Sari la conținut

SUZUKI Service?


RENEGADE
 Share

Postări Recomandate

Mi-am schimbat tobele cu altele k lumea. Dar se pare ca trebuie ceva reglaje la carburatie pentru ca s-a modificat amestecul carburant-oxigen. Am oarece rateuri cind schimb vitezele. Pe mine ma deranjeaza. Ca daca ar fi de soferi, macar sunt auzit mai bine. Vorba aia: loud pipes save lifes. Daca cineva a mai facut asta sau a fost la service-ul din Titulescu pentru asa ceva, va rog sa-mi spuneti ce si cum. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate e (service-ul din Titulescu) o urma jalnica a ceea ce ar trebui sa fie un service de reprezentanta. E un singur tip care se ocupa de motociclete, si care la viata lui a reparat in general 2T.

Poate citesc si aia de la suzuki topicul asta: "Trimiteti-va si voi omul la o specializare, ceva, numai dupa carti nu se repara o motocicleta !!!" B)

Si eu trebuia sa-mi reglez carburatia, dar dupa ce am stat de vorba cu el, am decis sa-mi reglez singur carburatoarele si sa-mi pastrez banii pentru bere. E binevoitor omu dar daca nu a facut niciodata asa ceva de unde sa stie. Am intrebat la B&S si bineinteles ca repara orice motor (suzuki), dar la fata locului (la service) abia aveau cateva carti pentru modelele care se vand in ro. Intruder 1400/800 nu se vinde, asa incat daca ai inclinatie spre mecanica, cumpara-ti un manual de la Clymer si rezolvi singur.

 

Good look :what:

 

P.S. Cotul de la evacuarea de la cilindrul din spate era cam galben, parca; s-ar putea sa fie amestecul prea sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact dupa asta m-am luat plus ca am ceva rateuri in toba din stinga/cilindru spate. Multam de raspuns. Banuiam dar... Trebuie sa fac cumva sa reglez carburatorul/carburatoarele dar din cite stiu trebuie data o gaura intr-un sigiliu si nu prea stiu cum si cit de adinc. Daca stiti pe cineva care se pricepe, va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca si la relanti iti mai da oareshce rateuri, nu?

 

din pacate nu te pot ajuta decat cu sfatul de a cumpara un manual. vezi si la haynes repair manuals.

 

 

sau daca te orientezi pe aici: http://www1.buch24.de/Suzuki_VS_600/750/80...-254425-11.html

 

bafta si numa bine.

Editat de ares666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe intruderalert ceva poze, sigur sunt si pentru 1400, nu-mi mai amintesc topicul, si-o sa vezi acolo pozitia exacta a capacelor care trebuie sa le gauresti. Sau poate ai noroc si sunt deja gaurite B) , la mine asa erau. Daca nu, cu o bormasina.

 

Offtopic: Cum simti motorul in viteza a 4-a, simti cumva nevoia de a 5-a viteza (parca ai numai 4, nu ?), ce viteza maxima ai atins ? Vreau sa-mi iau si eu si oscilez intre '96 si '97; nu stiu daca se merita sa mai dau cam 1000 euro in plus sa am 5 viteze (din '97 au adaugat treapta a 5-a).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu 140km/h cel mai mult, dar mai acea resurse. Eu nu mai aveam nervi B) . Stiu topicul de care spui dar explicatiile alea tehnice ma cam dezorienteaza. Termenii tehnici inca ii studiez. O sa caut sa printez pozele sa ved ce si cum. Merci tuturor de ajutor.

Da, am numai patru viteze. Citeodata imi vine sa-i mai dau una dar nu am de unde. Sunt avantaje si dezavantaje dar per general e ok. Nu sunt vitezoman asa ca ajunge. Si am cuplul mai bine distribuit in patru viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...