Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Salut baietii,

 

Nu am mai scis de mult pe forum. Merge Suza ca unsa. Din iunie am facut vreo 4000 de km, si n-am avut nicio problema. Doar ca la anul o sa trebuiasca sa schimb lant + pinion, frana + disc fata ( se misca putin discul, si de asemenea, nu stiu daca e normal sau nu, dar cand o imping fara motor pornit se aude ceva scartait: freaca placutele cred undeva; mecanicul zice ca e ceva normal sa se mai auda, dar poate imi ziceti daca si la voi e la fel) si semeringurile.

 

Numai ca au inceput ploile si acum am ramas fara garaj... Deh, m-am mutat din Oradea in Lugoj. Am nevoie de o huza pt Freewindutz si nu stiu de unde si ce sa iau. Ma puteti ajuta si pe mine, ce marime trebuie sa iau (L, XL, XXL)? Si eventual de unde.

 

Multzam fain si aveti grija pe sosele.

 

salut , si eu am facut 5000 km din iunie .. fara nici o problema mecanica , i-am schimbat acuma kitul de lant ( 157 E + 80 lei montatul )

si la mine freaca placutele pe fata .. poate din cauza ca e nou , dar este spray pt scartaitul asta

simeringurile la telescoape fata am crezut ca sunt duse ( cand tineam frana fata si miscam asa usor parca avea un joc mic dar mi-a scpus un mecanic ca e de la discul fata care are joc cand e rece pt ca atunci cand se incalzeste se dilata ) in rest merge super mai ales acuma pe racoare :cheers:

si-a mai pierdut din aderenta pe viraje din cauza frigului , cauciucurile nu se mai incalzesc si asfaltul e rece dar merg mai incet si e ok :rolleyes:

de husa nu stiu ce sa-ti spun eu nu folosesc .. am garaj

Editat de razvan12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baietii,

 

Nu am mai scis de mult pe forum. Merge Suza ca unsa. Din iunie am facut vreo 4000 de km, si n-am avut nicio problema. Doar ca la anul o sa trebuiasca sa schimb lant + pinion, frana + disc fata ( se misca putin discul, si de asemenea, nu stiu daca e normal sau nu, dar cand o imping fara motor pornit se aude ceva scartait: freaca placutele cred undeva; mecanicul zice ca e ceva normal sa se mai auda, dar poate imi ziceti daca si la voi e la fel) si semeringurile.

 

Numai ca au inceput ploile si acum am ramas fara garaj... Deh, m-am mutat din Oradea in Lugoj. Am nevoie de o huza pt Freewindutz si nu stiu de unde si ce sa iau. Ma puteti ajuta si pe mine, ce marime trebuie sa iau (L, XL, XXL)? Si eventual de unde.

 

Multzam fain si aveti grija pe sosele.

 

 

 

 

in legatura cu husa.... eu mi-am luat una de pe louis(pe cea mai mare) si parca tot nu e suficient de mare pentru freewind... o acopera in mare masura, dar nu ajunge pana jos de tot. acopra partea spate pana la pamant, dar roata din fata o acopera numai pana la jumatate. eu o tin oricum in garaj si nu e vreo problema. exceptand faptul ca nu e suficient de lunga, mie mi se pare a fi de foarte bna calitate.

 

Da sa stii chiar ca este tare faza cu schimbul cauciucurilor! :cheers: Nu cred ca ar fi cineva doritor de un astfel de schimb!

 

Eu am luat motorul din tara. Model 1999 avea 32.000 km cu 2400 euro, in stare foarte buna!

Da poate il gaseam mai ieftin in Germania, dar nu am mai vrut sa astept si nici bani nu aveam pentru unu mai bun.

Restul mai tine si de norocul fiecaruia!

Cand vinzi e tare naspa, urasc sa ma tocmesc. :rolleyes:

 

 

 

legat de cauciucurile alea, ideea era urmatoarea:

nu ma dau cu motorul de prea mult timp. am ales-o pe asta pentru a ma invatza inainte sa imi cumpar una noua(suzu dl 650). nu vreau sa investesc prea mult intr-o motocicleta pe care nu mi-am propus sa o tin foarte mult. eu am cumparat motocicleta cu cauciucuri de asfalt aproape noi, dar care pe mine nu prea ma avantajeaza(se pare ca nu am fost atat de norocos) in conditiile in care eu vreau sa merg mai mult pe macadam. asa ca, ma gandeam ca ar putea fi un alt tip care se gaseste in situatia exact opusa. adica are cauciucuri bune de offroad si ar avea nevoie de unele bune pentru asfalt. mare chestie nu ar fi sa cumpar un set ca cel recomandat de alex(multumiri),(300 de euro nu inseamna o avere). ceea ce nu inteleg: 1.de ce intrebarea mea foarte simpla si inofensiva ti se pare a fi o "faza" si 2.mirarea ta. scopul intrebarii mele era sa gasesc pe cineva care sa ma ajute(cum a facut-o alex) si nu sa primesc un raspuns(de care ma pot lipsi) din partea ta in care sa vorbesti in numele altora. daca nu poti sa oferi un raspuns folositor, ar fi mai bine sa te abtii si sa nu incerci sa fi rautacios si sa o faci pe desteptul.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys .. c`mon ...

