Sari la conținut

Ajutor!


Postări Recomandate

nu stiu care e faza,dar de la o vreme a inceput sa faca figuri, porneste mai greu. fum negru, consum mare de carburant, din ulei nu papa, merge in suturi, bujia acum o pun noua , il pornesc 10 min, il opresc, dau bujia afara , e foarte afumata. Care sa fie problema? carburatia,dereglata aprinderea care cred ca este electronica sau bobina de inductie. a si am uitat cum pun bujie noua sau curatata, cum porneste usor si fara fum, si in timp incepe sa se coloreze fumul, :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Variante: plutitorul spart, cui-poantou intzepenit - putin probabil. Demonteaza carburatorul si verifica plutitorul. Eu am patit-o cu Savage-ul meu exact la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adaug si filtru de aer infundat... acuma depinde... daca problema a aparut brusc, se exclude... dar daca e "de la o vreme.."

verifica ce a zis choper_savage intai, normal sa stie mai bine, apoi vezi si filtru de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul l-am verificat pare in regula l-am suflat cu aer si l-am montat inapoi si parca mere mai bine nu mai ineaca motorul dar tot in suturi merge in viteza , si merge pana la juma de cursa de acceleratzie si daca trag mai mult ii taie toata puterea si intervin suturile. filtru de aer nu lam verificat. si prublema e ma de vo 3 zile i urma numai ca acum sa accentuat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatorul l-am verificat pare in regula l-am suflat cu aer si l-am montat inapoi si parca mere mai bine nu mai ineaca motorul dar tot in suturi merge in viteza , si merge pana la juma de cursa de acceleratzie si daca trag mai mult ii taie toata puterea si intervin suturile. filtru de aer nu lam verificat. si prublema e ma de vo 3 zile i urma numai ca acum sa accentuat.

 

Daca zici ca problema este legata de pozitia manetei de acceleratie si nu de turatie cel mai probabil ca ai probleme la CARBURATOR. Cum spunea si cineva mai sus, plutitoare, nivel... insa neaparat trebuie sa verifici integritatea membranelor si etanseitatea o-ring'urilor. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...