINE ! Editat Septembrie 7, 2007 de Byker_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 mircea .. wow.. o sa incerc ce mi-ai zis. oricum zilele astea il duc la doctor, sa-l treaca pe 12V (sper sa ma tina buzunarul-- chiar cam cat ar costa toata distractia??) si.. daca tot am vorbit de asta.. poate intereseaza pe cineva: http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7091/7091main.htm generator pentru simson, pe 12V si 150 W cu tot cu aprindere electronica. pretul mi se pare cam sarit de pe fix, considerand ca am dar mai putin pe motor Daca nu iti poti permite sa faci modificarea pe 12V se poate rezolva si cu 6V. Ai nevoie de o bobina de inductie pe 6V ( poti lua de la majoritatea comunistelor) si faci o aprindere clasica cu acumulator bobina si condensator. In fine poti pune si o aprindere electronica de Trabant care se gaseste si la 6V. --- Mesaj completat în 07 Sep 2007 11:45 ------------- nu e 999 ci 430 euro.. oricum.. enorm. cat despre trecerea pe 12V si aprinderea de dacie .. te rog poti sa dai mai multe datalii.. chair un mic "tutorial" ar fi foarte binevenit. daca altceva nu, macar sa stiu ce sa-i spun la dom'doctor dupamasa. Am scris mai jos repet . Spune-i sa renunte la aprinderea pe magnetou si sa-ti faca una clasica pe baterie daca ai prb. financiare o aprindere pe 6 V orice electrician stie daca bine imi amintesc in cartea tehnica este scris ce legaturi trebuie sa modifici pt. a trece la aprindere pe baterie.( un smecheras de la noi umbla trasnet cu Simsonul cu o baterie de 4,5V cand se termina o schimba cu alta din buzunar) Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 am o idee cam nebuneasca despre o aprindere fara platini si destul de simpla ... dar intai as vrea sa vb cu cineva care se pricepe la chestii de genu in prv ... care ma baga si pe mn in seama si vrea sa vb despre asta pe mess ... daca mere v-o zic si voua, dar mai intai sa aflu o parere de specialist Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 am o idee cam nebuneasca despre o aprindere fara platini si destul de simpla ... dar intai as vrea sa vb cu cineva care se pricepe la chestii de genu in prv ... care ma baga si pe mn in seama si vrea sa vb despre asta pe mess ... daca mere v-o zic si voua, dar mai intai sa aflu o parere de specialist Numa bine tata i-a pus magnetou de Mz si nu are probleme,merge prfect (pentru ca si magnetoul este perfect ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 tata i-a pus magnetou de Mz si nu are probleme,merge prfect (pentru ca si magnetoul este perfect ) Magnetou sau dinam de Mz rebobinat pe 12V ??? la treaba asta m-am gandit si eu dar nu prea are putere sa tine cateva becuri, dapoi sa tina si scanteia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 it's four sell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 it's four sell da mai multe detalii ca poate te scapa cineva de ea in alta ordine de idei.. nu am putut sa duc calutul la doctor.. ca m-a lasat magnetoul de tot. luni o incarc intr-o duba si o expediez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 da mai multe detalii ca poate te scapa cineva de ea in alta ordine de idei.. nu am putut sa duc calutul la doctor.. ca m-a lasat magnetoul de tot. luni o incarc intr-o duba si o expediez pai e un simson s425, din 60, el l-am luat din cj, de la vlad cu 4......am bagat 1 mil in benzina, m-am chinuit 2 zile sa-l pornesc....PORNESTE LA PRIMA ar comenzi avansate....s acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 si cat vrei pe el omule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 8, 2007 Autor Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) axi cam cat ai investit in el ? ai lucrat 2 zile la el ? poi ziceai ca lai luat si merge struna si in seara aia cand lai luat te'ai dat cu el mult ... deci daca lai luat in stare buna adica mergea ce ai lucrat la el ... asa ca sa ne putem da seama , sa putem aprecia munca ta si sa zicem da merita mai mult de 4 mil sau numa 4 mil .... Editat Septembrie 8, 2007 de satana pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 axi cam cat ai investit in el ? ai