 

Horia, pe Madalin il cunosc personal si nu cred ca a avut intentia sa faca pe desteptu, cred ca doar nu a inteles ce vroiai.

 

Ideea nu e rea, cred ca poti gasi pe cineva dispus sa faca schimb, si nu doar aici la Freewind-isti, poti incerca si la ceilalti cu dimensiuni exacte (pegaso, f650...).

 

Eu pot sa recomand doar ce am acum si am testat - metzeler enduro 3 sahara ... pot sa spun ca in off am ALT motor acum ..aderenta cat cuprinde ..

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, te-ai atacat gratuit! Nu vrea nimeni sa faca pe desteptul cu tine! Si nu sunt "vocea" nimanui.

Ideea imi pare stranie, si dificil de pus in practica, doar atat. Asta nu inseamna ca nu o sa ai succes.

Spui ca nu ai avut noroc, eu zic ca este gresit, asa a fost echipat motorul. In fine ...

Nu o spun cu rautate si nici nu am pretentia de a fi mai destept sau mai priceput decat altii.

Nu vreau sa intru in polemica cu tine, asa ca-ti doresc asfat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, te-ai atacat gratuit! Nu vrea nimeni sa faca pe desteptul cu tine! Si nu sunt "vocea" nimanui.

Ideea imi pare stranie, si dificil de pus in practica, doar atat. Asta nu inseamna ca nu o sa ai succes.

Spui ca nu ai avut noroc, eu zic ca este gresit, asa a fost echipat motorul. In fine ...

Nu o spun cu rautate si nici nu am pretentia de a fi mai destept sau mai priceput decat altii.

Nu vreau sa intru in polemica cu tine, asa ca-ti doresc asfat uscat!

 

 

ok!

no prob!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere de amator, am avut si Pegaso si BMW, ambele cu acelasi motor.

 

Si una si alta, pana la un anume moment dat, au fost fabricate in Italia.

A fost o colaborare intre Aprilia si BMW pana la modelul GS in anul 2000.

Aprilia este slaba la calitatea finisajelor, motorul este OK, ROTAX-ul e un motor bun.

Am avut probleme mari cu Aprilia, poveste lunga. Cu BMW-ul nici macar una!

 

Freewind in afara ca se incalzeste greu, sau asta e doar la mine, e peste Aprilia.

Asta este impresia pe care o am dupa 3000 km.

Si un aspect f important Suzi e mai usoara, asta in cazul in care vrei sa faci si ceva macadam.

 

Acum ca a venit momentul sa schimb uleiul, mi-am adus aminte ce porcarie la motorul ala ROTAX, cu surubul din cadru!!!

La Suzi e vizibil si cu acces facil, racire pe aer sau apa!?!? buna intrebare! Freewind nu are indicator de temperatura :-)

Ieri am facut o tura si afara au fost 13 grade, merge super si pe frig.

Mai naspa cu protectia la vant, dupa 150 km parcursi m-a cam obosit, oricum vremea era cam naspa !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freewind sau Aprilia Pegaso 3 ??

Aer sau apa ?

una sau 2 tobe ?

 

Pareri?

 

 

F R E E W I N D

 

Nu stiu daca sunt cele 20 kg in minus (la plin) fata de F650, Pegaso sau altele din clasa ei (atentie, nu ma refer la DR650 sau Dominator) dar Freewind are pur si simplu o ciclistica de invidiat ! Efectiv e joaca de copii sa tragi de ea. Pe asfalt se inclina fara nici un efort si in off zburda .. Racire pe aer vs racire pe apa e o discutie prea lunga, nu ma bag, racirea pe aer insa e o grija in minus plus faptul ca Freewind e un motor foarte bine gandit - are un radiator MARE pt ulei, racirea se face aer /ulei si se face bine. Asa cum spunea si Madalin, nu are nici un indicator de temperatura ulei, eu i-am pus si in orice conditii mi-a aratat o temperatura care sa nu-mi dea batai de cap. Plus bordul digital care chiar face toti banii :grinbandit: (indicator de benzina, etc..). Aia cu 2 tobe ... cred ca exista si o explicatie tehnica dar sincer nu o cunosc. Iti doresc sa ai bafta de un motor bun, orice ai lua !

