Smeagol Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 shit vechea problema revine m-am apucat de modif la motor (simson) stand de vb cu tovarasi in timp ce lucram la el ajungem la discutia cand totul se termina cum facem cu radiere, imatriculare = indentificare RAR adica cadru e facut fara serii dar vor veni pansonate/stantate aici e prima buba : am auzit ca mai nou se foto/filmeaza treaba cu seriile si motorul deci identificarea se face la milimetru, cifre cat sunt de groase, cat sunt de inclinate, adica se suprapune imaginea din baza de date cu ce aduci tu la RAR stie cineva de cand se intampla treaba asta ? adica oare motoru meu e in baza de date cu poza ? el a fost deja modif cand l-am luat pe ideea care o stie toata lumea, se radiaza imatriculeaza original si se modifica dupa si e OK eu acum am cateva optiuni dupa ce termin fie ma duc la RAR la identificare si d-au spaga sa treaca cu vedere si sa ma rezolve fie fac dosar de omologare fie ramane pe numerele(am noroc si sunt deja de tip nou) si actele si implicit vechiul proprietar si eu o conduc problema apare din nou pt ultima varianta cand il voi vinde si proprietarul nou se va lovi de treaba asta rog sfaturi serioase cu detalii eventual daca vine vorba de intocmit dosar de omologare (ce presupune si cat dureaza si eventual ce implica ca costuri financiare) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 daca te bagi la omologare,ai pus-o....bani,timp,nervi....ai sanse sa nu rezolvi nimic. cand a fost inmatriculat simsonu cu numere noi....identificarea de serii se face de prin 2002.....nu ai pe nimeni la RAR sa te interesezi?intreaba care e treaba cu seriile. cadrul tau e facut de nou fara serii?sau e vechi si nu are serii....sau au fost polizate? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 12, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2004 Klaus poate da mai multe detalii din cate stiu eu cadrul a fost facut de la 0, inca nu are serii dar urmeaza sa le panzonez/stantez nu retin cand a fost imatriculat o sa vb aici local cu ceva preteni la RAR raman doar variantele cu spaga RAR la inchis ochii si aprobat sau pastrat proprietarul vechi pe acte si eu sa ma d-au pe ea chiar daca are modificari atata vreme cat am seriile si actele e ok, adica credetzi ca nenea garcea chiar are habar cum arata un cadru de simson din 61 ? e posibil sa imi ridice talonu pe diverse motive si sa ma trimita la RAR, deci sa o frec pe oarba Klaus tu ce zici ? cum o dregem pana la urma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 Despre masina asta este vorba. Cadrul este facut de la 0, seriile sunt batute pe teava de la jug, aceasta teava este de altfel singura piesa dee cadru care a mai ramas din cadrul vechi. Cand l-am facut nu am vrut sa scot teava de la jug din cadrul meu pentru ca mi-era frfica , ca nu iese deeci am scos teava cu seriile de la alt cadru. dar cum ai unded pansona seriile nu-i problema. Un cuvant e important in tara asta SPAGA Dai si treci, nu dai nu treci. mie mi-ar fi placut sa omoploghez cadrul ala si dupa aia sa fac mai multe si sa pun diferite motoare dar de.....banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 Daca ai numere noi si folie pe cartea de identitate nu te mai obosi cu RAR-u'. Daca nu...PROBLEM!! Iti spun ca eu am trecut prin asta si nu e de bine. Mai poti sa dai spaga si sa-ti bata RAR-u' seriile pe cadru si sa-ti scrie si in carte altfel din cate stiu eu nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 Avem numere noi, RAR pana in 2005, eu sunt cel care a facut RAR-ul pana in 2005 deci cred ca se poate face doar o revizie tehnica+spaga. Motocicleta a stat pana anu trecut prin vara pe numere vechi cu certificat d-ala vechi. Gandestete si la faptul ca tu vei iesii cu motorul asta mai ales la intruniri si la plimbari cu prietenii tai, nu-l vei folosii zi de zi, oricum conteaza mai ales sa te pui bine cu niste politai de oe acolo, te opreste o data , o sa-i placa, a doua oara n-o sa te mai opreasca cu siguranta la tine in oras. In afara la intruniri nu prea opreste politia bikerii in grup. Eu zic ca poti merge fara probleme cu ea si daca nu-s de acord aiia de la rar sa-ti bage poze (daca so face asa) cu aspectul care il are acu, poti monta totul pe cadrul original cu seriile lui pe care ti l-am dat, si rezolvi problema, Ori poti omologa cadrul , cred ca costa in jur de 20 mil. daca stie careva cat este o omologare de cadru sa ne spuna si noua, poate chiar deschidem o cheta sa omologam cadrul asta , v-a fi cred primul cadru omologat din tara si vom mai putea face cateva cadre la voitori, pt. nipru , pentru ural, pentru simson. Ce ziceti asa o fi. n-eo da voie .hai sa ne interesam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 ( poti monta totul pe cadrul original cu seriile lui pe care ti l-am dat, si rezolvi problema,) eu te sfatuiesc sa faci asta ca te scutesti de o gramada de spaga si probleme salut si bafta:::: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.