Cristi T Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Am un prieten care si-a luat un Intruder de 750 din 1987.Problema e ca nu intra bine intr-antaia,trebuie sa-i dai cu dublu-ambreiaj;care o fi problema?In celelalte trepte intra bine.Sa fie din cauza sistemui de servo al ambreiajului sau probleme cu uleiul din rezervorul pompei de langa maneta de ambreiaj?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Am un prieten care si-a luat un Intruder de 750 din 1987.Problema e ca nu intra bine intr-antaia,trebuie sa-i dai cu dublu-ambreiaj;care o fi problema?In celelalte trepte intra bine.Sa fie din cauza sistemui de servo al ambreiajului sau probleme cu uleiul din rezervorul pompei de langa maneta de ambreiaj?? din neutru intr-a 1a sau a 2a la 1a? la rece sau la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 19, 2007 Autor Share Postat Iunie 19, 2007 Si la rece si la cald face figura asta.De cele mai multe ori nu intra dintr-a 2 in 1.Cateodata si de la neutru in 1-a.Din cate mi-am dat seama nu e o regula,se intampla(rar)sa intre fara probleme in treapta 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 Nu ma ajuta nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 pai... ce ar mai trebui sa stim: daca (,) cu moto pe loc, motor pornit iese usor de fiecare data in neutru (adica din 2 in neutru si din 1 in neutru) si neaparat mai trebuie stiut ce fel de ulei are in motor. Si asta nu din vorbe, ci doar dc ai vazut cu ochii tai ce ulei s-a bagat. Pentru ca .... "lumea" spune multe cand vrea sa vanda un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Nu ma ajuta nimeni? 1.schimbat lichidul din pompa de ambreiaj 2. intruderul e mai temperamental, trebuie tratat barbateste ), nu dur dar ferm, adica apasat serios. 3.a 2a la a 1a, in mers, daca e prea turat motorul, nu prea merge, intra in neutral, trebuie sa micsorezi turatia mult de tot, deci asta e normal 4. lubrefiaza tija de la schimbator, daca are, nu-mi mai amintesc cum e la 750/800, oricum, ansamblu mecanic de la schimbator. 5. motorul e bullet proof, n-am auzit nici un intruder cu probleme la cutie, chiar si din 87. bafta! 6, da, si uleiul, cat e de vechi, cum a zis cineva mai sus, si asta-i important. eu imi dau seama cand tre sa schimb uleiul cand incep sa schimb mai greu vitezele, de obicei in jur de 4500km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) L-am intrebat aku pe intrudist,zice ca la plecare de pe loc nu e nici o problema,intra frumos in 1-a.Cand opreste la semafor de ex.si vrea sa o treaca din a 2-a in neutru si apoi 1-a nu inta,ramane pe neutru;atunci trebuie sa traga de 2 ori de ambreiaj si intra.Mai zicea omul ca in rezervorul de langa maneta ambreiaj nu vede clipocind nimic prin ochiul de control al uleiului su lichid de frana ce naiba o fi acolo...De asta spunem,nu e o problema pornita de la partea de servo a ambreiajului?Cat despre ulei spunea ca a bagat in motor Castrol sintetic + filtru. Cand se schimba lichidul la pompa de ambreiaj,cum se face aerisirea?Se toarna lichid incet si se trage de maneta cu capacul desfacut? Are cineva vreun manual(carte tehnica)pt Inruder de 750?Multumesc pt ajutor! Editat Iunie 20, 2007 de Cristi T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 cum ti-a spus adorlith schimba lichidul ( DOT 4 , nu te speria ii o treaba banala ) , si schimba si uleiul in motor ( asta ca sa sti ce ai in el ) ps. cun ti-au spus baieti "intruderul e mai temperamental, trebuie tratat barbateste ), nu dur dar ferm, adica apasat serios." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 L-am intrebat aku pe intrudist,zice ca la plecare de pe loc nu e nici o problema,intra frumos in 1-a.Cand opreste la semafor de ex.si vrea sa o treaca din a 2-a in neutru si apoi 1-a nu inta,ramane pe neutru;atunci trebuie sa traga de 2 ori de ambreiaj si intra.Mai zicea omul ca in rezervorul de langa maneta ambreiaj nu vede clipocind nimic prin ochiul de control al uleiului su lichid de frana ce naiba o fi acolo...De asta spunem,nu e o problema pornita de la partea de servo a ambreiajului?Cat despre ulei spunea ca a bagat in motor Castrol sintetic + filtru. Cand se schimba lichidul la pompa de ambreiaj,cum se face aerisirea?Se toarna lichid incet si se trage de maneta cu capacul desfacut? Are cineva vreun manual(carte tehnica)pt Inruder de 750?Multumesc pt ajutor! E normal sa ramana in neutru. Cand vrea a 1a sa tureze putin motorul. Lichidul de la ambreiaj se schimba la fel ca la pompa de frana, e un capac pe stanga... parca, unde dai drumu la lichid. Pompe apoi dai drumu la lichid cu pompa stransa. Ar fi bine sa curesti toata instalatia, daca n-a mai fost schimbat de mult, pui spirt medicinal pana iese albastru pe jos apoi lichid nou. Se schimba cam la 2 ani. Desfa capacul de la pompa si uita-te inauntru, iei teapa cu vizorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 da-mi un e-mail sa-ti trimit manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 da-mi un e-mail sa-ti trimit manualul cristian_tautu@yahoo.com Multumesc mult tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 si mie mi-a facut faza asta,am scapat-o odata pe jos de pe cric si s-a dus inapoi scarita cu tot cu schimbator si imi atingea pe cadru maciulia aia de la levier care pleaca spre cutie,e si asta o posbilitate,merita sa te uiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 (editat) Am aceeasi problema. La semafor daca sunt in neutru sau uneori din viteza a doua nu vrea sa intre in a Ia. Trebuie sa mai trag o data/ de doua ori de ambreiaj sau fiu mai hotarat cand apas cu gheata pe schimbator. Si cand o fac "trozneste" putin. In rest merge bine. Am schimbat uleiul recent (motul 5100 semisintetic), am uns cablul de ambreiaj (nu e cu rezervor ulei) si degeaba. Nici o schimbare. Ce sa mai fac? Editat Iulie 7, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sily Postat Septembrie 20, 2019 Share Postat Septembrie 20, 2019 On 20.06.2007 at 13:09, danm said: da-mi un e-mail sa-ti trimit manualul imi trimiti Si mie Te rog manualul acela? puskasszilamer3@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.