 

Alex

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piratu, daca te hotarasti pt freewind, am eu unul de vanzare:) ii shtok, merge brici, arata bine, si acuma umblu cu el, ca inca nu mi-am rezolvat 100% actele la Marauder...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt din TM si de curand mi-am achizitionat si eu un Freewind din 97 :)

 

Ma intereseaza si pe mine niste coburi pentru motor ,daca stiti de unde se pot lua.

 

Daca iti trebuie chiar coburi, este obligatoriu sa cumperi cadru de fixare special pt freewind si asta costa pe louis in jur de 150 euro. Coburile / topcaseuri se pot lua de la louis cu aprox 60 euro bucata. Daca te multumesti doar cu topcase (cum am facut si eu) montajul se poate face relativ usor cu piesele care vin impreuna cu topcaseul. O alternativa la coburi sunt gentile textile laterale, tot de pe louis cu aprox 50 euro setul.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit. Citeam ce scriati si voi despre coburi eu sincer cred ca am sa plec pana acolo in germania si intru intr-un magazin louis sau gerike. Intre timp mi-au sosit semnalizatoarele cele 6. 4 pentru xf-ul nou (avea din alea sport si nu imi placeau) si 2 pentru cel vechi care sa le inlocuiasca pe cele 2 crapate in timpul cazaturii. Singura problema pe care am intampinat-o este problema cu filetul/piulitza semnalizatoarelor de pe spate. filetul este cu pas mai mic decat cel normal si nu merg piulitele normale. Pentru xf vechi mi-a fost usor ca avea deja piulitzele dar pentru cel nou nu gasesc nici sa ma bati. Aveti idee de unde pot cumpara piulite M10 cu pas fin? Am fost la Bricolage, Bricostore, Praktiker, Hornbach, nimic. Se uitau aia la mine ca la un nebun. Am incercat si cu tarod/filiera dar ce am eu e tot cu pas normal.

O alta problema este de unde imi cumpar si eu flitru de ulei si ce ulei sa imi iau? voi ce folositi?

Am gasit pe ebay in state un tip ff ok cu magazin de echipament moto. MI-am comandat o vesta alpinestar bionic 2 si mi-a venit zilele astea.

M-a costat 230 dolari si vama a fost 140 ron (imens mama lor de nenorociti). Am vorbit cu tipul si i-am spus ca pe factura urmatoare sa imi puna o valoare mai mica ca vama sa fie si ea implicit mai mica. Acum mi-am comandat genunchere cu 130 dolari si pe fac mi-a pus 30. daca vreti ceva echipament anuntati-ma. Vreau sa va spun ca preturile sunt muuuuult mai bine decat in europa si omul cel putin pana acum mi=a dat transportul gratuit. Vesta a venit cu manual de intructiuni cu punga de pastra pentru iarna, umeras, folii de protectie pe sigla deci super profi.

post-5888-1222978301_thumb.jpg

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit. Citeam ce scriati si voi despre coburi eu sincer cred ca am sa plec pana acolo in germania si intru intr-un magazin louis sau gerike. Intre timp mi-au sosit semnalizatoarele cele 6. 4 pentru xf-ul nou (avea din alea sport si nu imi placeau) si 2 pentru cel vechi care sa le inlocuiasca pe cele 2 crapate in timpul cazaturii. Singura problema pe care am intampinat-o este problema cu filetul/piulitza semnalizatoarelor de pe spate. filetul este cu pas mai mic decat cel normal si nu merg piulitele normale. Pentru xf vechi mi-a fost usor ca avea deja piulitzele dar pentru cel nou nu gasesc nici sa ma bati. Aveti idee de unde pot cumpara piulite M10 cu pas fin? Am fost la Bricolage, Bricostore, Praktiker, Hornbach, nimic. Se uitau aia la mine ca la un nebun. Am incercat si cu tarod/filiera dar ce am eu e tot cu pas normal.

O alta problema este de unde imi cumpar si eu flitru de ulei si ce ulei sa imi iau? voi ce folositi?

Am gasit pe ebay in state un tip ff ok cu magazin de echipament moto. MI-am comandat o vesta alpinestar bionic 2 si mi-a venit zilele astea.

