Angi Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Daca la "hard" se incadreaza cei cu EXC-uri, WR-uri si altele, daca la "soft" se incadreaza cei cu F-uri, Transalp-uri si altele, mai exista o categorie la care ma incadrez si eu. Cei care au doar enduro.......nici soft si nici hard. Cei care au LC4-uri, TTR-uri si altele. Pentru toti acesti enduristi de mijloc, fac o invitatie: HAI LA ENDURO!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Daca la "hard" se incadreaza cei cu EXC-uri, WR-uri si altele, daca la "soft" se incadreaza cei cu F-uri, Transalp-uri si altele, mai exista o categorie la care ma incadrez si eu. Cei care au doar enduro.......nici soft si nici hard. Cei care au LC4-uri, TTR-uri si altele. Pentru toti acesti enduristi de mijloc, fac o invitatie: HAI LA ENDURO!!!!!!!!!! cam cum arata o iesire pt un endurist de mijloc? sa stiu daca ma incadrez si eu....apropos...eu am pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 cam cum arata o iesire pt un endurist de mijloc? sa stiu daca ma incadrez si eu....apropos...eu am pegaso Forestiere si de tara. Si daca ai si ceva crampoane pe Aprilia, putem incerca o tura ........fara crampoane ar fi chinul prea mare........macar niste mitasuri e09........cum am eu........sau orice altceva cu crampoane Sambata (21 iulie) voi fi la Campina. Daca vreti sa facem o iesire in zona Ploiestiului sau spre munte, eu sunt disponibil ps- Am facut aceasta invitatie deoarece, ca si mine, cred ca sunt multi care decat sa alerge dupa exc-uri sau sa stea dupa Africane, prefera sa mearga singuri. Pentru toti acestia exista invitatia mea Repet, e bine sa aveti minim de crampoane.......n-are rost sa ne rupem spatele impingand la ele pentru cel mai mic noroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Aprilia nu tine la tavaleala. Eu cu Aprilia Pegaso am inceput aventurile off road in 2004 si dupa ce i-am pus cauciucuri cu crampoane in 2 iesiri am rezolvat-o - amortizor spate rupt si ambreiaj prajit. Pentru enduro touring stati pe KTM LC4, Yama TTR, Suzuki DR, Honda XR. Si pentru cei cu BMW GS foarte mandri de motocicleta lor - da, si BMW-ul rezista cateva weekenduri la tavaleala; insa daca incepe sa-ti placa, se face praf si arde tare la buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 Pentru enduro touring stati pe KTM LC4, Yama TTR, Suzuki DR, Honda XR. La modelele astea ma gandisem si eu dar n-am vrut sa par foarte strict. Exact despre asta e vorba. Multumesc ca ai pus punctul pe i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Buna treaba! Acum ca am DR 650 R, raspund prezent! Asta tine la tavaleala? Am tras sambata o mica tura pe coclaurii de la Gheorgheni si mi s-a parut destul de capabil DR-ul. Angi, da un semn, hai la o tura. Eu cred ca o sa merg la Curtea de Arges in we. Faza e ca au aparut problemele la DR si sper sa le rezolv: cablu decompresor rupt - merge si asa... - dar si pierdere ulei pe la capacul cilindrului. Intr-un acces de entuziasm pot sa zic " nu pierde asa mult" si sper sa tina la Arges sau sa il fac pana atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Aprilia nu tine la tavaleala. Eu cu Aprilia Pegaso am inceput aventurile off road in 2004 si dupa ce i-am pus cauciucuri cu crampoane in 2 iesiri am rezolvat-o - amortizor spate rupt si ambreiaj prajit. Pentru enduro touring stati pe KTM LC4, Yama TTR, Suzuki DR, Honda XR. Si pentru cei cu BMW GS foarte mandri de motocicleta lor - da, si BMW-ul rezista cateva weekenduri la tavaleala; insa daca incepe sa-ti placa, se face praf si arde tare la buzunar. good point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 @ marque - contacteaza-l pe CataM. E profesor in DR-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 Buna treaba! Acum ca am DR 650 R, raspund prezent! Asta tine la tavaleala? Am tras sambata o mica tura pe coclaurii de la Gheorgheni si mi s-a parut destul de capabil DR-ul. Angi, da un semn, hai la o tura. Eu cred ca o sa merg la Curtea de Arges in we. Faza e ca au aparut problemele la DR si sper sa le rezolv: cablu decompresor rupt - merge si asa... - dar si pierdere ulei pe la capacul cilindrului. Intr-un acces de entuziasm pot sa zic " nu pierde asa mult" si sper sa tina la Arges sau sa il fac pana atunci... Sa-l stapanesti sanatos! Si DA, tine la tavaleala Cum am mai spus si mai sus, Sambata (21 iulie) voi fi la Campina. Daca vrei sa mergem, ori prin zona Ploiestiului ori spre munte (de preferat din partea mea......e mai racoare), esti invitatul meu La Curtea de Arges am fost anul trecut. Din