Sari la conținut

04' Yamaha R1


Raul.
 Share

Postări Recomandate

Mai baieti nu va certati..........!!!!!!!!!!!! ca au aparut si primele teste ale modelelor 2004 prin Bike,Performance bikes,Fast bikes Etc. Se pare ca diferentele intre ele sant foarte mici. ZX 10 pe primul loc - incomod si de folosit in special pe piste,158cp masurati la roata din spate-ultrasportiv. R1 -loc 2 -superperformant, de folosit numai pe circuite,protectie minima la vant - frane dementiale si deasemenea garda la sol ridicata care permite unghiuri de inclinare mari. 155 cp la roata din spate. Cbr 1000 rr - ergonomic f. bine studiat ,cel mai polivalent,cel mai rigid cadru si furca spate . Are ca dotare de serie amotizor rotativ de directie (steering damper) 151 cp la roata din spate. De suzuki doar ca are un design smeker la faruri (urmeaza sa citesc articolu') Au mai aparut o gramada de bunatati ca de exemplu MV agusta f4 1000- ........ laverde,Aprilii,Benelliiii,Mondiale, urmeaza si un Triumph tare si multe altele misto de tot .

 

Toate sant misto si arata de-ti pica falcile bani sa le cumparam si drumuri sa le alergam sa avem !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oresti are dreptate,

degeaba iti cumperi un superspĂ´rt daca nu mergi cel putin de 3-4/an pe circuit.stati listit ca si in afara unde sunt cât de cât sosele nu ai unde sa te dai. traficul este infernal,mai gasesti câte-o gropita in viraj,soferi neatenti,teribilisti tineri care isi incearca si ei masinile supersport si fac numai prostii in viraje,radarele aruncate peste tot si lista ar putea continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX 10 pe primul loc - incomod si de folosit in special pe piste,158cp masurati la roata din spate-ultrasportiv. R1 -loc 2 -superperformant, de folosit numai pe circuite,protectie minima la vant - frane dementiale si deasemenea garda la sol ridicata care permite unghiuri de inclinare mari. 155 cp la roata din spate. Cbr 1000 rr - ergonomic f. bine studiat ,cel mai polivalent,cel mai rigid cadru si furca spate . Are ca dotare de serie amotizor rotativ de directie (steering damper) 151 cp la roata din spate

:D nu s-a intamplat nici o schimbare spectaculoasa in clasament. toate lucrurile au ramas pe la locurile sale. poate la anu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasamentul din punct de vedere al cailor putere, care oricum difera in masura de 2-3, mi se pare cea mai mare idiotie.

 

honda studiaza yamaha pt ca vrea s-o cumpere probabil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu  "Bike, Performance bikes, Fast bikes"  !!!! ghe unde le ai ?
Fast bikes si performance bikes le- am luat din timisoara - de la parterul magazinului Bega. Bikes , Classic motorcicles - de la statia Shell de la intrare in Militari dinspre autosrada Buc - Pitesti . Superbike si o gramada de reviste frantuzesti am gasit la World trade plaza (acolo poti gasi si altele din cand in cand) .Din pacate sant a naibii de scumpe (350 -380000 lei) dar DACA ESTI ''LOVIT TARE'' si ai ceva banuti merita luate. Dupa parerea mea cele Englezesti sant cele mai misto.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am apucat sa citesc revistele englezesti dar tocmai sau terminat testele AMA Superbike de la Daytona.

In clasa Superstock [motocicletele sunt modificate foarte putzin comparat cu varianta de strada] R1 lo facut varza pe ZX10RR

Cel mai rapid Kawasaki o fost cu o secunda mai incet ca cel mai rapid R1

 

Jamie Hacking (Superstock) Yamaha Yamaha R1 1:49.501

Tommy Hayden (Superstock) Kawasaki Kawasaki ZX-10 1:50.577

http://www.amasuperbike.com/2003-Dec/e/n031209mt.htm

 

La clasa Superbike [la care nici Yamaha nici Kawasaki nu alearga cu factory bikes] Honda o fost cea mai tare de departe.

Poze de la testele de la Daytona

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/5/

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/4/

http://www.amasuperbike.com/image/tiretest03/3/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Pt cei interesati in performantele R1'lui...am o veste buna. Deoarece, Eu, de acu 3 zile lucrez la Yamaha-Titulescu, primavara aceasta(sper Martie) sa aduc faimosul R1 2004 .............. care va fi disponibil pt Teste!!! :P Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :lol: :Am uitat ceva?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

UUU.... vezi ca o sa fie coada la showroom..... Motorul cred ca arata mai bine ca niciodata. Tobele alea sant superbe, iar stopul parca l-am mai vazut undeva :D ... A evoluat fumos de la primul model. Ma intreb cum o sa fie noua generatie de Busa

Chestia cu raportul cal/kg zic ca e relativa mai ales penru o motocicleta cumparata pt strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei ce doresc sa calareasca acest R1, se vor prezenta la sediu nu mai tarziu de 01.03.2004 cu urmatoarele acte: 1.permis conducere personal sau a unui prieten, 2. dovada de asigurare de viata cu beneficiar---Oresti Marmara, 3.test oftalmologic, 4.spaga de rigoare, 5.cruciulita pe lant,la gat...........Va asteptam!!! :lol:  :Am uitat ceva?

Esti dement nea Oresti!! ;) :D ;) :P

Ai uitat sa precizezi pentru unii membrii de-aicea sa vina cu mamiciile de mana sau cu doamna diriginta! :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

"I've never been on such an exciting ride in my seven years in motojournalism! The 850cc Muzzy Raptor was kinda fun, and the 2-stroke Bimota Vdue provided oil-burning excitement. I was nearly overwhelmed by the brute force of the GSX-R1000, and I was enthralled by the new CBR1000RR I rode last month.

But this Yamaha, whoo boy, what a ride! "

Despre cine credeti ca e vorba? :D Mai sus era testul pe circuit!Urmeaza pe strada:

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...leID=511&Page=1

DSC_3781.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...