binox Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 M-am apucat sa resuscitez un minsk pt un prieten. Vrea sa ajunga cu el la Ploiesti ( din Braila) Problema e urmatoarea: motorasul merge dar cutia de viteze face figuri, 1-2-3 merge ok dar intr-a 4-a se manifesta ciudat in sensul ca smuceste ca si cum ar agata ceva sau ar patina ambreiajul si pierde din viteza ( intr-a 3 -a merge mai repede decat intr-a 4-a); nu se aud caraituri ca si cum ar avea pinioane sparte sau cuplele dintre pinioane uzate. Initial am crezut ca e de la ambreiaj, l-am desfacut , am mai pus un disc in plus , acum ambreiajul tine f bine dar face la fel Am dat jos si capacul de la cutia de viteze si la prima vedere pare totul ok, nu-s pinioane sparte , nu m-am apucat inca sa le dau jos din cutie ca tre sa plec la munca. Aveti idee de la ce ar putea fi? Am observat ca are un surub de reglaj pe capacul cutiei ( nu cel de ambreiaj), stiti cumva ala cum se regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 M-am apucat sa resuscitez un minsk pt un prieten. Vrea sa ajunga cu el la Ploiesti ( din Braila) Problema e urmatoarea: motorasul merge dar cutia de viteze face figuri, 1-2-3 merge ok dar intr-a 4-a se manifesta ciudat in sensul ca smuceste ca si cum ar agata ceva sau ar patina ambreiajul si pierde din viteza ( intr-a 3 -a merge mai repede decat intr-a 4-a); nu se aud caraituri ca si cum ar avea pinioane sparte sau cuplele dintre pinioane uzate. Initial am crezut ca e de la ambreiaj, l-am desfacut , am mai pus un disc in plus , acum ambreiajul tine f bine dar face la fel Am dat jos si capacul de la cutia de viteze si la prima vedere pare totul ok, nu-s pinioane sparte , nu m-am apucat inca sa le dau jos din cutie ca tre sa plec la munca. Aveti idee de la ce ar putea fi? Am observat ca are un surub de reglaj pe capacul cutiei ( nu cel de ambreiaj), stiti cumva ala cum se regleaza? sunt dusi crabotii de la pinionu de a 4-a... adica dintii aia ce intra in pinionu de pe capac... rectifici cu flexu provizoriu pana schimbi pinionu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 fix comportamentul asta il are si ijul meu, si trebuie sa desfac pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 furcile 2-4 oameni buni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 la mine s-a reparat schimband pinionul de a 4-a si furca aia care intre in el. nu am stat sa vad ce uzura avea fiecare - pus altele si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 Pana la urma am desfacut cutia, pinioanele erau ok, furca nu mi s-a parut sa aiba joc prea mare, cel putin aveau cam acelasi joc amandoua furcile . Dupa ce am remontat cutia s-a remediat mult situatia in sensul ca smuceste doar odata dupa ce intra intr-a 4-a iar apoi merge normal Am incercat sa ajungem cu minskul la ploiesti dar fara succes. La vreo 20km de braila s-a oprit si nu a mai vrut sa plece. L-am lasat intr-o curte si am plecat mai departe ( am fost nevoiti sa mergem si 3 pe motor ) ) Ieri am recuperat cadavrul , am dat cilindru jos si surpriza: segmentii erau coxati pt ca un dobitoc , a montat pistonul invers in cilindru => piston, segmenti si cilindru distruse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Pana la urma am desfacut cutia, pinioanele erau ok, furca nu mi s-a parut sa aiba joc prea mare, cel putin aveau cam acelasi joc amandoua furcile . Dupa ce am remontat cutia s-a remediat mult situatia in sensul ca smuceste doar odata dupa ce intra intr-a 4-a iar apoi merge normal Am incercat sa ajungem cu minskul la ploiesti dar fara succes. La vreo 20km de braila s-a oprit si nu a mai vrut sa plece. L-am lasat intr-o curte si am plecat mai departe ( am fost nevoiti sa mergem si 3 pe motor ) ) Ieri am recuperat cadavrul , am dat cilindru jos si surpriza: segmentii erau coxati pt ca un dobitoc , a montat pistonul invers in cilindru => piston, segmenti si cilindru distruse si eu am avut aceiasi surpriza cand am luat jawa, pe stanga era pistonu invers... si era si de cota 0 in cilindru de cota 2... din pacate e plin de " meseriasi" Editat Iunie 13, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.