punctul meu de vedere, cred ca la "concursul" ala se potrivesc mai bine motociclete gen exc sau wr. Chiar si la clasa hoby, 640-ul meu consider ca e mult prea greu Daca te hotarasti sa facem o tura, astept un semn Bafta cu reparatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 Mersi, pai ne vedem noi odata. Numarul meu e 0745 083 191, nu e nici un secret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 19, 2007 Autor Share Postat Iulie 19, 2007 Ok. Vad ca nu prea exista doritori pentru saptamana asta. In cazul asta, imi schimb si eu programul. O lasam pe altadata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Ok. Vad ca nu prea exista doritori pentru saptamana asta. In cazul asta, imi schimb si eu programul. O lasam pe altadata. Bafta Pune un cauciuc de cross pe spate si mergi la curtea de arges. Sigur poti sa mergi pe traseul usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 19, 2007 Autor Share Postat Iulie 19, 2007 Pune un cauciuc de cross pe spate si mergi la curtea de arges. Sigur poti sa mergi pe traseul usor. E prea tarziu sa ma mai pregatesc acum. Sti si tu cum e cu serviciul si altele Voi face o tura relax de unul singur.......nu-i prima data Oricum, multumesc pentru idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Acu pe bune - eu pun pariu ca in 90% din locurile unde ma duc cu un EXC ma pot duce si cu un LC4 cu aceleasi cauciucuri. Singura chestie e ca ma voi duce mai incet si la sfarsit voi fi mai obosit. In plus ... e putin mai riscant cu un motor mare la cazaturi si mai obositor la ridicari. Daca va place enduro si aveti scule mai mari, nu va speriati - puneti cauciucuri cu crampoane (un LC4 cu cauciuc nou de cross o sa urce mai bine ca un EXC cu un cauciuc mancat cu crampoanele rotunjite). Deasemenea, puneti o foaie mai mare pe spate - motoarele de 600 au cuplu prea mare si va obliga sa lucrati mult cu ambreiajul. Daca puneti foaie mare o sa-l manevrati mult mai usor in zonele tehnice, acolo unde de fapt apar problemele cu motoare de-astea. Eu am mers cu LC4 Adventure la concurs de enduro si am putut sa fac traseul de C ... si tehnica mea din vremea aia lasa mult de dorit. deci motoarele pot multe. Curaj si ambitie mai trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cici Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Din cate am vazut eu ,anul trecut la curtea de arges a fost si un lc4 care ara de zor pe acolo pe unde altii impingeau.recunosc ca am vazut faza la motomania pe dvd,si nu stiu pe ce traseu era.si am mai vazut in poze unul cu numere de ph,care parea nou,dar nu stiu daca a participat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Din cate am vazut eu ,anul trecut la curtea de arges a fost si un lc4 care ara de zor pe acolo pe unde altii impingeau.recunosc ca am vazut faza la motomania pe dvd,si nu stiu pe ce traseu era.si am mai vazut in poze unul cu numere de ph,care parea nou,dar nu stiu daca a participat.... Ecuatia e complexa si e important sa intelegi ce se intampla. Poate omul avea un cauciuc super bun pe spate sau pur si simplu poate e foarte meserias. Iti dau un exemplu - Eu mi-am rupt piciorul in padure si Mirel Pandrea mi-a luat namila de motocicleta (KTM ADventure), m-a pus in spate pe mine (100kg!) si a pornit pe traseul de enduro in sens invers Fucking unbelivable! Insa Mirel e top 3 in RO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Acu pe bune - eu pun pariu ca in 90% din locurile unde ma duc cu un EXC ma pot duce si cu un LC4 cu aceleasi cauciucuri. Singura chestie e ca ma voi duce mai incet si la sfarsit voi fi mai obosit. In plus ... e putin mai riscant cu un motor mare la cazaturi si mai obositor la ridicari. Daca va place enduro si aveti scule mai mari, nu va speriati - puneti cauciucuri cu crampoane (un LC4 cu cauciuc nou de cross o sa urce mai bine ca un EXC cu un cauciuc mancat cu crampoanele rotunjite). Deasemenea, puneti o foaie mai mare pe spate - motoarele de 600 au cuplu prea mare si va obliga sa lucrati mult cu ambreiajul. Daca puneti foaie mare o sa-l manevrati mult mai usor in zonele tehnice, acolo unde de fapt apar problemele cu motoare de-astea. Eu am mers cu LC4 Adventure la concurs de enduro si am putut sa fac traseul de C ... si tehnica mea din vremea aia lasa mult de dorit. deci motoarele pot multe. Curaj si ambitie mai trebuie! Asa e , profesore...ai uitat doar de conditia fizica, pe care daca n-o prea ai, poti sa ai ambitie si curajul nebunului la greu, dar nu ai ce cauta in regim de competitie cu un 600 ! Si in plus, daca faci o greseala