lwiq Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 salut. problema e urmatoarea: am reconditionat motorul (in afara de cutia de viteze am schimbat cam tot), cand schimb in trepte superioare si o turez nu e nici o problema. cand schimb in trepte inferioare (mai ales 1,2-a) atunci nu mai am acceleratie (adica trag degeaba de acceleratie ca nu se intampla nimic, ca si cum ar fi inecata). cineva mi-a spus ca ar fi din avans, dar avansul a fost reglat cum trebuie (din spusele maistrului la care l-am facut). cuiul pontor e cam la jumatate. nu mai stiu ce sa fac. cand nu mai merge, schimb bujia, mai fac vreo 5 km si iar o schimb.... si tot asa. a, in relanti (cand pun o bujie noua) merge, dar cand o accelerez mai tare raspunde cu intarziere la comanda. pls help ce ar putea fi? am un etz 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 alege o bujie cu ciifra termica corecta, vezi c e e potrivit pt motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 2, 2007 Autor Share Postat August 2, 2007 alege o bujie cu ciifra termica corecta, vezi c e e potrivit pt motorul tau am pus bujie conform specificatiei. nu este asta.... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 verifica amestecul s-ar putea sa nu fie destul aer sau verifica daca inchide bine cuiul , eu pateam ceva asemanator daca uitam benzina deschisa ; (parerea mea de incepator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 sau se poate sa fie prea mult aer... dar daca cresti turatia constant ar trebui sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 simtomele descrise de tine pare sa fie din cauza ca ai carburatorul dereglat! Poate sa fie din mai multe motive fiindca reglajele au legatura una cu alta: 1. La ETZ trebuie reglat cu foarte mare precizie nivelul in carburator precizie +/- 1mm !!! 2. Trebuie sa incerci diferite pozitii a acului de dozaj pana gasesti pozitia potrivita pt. motorul tau (din cauza uzurii a carburatorului nu todeauna merge cu pozitiile date in manual) 3. Relantinul sa fie bine reglat, ca influenteaza si in cand acelerezi pana aprox la 3000 ture..peste nu conteaza.. Inainte de toate sa schimbi filtrul de aer si sa verifici sa nu traga pe nici unde aer fals!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 4, 2007 Autor Share Postat August 4, 2007 simtomele descrise de tine pare sa fie din cauza ca ai carburatorul dereglat! Poate sa fie din mai multe motive fiindca reglajele au legatura una cu alta: 1. La ETZ trebuie reglat cu foarte mare precizie nivelul in carburator precizie +/- 1mm !!! 2. Trebuie sa incerci diferite pozitii a acului de dozaj pana gasesti pozitia potrivita pt. motorul tau (din cauza uzurii a carburatorului nu todeauna merge cu pozitiile date in manual) 3. Relantinul sa fie bine reglat, ca influenteaza si in cand acelerezi pana aprox la 3000 ture..peste nu conteaza.. Inainte de toate sa schimbi filtrul de aer si sa verifici sa nu traga pe nici unde aer fals!!!! filtru de aer nu am. cutia in care ar trebui sa fie filtrul de aer e goala. aer fals nu trage. o sa incerc la relanti. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.