Sari la conținut

04' Yamaha R1


Raul.
 Share

Postări Recomandate

ZX 10 pe primul loc - incomod si de folosit in special pe piste,158cp masurati la roata din spate-ultrasportiv. R1 -loc 2 -superperformant, de folosit numai pe circuite,protectie minima la vant - frane dementiale si deasemenea garda la sol ridicata care permite unghiuri de inclinare mari. 155 cp la roata din spate. Cbr 1000 rr - ergonomic f. bine studiat ,cel mai polivalent,cel mai rigid cadru si furca spate . Are ca dotare de serie amotizor rotativ de directie (steering damper) 151 cp la roata din spate

:D nu s-a intamplat nici o schimbare spectaculoasa in clasament. toate lucrurile au ramas pe la locurile sale. poate la anu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasamentul din punct de vedere al cailor putere, care oricum difera in masura de 2-3, mi se pare cea mai mare idiotie.

 

honda studiaza yamaha pt ca vrea s-o cumpere probabil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu  "Bike, Performance bikes, Fast bikes"  !!!! ghe unde le ai ?
Fast bikes si performance bikes le- am luat din timisoara - de la parterul magazinului Bega. Bikes , Classic motorcicles - de la statia Shell de la intrare in Militari dinspre autosrada Buc - Pitesti . Superbike si o gramada de reviste frantuzesti am gasit la World trade plaza (acolo poti gasi si altele din cand in cand) .Din pacate sant a naibii de scumpe (350 -380000 lei) dar DACA ESTI ''LOVIT TARE'' si ai ceva banuti merita luate. Dupa parerea mea cele Englezesti sant cele mai misto.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am apucat sa citesc revistele englezesti dar tocmai sau terminat testele AMA Superbike de la Daytona.

In clasa Superstock [motocicletele sunt modificate foarte putzin comparat cu varianta de strada] R1 lo facut varza pe ZX10RR

Cel mai rapid Kawasaki o fost cu o secunda mai incet ca cel mai rapid R1

 

Jamie Hacking (Superstock) Yamaha Yamaha R1 1:49.501

Tommy Hayden (Superstock) Kawasaki Kawasaki ZX-10 1:50.577

http://www.amasuperbike.com/2003-Dec/e/n031209mt.htm

 

La clasa Superbike [la care nici Yamaha nici Kawasaki nu alearga cu factory bikes] Honda o fost cea mai tare de departe.

Poze de la testele de la Daytona

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/5/

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/4/

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/3/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Pt cei interesati in performantele R1'lui...am o veste buna. Deoarece, Eu, de acu 3 zile lucrez la Yamaha-Titulescu, primavara aceasta(sper Martie) sa aduc faimosul R1 2004 .............. care va fi disponibil pt Teste!!! :P Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :lol: :Am uitat ceva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

UUU.... vezi ca o sa fie coada la showroom..... Motorul cred ca arata mai bine ca niciodata. Tobele alea sant superbe, iar stopul parca l-am mai vazut undeva :D ... A evoluat fumos de la primul model. Ma intreb cum o sa fie noua generatie de Busa

Chestia cu raportul cal/kg zic ca e relativa mai ales penru o motocicleta cumparata pt strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :lol:  :Am uitat ceva?

Esti dement nea Oresti!! ;) :D ;) :P

Ai uitat sa precizezi pentru unii membrii de-aicea sa vina cu mamiciile de mana sau cu doamna diriginta! :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

"I've never been on such an exciting ride in my seven years in motojournalism! The 850cc Muzzy Raptor was kinda fun, and the 2-stroke Bimota Vdue provided oil-burning excitement. I was nearly overwhelmed by the brute force of the GSX-R1000, and I was enthralled by the new CBR1000RR I rode last month.

But this Yamaha, whoo boy, what a ride! "

Despre cine credeti ca e vorba? :D Mai sus era testul pe circuit!Urmeaza pe strada:

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...leID=511&Page=1

DSC_3781.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...