lucrat 2 zile la el ? poi ziceai ca lai luat si merge struna si in seara aia cand lai luat te'ai dat cu el mult ... deci daca lai luat in stare buna adica mergea ce ai lucrat la el ... asa ca sa ne putem da seama , sa putem aprecia munca ta si sa zicem da merita mai mult de 4 mil sau numa 4 mil .... Baluba16... ba din cate vad esti cam invidios elevule! ..... ti-e cam ciuda ca nu l-ai luat tu acum vezi tu ... ASTA-I VIATAAA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 8, 2007 Autor Share Postat Septembrie 8, 2007 hmmm....nus invidios .... dar cand vad ca vretzi sa facetzi afaceri de astea necinstite mi se face rau .... si ori care de pe forum poate vedea acest lucru .... i ca si cum as cumpara o paine cu 2 lei si tzias vindeo cu 4 ....ceva necinstit ... hai norock !!! si fara suparari ca suntem o0ameni si judecam ....unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 hmmm....nus invidios .... dar cand vad ca vretzi sa facetzi afaceri de astea necinstite mi se face rau .... si ori care de pe forum poate vedea acest lucru .... i ca si cum as cumpara o paine cu 2 lei si tzias vindeo cu 4 ....ceva necinstit ... hai norock !!! si fara suparari ca suntem o0ameni si judecam ....unii auzi nu te inteleg ce te intereseaza pe tine atat de mult simsonul sta? dc nu l-ai luat tu? asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 8, 2007 Autor Share Postat Septembrie 8, 2007 baietzi numa bine .... ne auzim peste o saptamana .... o gasca de comunisti si catzi va cu crossuri mergem pana in bucegi ... bafat cu simsonurile si sa ne auzim cu bine asfalt uscat voua dar si noua !!!! numa bine ... axi ma intereseaza simsonul de piese .... itzi dau 500 de roni pe el daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 baietzi numa bine .... ne auzim peste o saptamana .... o gasca de comunisti si catzi va cu crossuri mergem pana in bucegi ... bafat cu simsonurile si sa ne auzim cu bine asfalt uscat voua dar si noua !!!! numa bine ... axi ma intereseaza simsonul de piese .... itzi dau 500 de roni pe el daca vrei esti un nimeni in drum tot nu ai invatat alfabetul? ma dezamagesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 am o idee cam nebuneasca despre o aprindere fara platini si destul de simpla ... dar intai as vrea sa vb cu cineva care se pricepe la chestii de genu in prv ... care ma baga si pe mn in seama si vrea sa vb despre asta pe mess ... daca mere v-o zic si voua, dar mai intai sa aflu o parere de specialist Numa bine Scrie cam cum ai vrea .Daca vrei sa faci ceva nou este f. greu cel mai greu este sa cauti daca ideea ta nu a fost fabricata in serie de multi ani. Cred ca la ora actuala este f. greu si pentru profesionisti sa gaseasca ceva nou, iar realizarea parte de teorie si mai ales practica este f. scumpa.Sincer imi imaginez aprindere electromagnetica s-au optica in rest nu stiu. Dar romanii sunt f. inventivi la ultimul salon de inventica de la Geneva(parca) romanii au avut cea mai bogata participare.Deci este posibil iti doresc succes. Cu bine. --- Mesaj completat în 09 Sep 2007 07:25 ------------- Magnetou sau dinam de Mz rebobinat pe 12V ??? la treaba asta m-am gandit si eu dar nu prea are putere sa tine cateva becuri, dapoi sa tina si scanteia ... Magnetou am rebobinat nu te chinui nu merita cresti tensiunea si scade amperajul puterea ramane aceeasi.Locul unde este bobinata sarma este limitat pentru 12V trebuie sa pui cantitate dubla de spire deci la jumatate de grosime . Puterea scazuta a magnetoului este din cauza magnetilor care se demagnetizeaza. Cu dinamul este si mai grav statorul rebobinezi fara probleme ( dar nu esti obligat statorul genereaza campul electromagnetic deci ceea ce face magnetul la magnetou pui in serie cu bobinele statorului o rezistenta Sa nu se arda la tensiune dubla si este OK). Problema vine cu rotorul care nu-l poate bobina numai un bun specialist este greu si nimeni nu-ti da garantie si in plus problema puterii de la magnetou ramane valabila si aici. Incercari am facut f. multe am folosit dinamul de Simson pe post de electromotor de pornire si a fost grozav pacat ca nu rezista colectorul la mai mult de 5 porniri. Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 Scrie cam cum ai vrea .Daca vrei sa faci ceva nou este f. greu cel mai greu este sa cauti daca ideea ta nu a fost fabricata in serie de multi ani. Cred ca la ora actuala este f. greu si pentru profesionisti sa gaseasca ceva nou, iar realizarea parte de teorie si mai ales practica este f. scumpa.Sincer imi imaginez aprindere electromagnetica s-au optica in rest nu stiu. Dar romanii sunt f. inventivi la ultimul salon de inventica de la Geneva(parca) romanii au avut cea mai bogata participare.Deci este posibil iti doresc succes. Cu bine. <small>--- Mesaj completat în 09 Sep 2007 07:25 -------------</small><br/> Magnetou am rebobinat nu te chinui nu merita cresti tensiunea si scade amperajul puterea ramane aceeasi.Locul unde este bobinata sarma este limitat pentru 12V trebuie sa pui cantitate dubla de spire deci la jumatate de grosime . Puterea scazuta a magnetoului este din cauza magnetilor care se demagnetizeaza. Cu dinamul este si mai grav statorul rebobinezi fara probleme ( dar nu esti obligat statorul genereaza campul electromagnetic deci ceea ce face magnetul la magnetou pui in serie cu bobinele statorului o rezistenta Sa nu se arda la tensiune dubla si este OK). Problema vine cu rotorul care nu-l poate bobina numai un bun specialist este greu si nimeni nu-ti da garantie si in plus problema puterii de la magnetou ramane valabila si aici. Incercari am facut f. multe am folosit dinamul de Simson pe post de electromotor de pornire si a fost grozav pacat ca nu rezista colectorul la mai mult de 5 porniri. Cu bine! tot la ceva electromagnetic sau mai degraba optic, am gasit cam tot ce trebuie in alte obiecte pt o aprindere optica dar nu stiu daca rezista la tensiunea aia ... la fel si cu cea electromagnetica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 tot la ceva electromagnetic sau mai degraba optic, am gasit cam tot ce trebuie in alte obiecte pt o aprindere optica dar nu stiu daca rezista la tensiunea aia ... la fel si cu cea electromagnetica ... Orice fel de aprindere faci cu inalta tensiune nu ai treaba ca aia apare numai dupa bobina de inductie in rest nu ai decat joasa tensiune 6V, 12V .Cu aprinderea electromagnetica indiferent ce folosesti tot primesti un semnal de tensiune joasa si amperaj de ordinul milliamperilor care trebuie amplificat etc. lucru greu daca vrei sa construiesti singur este nevoie de un f. bun electronist te costa mai mult ca o aprindere noua. am vrut sa fac si eu acum vreo 25 de ani asa ceva cu un cap de redare de la un casetofon dar m-am lasat. Cu aprinderea optica este si mai greu trebuie sa izolezi bine interiorul magetoului sa nu intre lumina ( cam greu fiind piese in miscare) si ajungi la fotodioda s-au fototranzistor care are semnal si mai mic decat bobina . Sincer nu tare inteleg eu de ce vreti sa renuntati la magnetou este o aprindere f. buna (daca merge) gandeste-te ca creste scanteia impreuna cu turatia deci cand in motor ai amestec mai mult ai scanteie mai mare.ceea ce este f. bine daca nu ar fi o aprindere buna nu ar folosi-o si acum la masinile de Formula 1. Dar daca vrei sa incerci este f. bine eu te ajut cu ce pot (m-am ocupat serios de electronica vreo 30 de ani) Bafta.! --- Mesaj completat în 09 Sep 2007 16:42 ------------- da mai multe detalii ca poate te scapa cineva de ea in alta ordine de idei.. nu am putut sa duc calutul la doctor.. ca m-a lasat magnetoul de tot. luni o incarc intr-o duba si o expediez Magnetoul nu te lasa de tot pe masura ce se demagnetizeaza merge mai rau dar nu de pe o zi la alta in perioade mai lungi. Banuiesc ca ai ceva pe la platina ( gaurite arse etc) Daca rulezi cu comuniste si vei umbla mult pe la doctor te va costa Km. mai scump decat taxiul. Ia cartea tehnica pune mana si incearca , te uiti judeci incerci fa-ti toata schema de aprindere pe masa de lucrusi vei reusi in plus vei avea o satisfacte extraordinara . Sper ca doctorul sa nu recomande eutanasierea > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 simsoneta merge foarte bine pe sistemul original de aprindere