Sari la conținut

Daca Nu O Accelerez Mai Tare Atunci Se Uda Bujia


lwiq
 Share

Postări Recomandate

salut. problema e urmatoarea: am reconditionat motorul (in afara de cutia de viteze am schimbat cam tot), cand schimb in trepte superioare si o turez nu e nici o problema. cand schimb in trepte inferioare (mai ales 1,2-a) atunci nu mai am acceleratie (adica trag degeaba de acceleratie ca nu se intampla nimic, ca si cum ar fi inecata). cineva mi-a spus ca ar fi din avans, dar avansul a fost reglat cum trebuie (din spusele maistrului la care l-am facut). cuiul pontor e cam la jumatate. nu mai stiu ce sa fac. cand nu mai merge, schimb bujia, mai fac vreo 5 km si iar o schimb.... si tot asa. a, in relanti (cand pun o bujie noua) merge, dar cand o accelerez mai tare raspunde cu intarziere la comanda.

pls help

ce ar putea fi?

am un etz 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simtomele descrise de tine pare sa fie din cauza ca ai carburatorul dereglat! Poate sa fie din mai multe motive fiindca reglajele au legatura una cu alta:

1. La ETZ trebuie reglat cu foarte mare precizie nivelul in carburator precizie +/- 1mm !!!

2. Trebuie sa incerci diferite pozitii a acului de dozaj pana gasesti pozitia potrivita pt. motorul tau (din cauza uzurii a carburatorului nu todeauna merge cu pozitiile date in manual)

3. Relantinul sa fie bine reglat, ca influenteaza si in cand acelerezi pana aprox la 3000 ture..peste nu conteaza..

 

Inainte de toate sa schimbi filtrul de aer si sa verifici sa nu traga pe nici unde aer fals!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simtomele descrise de tine pare sa fie din cauza ca ai carburatorul dereglat! Poate sa fie din mai multe motive fiindca reglajele au legatura una cu alta:

1. La ETZ trebuie reglat cu foarte mare precizie nivelul in carburator precizie +/- 1mm !!!

2. Trebuie sa incerci diferite pozitii a acului de dozaj pana gasesti pozitia potrivita pt. motorul tau (din cauza uzurii a carburatorului nu todeauna merge cu pozitiile date in manual)

3. Relantinul sa fie bine reglat, ca influenteaza si in cand acelerezi pana aprox la 3000 ture..peste nu conteaza..

 

Inainte de toate sa schimbi filtrul de aer si sa verifici sa nu traga pe nici unde aer fals!!!!

 

filtru de aer nu am. cutia in care ar trebui sa fie filtrul de aer e goala. aer fals nu trage. o sa incerc la relanti.

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...