cat de mica, 600-ele nu iarta ca cele usoare ! Tu stii bine lucrul asta! Fuge fata imediat si te trezesti pe jos! Sau spatele...Asa ca eu le recomand oamenilor sa se dea lejer de entertainment cu motociclete de tip rally (ca de fapt asta sunt cele de 600 enumerate mai sus, care sunt deja legende ale Dakarului), iar pt. hard-enduro si competitie cu orice e mai usor si are 4 timpi cu cuplu ridicat ! Cred ca o sa ascult sfatul multor enduristi cu experienta competitionala internationala si o sa-mi iau asa ceva, pt. ca nu e nevoie de putere prea mare (sau cum e moda asta de acum cu 2 timpi, care va trece repede) daca nu esti mare sportiv si faci doar enduro for fun ! Chiar si sportivii merg f.bine cu motoare in 4 timpi la 20 si ceva de cai in regim de plimbare sau competitie lejera ! Ave ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 virago 1100 ... deh, ai si tu o varsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 virago 1100 ... deh, ai si tu o varsta. da, 37, normal...si 22 ani de off-road ...plus că prefer să folosesc motorul si ca mijloc de transport(decât stresanta conservă), nu numai ca hobby sportiv, iar cu choppere merg de mult, un motociclist are dreptul sa fie polivalent...dar asta e alt topic...oricum, daca nu esti prea prins cu antrenamentele pt. competitiile din vara asta, te invit wk. asta la mine la Brasov la o iesire in clasa 600+neantrenat ( eu) si 450+antrenat Âşi cu experientă competitionala vastă (tu), să vedem, poate mă țin totusi de tine... Am niste trasee beton, asa for amateurs like me...stii bine că veleitățile competitionale le-am lăsat de când mi-am rupt ligamentele si zic mersi că pot să merg pe motor, chiar si mai bătrâneste... Iar on topic: important e să se iasă, cu orice, dar pe hard enduro si in competitie nu mai e fun cu 600-ele, e chiar periculos. Asa ca va astept pe la Bv la un traseu adaptat motoarelor de 600! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 ..... Asa ca va astept pe la Bv la un traseu adaptat motoarelor de 600! mai mari de 600 merg pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 mai mari de 600 merg pe acolo? Sorry, BD, dar nu cred că poti cu LC8-ul să-l faci, e mult prea grea , e urcare destul de nasoala in creasta muntilor Baiului si coborâre pe niste văioage în care pierzi fata grea de la a ta. Uneori si cu a mea am probleme. Daca veneai cu DR-ul era bine, te descurcai. Vezi si tu ce faci, cu ce mai vii pe coclauri si dă-mi de veste. Eu tocmai de-aia tin TT-ul, că merge la orice fel de iesire câte puțin, nu excelează nici pe stradă, nici in hard enduro, in schimb e regina forestierelor si a drumurilor de care (adică nu te lasă niciodată de căruță ). Sigur, ideal, daca iti permiti si daca ai timp sa te ocupi de ele (eu imi fac greu timp si sa merg, cu choperul n-am iesit de ceva vreme), e să ai una ca a ta si una f.usoara de hard-enduro (cam 250 e ideal), atunci chiar ca acoperi bine toata gama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 te invit wk. asta la mine la Brasov la o iesire in clasa 600+neantrenat ( eu) si 450+antrenat Âşi cu experientă competitionala vastă (tu), să vedem, poate mă țin totusi de tine... Bine bai chopperistule batran Cu experienta vasta stii bine ca nu e asa (5 etape de enduro, 5 de rally si una de enduro cross ... subtire). Alfel, cu antrenamentul ai cam nimerit-o. Din pacate nu pot sa ma misc weekendul ala iar urmatoarele 3 sunt plecat in concediu. Ramane dupa jumatatea lui august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 20, 2007 Autor Share Postat Iulie 20, 2007 Asa ca va astept pe la Bv la un traseu adaptat motoarelor de 600! In ciuda planurilor facute de acum aproape o saptamana, se pare ca weekend-ul asta nu mai ajung la Campina Dar saptamana viitoare, sper sa fiu acolo......... Daca poti si tu, poate facem sambata (28 iulie) o tura pe traseul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 In ciuda planurilor facute de acum aproape o saptamana, se pare ca weekend-ul asta nu mai ajung la Campina Dar saptamana viitoare, sper sa fiu acolo......... Daca poti si tu, poate facem sambata (28 iulie) o tura pe traseul tau Imi pare rau, dar peste o săptămână plec la mare la bulgari cu chopperul...râmăne pe altă dată, mai dă un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 20, 2007 Autor Share Postat Iulie 20, 2007 Imi pare rau, dar peste o săptămână plec la mare la bulgari cu chopperul...râmăne pe altă dată, mai dă un semn. Mama lui de chopper ........... Ok, vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.