ttx Postat Decembrie 15, 2003 Share Postat Decembrie 15, 2003 Mai baieti nu va certati..........!!!!!!!!!!!! ca au aparut si primele teste ale modelelor 2004 prin Bike,Performance bikes,Fast bikes Etc. Se pare ca diferentele intre ele sant foarte mici. ZX 10 pe primul loc - incomod si de folosit in special pe piste,158cp masurati la roata din spate-ultrasportiv. R1 -loc 2 -superperformant, de folosit numai pe circuite,protectie minima la vant - frane dementiale si deasemenea garda la sol ridicata care permite unghiuri de inclinare mari. 155 cp la roata din spate. Cbr 1000 rr - ergonomic f. bine studiat ,cel mai polivalent,cel mai rigid cadru si furca spate . Are ca dotare de serie amotizor rotativ de directie (steering damper) 151 cp la roata din spate. De suzuki doar ca are un design smeker la faruri (urmeaza sa citesc articolu') Au mai aparut o gramada de bunatati ca de exemplu MV agusta f4 1000- ........ laverde,Aprilii,Benelliiii,Mondiale, urmeaza si un Triumph tare si multe altele misto de tot . Toate sant misto si arata de-ti pica falcile bani sa le cumparam si drumuri sa le alergam sa avem !!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 Vreau si eu "Bike, Performance bikes, Fast bikes" !!!! ghe unde le ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 oresti are dreptate, degeaba iti cumperi un superspĂ´rt daca nu mergi cel putin de 3-4/an pe circuit.stati listit ca si in afara unde sunt cât de cât sosele nu ai unde sa te dai. traficul este infernal,mai gasesti câte-o gropita in viraj,soferi neatenti,teribilisti tineri care isi incearca si ei masinile supersport si fac numai prostii in viraje,radarele aruncate peste tot si lista ar putea continua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 ZX 10 pe primul loc - incomod si de folosit in special pe piste,158cp masurati la roata din spate-ultrasportiv. R1 -loc 2 -superperformant, de folosit numai pe circuite,protectie minima la vant - frane dementiale si deasemenea garda la sol ridicata care permite unghiuri de inclinare mari. 155 cp la roata din spate. Cbr 1000 rr - ergonomic f. bine studiat ,cel mai polivalent,cel mai rigid cadru si furca spate . Are ca dotare de serie amotizor rotativ de directie (steering damper) 151 cp la roata din spate nu s-a intamplat nici o schimbare spectaculoasa in clasament. toate lucrurile au ramas pe la locurile sale. poate la anu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makalu Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 Stia cineva ca bajetzii de la Honda isi iau teme de proiect de la Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 clasamentul din punct de vedere al cailor putere, care oricum difera in masura de 2-3, mi se pare cea mai mare idiotie. honda studiaza yamaha pt ca vrea s-o cumpere probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttx Postat Decembrie 16, 2003 Share Postat Decembrie 16, 2003 Vreau si eu "Bike, Performance bikes, Fast bikes" !!!! ghe unde le ai ? Fast bikes si performance bikes le- am luat din timisoara - de la parterul magazinului Bega. Bikes , Classic motorcicles - de la statia Shell de la intrare in Militari dinspre autosrada Buc - Pitesti . Superbike si o gramada de reviste frantuzesti am gasit la World trade plaza (acolo poti gasi si altele din cand in cand) .Din pacate sant a naibii de scumpe (350 -380000 lei) dar DACA ESTI ''LOVIT TARE'' si ai ceva banuti merita luate. Dupa parerea mea cele Englezesti sant cele mai misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat Decembrie 16, 2003 Autor Share Postat Decembrie 16, 2003 N-am apucat sa citesc revistele englezesti dar tocmai sau terminat testele AMA Superbike de la Daytona. In clasa Superstock [motocicletele sunt modificate foarte putzin comparat cu varianta de strada] R1 lo facut varza pe ZX10RR Cel mai rapid Kawasaki o fost cu o secunda mai incet ca cel mai rapid R1 Jamie Hacking (Superstock) Yamaha Yamaha R1 1:49.501 Tommy Hayden (Superstock) Kawasaki Kawasaki ZX-10 1:50.577 http://www.amasuperbike.com/2003-Dec/e/n031209mt.htm La clasa Superbike [la care nici Yamaha nici Kawasaki nu alearga cu factory bikes] Honda o fost cea mai tare de departe. Poze de la testele de la Daytona http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/5/ http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/4/ http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/3/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Decembrie 17, 2003 Share Postat Decembrie 17, 2003 Pt cei interesati in performantele R1'lui...am o veste buna. Deoarece, Eu, de acu 3 zile lucrez la Yamaha-Titulescu, primavara aceasta(sper Martie) sa aduc faimosul R1 2004 .............. care va fi disponibil pt Teste!!! Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :Am uitat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 18, 2003 Share Postat Decembrie 18, 2003 Sign me in, sign me in ..... pleeeeease ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Decembrie 18, 2003 Share Postat Decembrie 18, 2003 Apropo de cruciulita pot sa vin si cu popa dupa mine sa aghezmuiasca putin fierul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Decembrie 18, 2003 Share Postat Decembrie 18, 2003 PARASUTA OPTIONALA!.... (LOC DE INTERPRETARE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Ianuarie 3, 2004 Share Postat Ianuarie 3, 2004 UUU.... vezi ca o sa fie coada la showroom..... Motorul cred ca arata mai bine ca niciodata. Tobele alea sant superbe, iar stopul parca l-am mai vazut undeva ... A evoluat fumos de la primul model. Ma intreb cum o sa fie noua generatie de Busa Chestia cu raportul cal/kg zic ca e relativa mai ales penru o motocicleta cumparata pt strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Ianuarie 3, 2004 Share Postat Ianuarie 3, 2004 aaa.......si apropo..... check this out: "It's not the Speed that Kills you, It's the sudden Stop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Ianuarie 4, 2004 Share Postat Ianuarie 4, 2004 Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :Am uitat ceva? Esti dement nea Oresti!! Ai uitat sa precizezi pentru unii membrii de-aicea sa vina cu mamiciile de mana sau cu doamna diriginta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 4, 2004 Share Postat Ianuarie 4, 2004 Esti dement nea Oresti!! Ai uitat sa precizezi pentru unii membrii de-aicea sa vina cu mamiciile de mana sau cu doamna diriginta! Clar si de la sine....ca am intentii necurate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 9, 2004 Share Postat Ianuarie 9, 2004 Am primit acu o ora oferta pt R1 2004 din Hermania>CIP 9500euroni(+/-200).Culori 1.LavaRed 2.Blue 3.MistraGrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 17, 2004 Share Postat Februarie 17, 2004 http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...leID=499&Page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu Postat Februarie 18, 2004 Share Postat Februarie 18, 2004 14200 EUROI LA BUCURESTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 19, 2004 Share Postat Februarie 19, 2004 "I've never been on such an exciting ride in my seven years in motojournalism! The 850cc Muzzy Raptor was kinda fun, and the 2-stroke Bimota Vdue provided oil-burning excitement. I was nearly overwhelmed by the brute force of the GSX-R1000, and I was enthralled by the new CBR1000RR I rode last month. But this Yamaha, whoo boy, what a ride! " Despre cine credeti ca e vorba? Mai sus era testul pe circuit!Urmeaza pe strada: http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...leID=511&Page=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.