dar l-a facut si pe asta cu bobina sa il aibe "de rezerva" in caz ca...Doamne fereste Am la el si carb original da nu e bun.Si nu stiu ce sa-i fac la demaror sa-i schimb pozitia k asa din pozitia asta deabia porneste (nu ia ture).Cum credeti k s-ar auzi cu o toba de Formula FBike? Mai avem multe de facut la el dar a stat nepornit 5 ani de cand l-am cumparat si trebuia sa il facem functional. Si ne-a dus vre-o suta km intr-o zi dar se incalzea motorul ,de ce ?I-am pus si carb de minsk si i-am marit jiglerul dar ceva parca nu "merge"bine PS : nu am cablu de kilometraj si mai am nevoie de un releu original ,dupa cum vedeti acum are unul de trabant . PS2 :motorul ,cutia ,diferentialul sunt originale iar motorul nu fusese desfacut pana acum cativa ani cand l-am desfacut noi (desi pornea) NUMAI BINE ! Releu de incarcare la Awo este pe dinam si nu pe cadru.Slabe sanse sa gasesti un releu cu dinam original.Cutia ta de viteze pare de Sport ptr ca nu se vede din poze sa ai opritor la pedala pe cadru.Daca nu se ridica mai sus si nu se poate repozitiona din nuturile pedalei atunci trebuie repoztionat axul pe pinionul de atac.Operatia asta poti sa o faci doar luand cutia jos.Daca e din arc ,asta se poate arma din "bucsa"de pe ax rotind spre stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 (editat) Orice fel de aprindere faci cu inalta tensiune nu ai treaba ca aia apare numai dupa bobina de inductie in rest nu ai decat joasa tensiune 6V, 12V .Cu aprinderea electromagnetica indiferent ce folosesti tot primesti un semnal de tensiune joasa si amperaj de ordinul milliamperilor care trebuie amplificat etc. lucru greu daca vrei sa construiesti singur este nevoie de un f. bun electronist te costa mai mult ca o aprindere noua. am vrut sa fac si eu acum vreo 25 de ani asa ceva cu un cap de redare de la un casetofon dar m-am lasat. Cu aprinderea optica este si mai greu trebuie sa izolezi bine interiorul magetoului sa nu intre lumina ( cam greu fiind piese in miscare) si ajungi la fotodioda s-au fototranzistor care are semnal si mai mic decat bobina . Sincer nu tare inteleg eu de ce vreti sa renuntati la magnetou este o aprindere f. buna (daca merge) gandeste-te ca creste scanteia impreuna cu turatia deci cand in motor ai amestec mai mult ai scanteie mai mare.ceea ce este f. bine daca nu ar fi o aprindere buna nu ar folosi-o si acum la masinile de Formula 1. Dar daca vrei sa incerci este f. bine eu te ajut cu ce pot (m-am ocupat serios de electronica vreo 30 de ani) Bafta.! <small>--- Mesaj completat în 09 Sep 2007 16:42 -------------</small><br/> Magnetoul nu te lasa de tot pe masura ce se demagnetizeaza merge mai rau dar nu de pe o zi la alta in perioade mai lungi. Banuiesc ca ai ceva pe la platina ( gaurite arse etc) Daca rulezi cu comuniste si vei umbla mult pe la doctor te va costa Km. mai scump decat taxiul. Ia cartea tehnica pune mana si incearca , te uiti judeci incerci fa-ti toata schema de aprindere pe masa de lucrusi vei reusi in plus vei avea o satisfacte extraordinara . Sper ca doctorul sa nu recomande eutanasierea > eu am alte idei dar cred ca mai bine as vb cu tine in prv despre asta, nu de alta dar sunt cam nebunesti sa zic asa, si nu vreau sa ma fac de rahao pe tot forumul cred ca stii adresa mea de mess dar am sa o mai zic o data ... thunderbyte_05@yahoo. ... Editat Septembrie 9, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novice Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 eu am alte idei dar cred ca mai bine as vb cu tine in prv despre asta, nu de alta dar sunt cam nebunesti sa zic asa, si nu vreau sa ma fac de rahao pe tot forumul cred ca stii adresa mea de mess dar am sa o mai zic o data ... thunderbyte_05@yahoo. ... salutare , salutare dragi simsonisti , acum 3 ani m-am procopsit cu un simson de prin 58-59, de la un prieten . de 2 ani l-am dasfacut sa mai nichelez. si sa mai vopsesc cate ceva . evident am descoperit piese defecte . deci rugamintea este cum sa fac rost de doua amortizoare fata care le-am pierdut tot plimband piesele dintr-un atelie in altul. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.