RENEGADE Postat Octombrie 8, 2004 Share Postat Octombrie 8, 2004 Mi-am schimbat tobele cu altele k lumea. Dar se pare ca trebuie ceva reglaje la carburatie pentru ca s-a modificat amestecul carburant-oxigen. Am oarece rateuri cind schimb vitezele. Pe mine ma deranjeaza. Ca daca ar fi de soferi, macar sunt auzit mai bine. Vorba aia: loud pipes save lifes. Daca cineva a mai facut asta sau a fost la service-ul din Titulescu pentru asa ceva, va rog sa-mi spuneti ce si cum. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Octombrie 8, 2004 Share Postat Octombrie 8, 2004 Din pacate e (service-ul din Titulescu) o urma jalnica a ceea ce ar trebui sa fie un service de reprezentanta. E un singur tip care se ocupa de motociclete, si care la viata lui a reparat in general 2T. Poate citesc si aia de la suzuki topicul asta: "Trimiteti-va si voi omul la o specializare, ceva, numai dupa carti nu se repara o motocicleta !!!" Si eu trebuia sa-mi reglez carburatia, dar dupa ce am stat de vorba cu el, am decis sa-mi reglez singur carburatoarele si sa-mi pastrez banii pentru bere. E binevoitor omu dar daca nu a facut niciodata asa ceva de unde sa stie. Am intrebat la B&S si bineinteles ca repara orice motor (suzuki), dar la fata locului (la service) abia aveau cateva carti pentru modelele care se vand in ro. Intruder 1400/800 nu se vinde, asa incat daca ai inclinatie spre mecanica, cumpara-ti un manual de la Clymer si rezolvi singur. Good look P.S. Cotul de la evacuarea de la cilindrul din spate era cam galben, parca; s-ar putea sa fie amestecul prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 9, 2004 Autor Share Postat Octombrie 9, 2004 Exact dupa asta m-am luat plus ca am ceva rateuri in toba din stinga/cilindru spate. Multam de raspuns. Banuiam dar... Trebuie sa fac cumva sa reglez carburatorul/carburatoarele dar din cite stiu trebuie data o gaura intr-un sigiliu si nu prea stiu cum si cit de adinc. Daca stiti pe cineva care se pricepe, va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 (editat) parca si la relanti iti mai da oareshce rateuri, nu? din pacate nu te pot ajuta decat cu sfatul de a cumpara un manual. vezi si la haynes repair manuals. sau daca te orientezi pe aici: http://www1.buch24.de/Suzuki_VS_600/750/80...-254425-11.html bafta si numa bine. Editat Octombrie 11, 2004 de ares666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 cauta pe intruderalert ceva poze, sigur sunt si pentru 1400, nu-mi mai amintesc topicul, si-o sa vezi acolo pozitia exacta a capacelor care trebuie sa le gauresti. Sau poate ai noroc si sunt deja gaurite , la mine asa erau. Daca nu, cu o bormasina. Offtopic: Cum simti motorul in viteza a 4-a, simti cumva nevoia de a 5-a viteza (parca ai numai 4, nu ?), ce viteza maxima ai atins ? Vreau sa-mi iau si eu si oscilez intre '96 si '97; nu stiu daca se merita sa mai dau cam 1000 euro in plus sa am 5 viteze (din '97 au adaugat treapta a 5-a). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Octombrie 11, 2004 Autor Share Postat Octombrie 11, 2004 Am mers cu 140km/h cel mai mult, dar mai acea resurse. Eu nu mai aveam nervi . Stiu topicul de care spui dar explicatiile alea tehnice ma cam dezorienteaza. Termenii tehnici inca ii studiez. O sa caut sa printez pozele sa ved ce si cum. Merci tuturor de ajutor. Da, am numai patru viteze. Citeodata imi vine sa-i mai dau una dar nu am de unde. Sunt avantaje si dezavantaje dar per general e ok. Nu sunt vitezoman asa ca ajunge. Si am cuplul mai bine distribuit in patru viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.