Piratul Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Am 2 Suzuki GS500, una din '92 si una din '07 care vine in 3 zile Cea noua are un "oil cooler" despre care nu am gasit informatii detaliate desi m-am dat pe google. GS-ul e pe racire cu aer, de unde nevoia de inca un "cooler" ? 1. Stie cineva la ce foloseste un oil cooler? 2. Cum se simte motocicleta diferit la drum? 3. Trebuie intretinut intr-un anumit mod? 4. Poti sa dai cu jetul de apa peste el? Am inteles ca unele motociclete au racire pe lichid si se strica nushce pe la radiator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 oil cooler=raditator de ulei. adica cu cat racirea este mai buna, cu atat mai bine. ideal este pe apa, dar sunt motorete care nu au asa ceva, ci doar aer+ulei. adica schimbul de caldura se va face mult mai bine la o motoreta care are radiat de ulei, decat la una care este doar pe aer. radiatorul de ulei face diferenta in oras, pe vreme caniculara, si nu are nici pe dreacu daca dai cu apa pe el. gandeste-te ca esti cu motorul incalzit, si trebuie sa treci printr-o apa....nu cred ca o sa o iei in carca. faza cu udatul eu zic ca este basm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Pai, in primul rand, GS-ul nou are vreo 3-4 cai in plus. In al doilea rand, GS-ul nou are carenaj complet, ceea ce reduce mult din eficienta unui sistem de racire exclusiv pe aer. De-aia cei de la Suzuki i-au pus radiator de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 (editat) Am avut Suzuki DR 650,avea racire pe aer si radiator de ulei,e foarte bun deoarece raceste uleiul si acesta isi pastreaza prop.de ungere,motoarele racite liber pe aer lucreaza la o temp.mai mare decat cele pe apa de aceea se pune. PS:sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente Nu da cu apa cu presiune mare la spalatorie ca poti deteriora lamelele radiatorului(citat din manualul Intruderului-racit cu apa) Editat Iulie 31, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.