M-a costat 230 dolari si vama a fost 140 ron (imens mama lor de nenorociti). Am vorbit cu tipul si i-am spus ca pe factura urmatoare sa imi puna o valoare mai mica ca vama sa fie si ea implicit mai mica. Acum mi-am comandat genunchere cu 130 dolari si pe fac mi-a pus 30. daca vreti ceva echipament anuntati-ma. Vreau sa va spun ca preturile sunt muuuuult mai bine decat in europa si omul cel putin pana acum mi=a dat transportul gratuit. Vesta a venit cu manual de intructiuni cu punga de pastra pentru iarna, umeras, folii de protectie pe sigla deci super profi.

 

 

 

Salut , imi poti spune si mie adresa magazinului din SUA ?

As vrea sa-mi cumpar si eu diverse chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta problema este de unde imi cumpar si eu flitru de ulei si ce ulei sa imi iau? voi ce folositi?

 

 

Eu am bagat Castrol Actevo X-tra 4T 10W40 si a fost 40 lei / litru

 

 

 

www.wemoto.com

 

gasesti orice piesa de freewind

 

www.wemoto.com

 

gasesti orice piesa de freewind

 

 

 

stie cineva de unde pot cumpara aparatoare de noroi spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici adresa de ebay a magazinului:

 

http://stores.ebay.com/Performance-Cycle-And-Marine-Supply

 

pe wemoto nu gasesti chiar orice piese. Eu pot spune ca mi s-a parut chiar slab.

In alta ordine de idei:

 

Suzuki XF Freewind 650cc model '01 an fab 2001 km parcursi 16.900km in Romania 1500km, putere 48cp.

Povestea ei o stiti. I-am cumparat semnalizatoarele fata spate dreapta fiindca cele vechi

erau crapate. le am si pe acestea in cazul in care aveti indoieli despre gravitatea cazaturii.

Despre filtre neamtul mi-a spus ca abia le-a schimbat si cam asa e pentru ca uleiul arata impecabil. Are si cartea service.

Poate fii vazuta si testata in floreasca sau tineretului.Pretul este de 2600euro. Nu prea las de negociat

tel 0766663837 id: butrosica

 

 

Oameni buni am dat peste o mare dilema. :rock: :rock: f Vreau si eu sa imi schimb bujiile la motor si am zis hai sa imi aleg NGK. Problema este urmatoarea:

catalogul NGK spune un tip de bujie, Louis spune altceva iar manualul service Suzuki spune altceva. Eu ce sa cumpar? v-am pus si niste poze ca sa vedeti ca yo nu va minte.

post-5888-1223196367_thumb.jpg

post-5888-1223196372_thumb.jpg

post-5888-1223196376_thumb.jpg

post-5888-1223196381_thumb.jpg

post-5888-1223196384_thumb.jpg

post-5888-1223196388_thumb.jpg

post-5888-1223196392_thumb.jpg

post-5888-1223196396_thumb.jpg

post-5888-1223196400_thumb.jpg

post-5888-1223196404_thumb.jpg

post-5888-1223196410_thumb.jpg

post-5888-1223196414_thumb.jpg

post-5888-1223196418_thumb.jpg

post-5888-1223196422_thumb.jpg

post-5888-1223196426_thumb.jpg

post-5888-1223326714_thumb.jpg

post-5888-1223326717_thumb.jpg

post-5888-1223326723_thumb.jpg

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am dat peste o mare dilema. :rock: :rock: f Vreau si eu sa imi schimb bujiile la motor si am zis hai sa imi aleg NGK. Problema este urmatoarea:

catalogul NGK spune un tip de bujie, Louis spune altceva iar manualul service Suzuki spune altceva. Eu ce sa cumpar? v-am pus si niste poze ca sa vedeti ca yo nu va minte.

 

 

Pai pune ce scrie in manual. Eu am pus NGK Iridium dar nu se simte nimic. Inainte avea din alea din fabrica, cred. Adica ce scrie in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am luat de la louis :

ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX CR9EIX; Cod 10035108.

Le-am montat duminica, sincer ... nu stiu ce sa zic, o sa vad daca "simt" diferente.

Cele pe care le avea au fost originale, adica au fost folosite 35.000 km ;) si mergeau perfect!!!

Poate a fost doar un moft, dar am vazut in carte ca se schimba la 12 mii si ...le-am schimbat!

Editat de madalin74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madalin uite vezi aici intervine problema. Alexxx a zis ca sa imi iau bujii ca in carte ceea ce inseamna CR10E... tu ai luat exact ce spune louis-ul si catalogul ngk CR9E... deci casca mea de motociclist....hotarati-va. ;)

si inca o chestie madalin schimba-le cand vrei pana in intervalul limita adica 12000. eu de ex acum am 7000 si vreau sa le schimb. e valabil si la ulei si alte piese. La mine vorba romanului "cat merge nu umbla" nu se aplica

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...