Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia frate alta mobra si gata :)

Eu?

Nu am de gand anul asta. Si nici nu cred ca la anul o sa o schimb daca fac modificarea de mai sus cu furca de 1000RR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vacum robinet benzina - aveti vreo idee de unde pot gasi kit de reparatie? Mi s-a recomandat Romimoto, insa ei au doar robinetul pe intreg. Citisem pe net ca s-ar potrivi si cel de la vfr, a incercat careva? Mi se pare penibil sa dau 200 EUR pe-un robinet intreg in masura in care problema e la o membrana care ar trebui sa coste 10RON in obor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Metal, la o scurta cautare pe ebay in UK n-am gasit nimic, dar o sa mai caut si de varadero sa vad daca se potriveste. Eu speram sa gasesc ceva in tara, pnm: e un jeg cat un prezervativ rulat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, atunci nu stiu ce sa zic... Nu cred ca Honda facea cacatelul ala de robinet diferit la VTR fata de restul. Tot cu ebay va trebui sa te descurci, dupa ce afli compatibilitatile. Zic si eu...

 

Daca nu, the easy way, vezi cine are Honde la dezmembrat pe aici prin Capitala, ia saracia aia de robinet si vezi daca ti se potriveste.

 

Eu am patit-o si mai misto cu o garnitura care a cedat si mi-a tasnit benzina din rezervor pe acolo dupa ce facusem plinul.

 

/index.php?/topic/659991-bucuresti-pod-fundeni-ambulanta-moto-service-general/?p=3788024

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok :) . Am gasit o oferta, in final, o sa comand si asta e. Mai e compatibilitate cu blackbird-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dillypoint.ro la 300 RON (pe nou) sau 150 (sh). Cam scump pt un prezervativ cu arc dar deh ... pentru ca Honda :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Metal. Am sunat, am vorbit, ramane sa-l mai investighez pe al meu si sa iau o decizie. Al tau cum se mai misca? ce ii mai faci? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai al meu e ok. Ar mai fi sa-i pun parbrizul nou, oglinzile cu semnale integrate si sa inlocuiesc suportii de scarite spate, ca ale mele erau sudate si am luat calumea. Numai ca nu prea am timp. Daca ai chef de o vorba saptamana viitoare, poti veni pe la mine sa ma asisti - mie mi-e lene sa lucrez singur. Daca-mi tine cineva de urat, merge mai repede treaba :)

 

Si cat am frecat-o cu schimbatul jugurilor, am capat o bataie-n furca - se simte pe franare. Nu stiu de la ce naiba e, ori rulmentii de la roata, ori cei de la jug :( Astept niste bani sa o duc in service sa vedem unde-i buba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee, cu timpul de mesterit stau si eu prost de tot. Esti mai avansat cu treaba decat mine :) oricum, ca idee, VTR mi se pare un motor groaznic de mesterit. Toate-s asezate ampoooolea. Pacat de geometria motorului si de bicicleta. Poate vorbim in we, sa vad cum stau si eu cu treaba ca-s comisionat in mai multe locuri. Is tare curios sa vad oglinzile alea cu semnale

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ie-te-le.

link e-bay

 

Vreau sa las totusi si semnalele pe fata, pe carena, plus oglinzile. Sa vedem cum imi fac chef sa ma ocup de matzaraia de pe acolo. In weekenduri sunt si eu plecat sau cu treaba, deci nu prea e timp nici la mine de plimbare, sau de mesterit. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...zdaaaaa :10: cred ca le poti lega in serie cu cele de pe carena


» Post actualizat in 28 Jul 2014 09:50

Care v-ati mai demontat singuri mobra si cum vi s-a parut mecanica la ea? Pe mine deja ma lasa nervii la cat de multe retardisme am gasit (facute de producator). Mi se pare genul de mobra care te scutura bine de lovele dac-o duci in service, chiar si pentru cele mai simplute actiuni de mentenanta. Iar dac-o faci singur si te-ai lasat de fumat ... te reapuci :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe mine ma deranjeaza ca are doua tobe si mentenanta lantului lasa de dorit din cauza asta. Mai sunt si scaritele fata, daca vrei sa le schimbi prinderile, te lasa nervii. Chestii complexe inca n-am facut eu la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele rider-ului sunt una din dubiosenii, eu mi-am mancat timpul de pomana ca sa servisez pompa frana spate. Demontezi ca prostu' 1 ora si fol nush cate chei ca sa ajungi sa faci o treaba de 5 minute X-( . M-a uitat dzeu cu mobra in revizie, in masura in care nu avea absolut nimic serios, doar revizie capitala ca sa-mi fac eu damblaua ca totul e asa cum vreau :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi am fost pe AmcKart, am avut doua intrari. N-am mai intrat de anul trecut, din septembrie. Batranica inca se descurca, dar totusi motorul ala brutal trebuie abordat cu mare grija. Totusi, nu e o motocicleta cu care sa faci performanta. O sa incerc sa ajung si pe Targu Seguiesc, vedem cum merg lucrurile si acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vtru e mobra de bagabonteala...Nu e facuta sa tina cu "casa";)

Daca o iei doar sa te dai cu ea, e ok. Daca iti mai bagi nasu' sa cureti un etrier/pompa frana etc ... te apuca sila.

Sunt f multumit de motor, arhitectura, cutie, pozitie de drum, manevrabilitate etc Felul in care au ales insa inginerii HONDA sa aseze si sa gandeasca subansamblele pe ea, vor face ca, cel mai probabil, sa vedeti curand inca un VTR la vanzare :eek: O revizie capitala la ea nu e pt un liber de weekend ci vro 80% munca de pomana.

Din pacate, acum, branduri mari precum cea mentionata, fac doar marketing si nu simt practic sau logica.

In tot ce am investigat la motorul asta, n-am gasit nimic ingineresc la care sa ma uit cu maxima uimire si o grea pricepere; ci doar un absurd al unei motociclete foarte bune dar facuta de niste oameni care s-ar apuca mai degraba de cizmarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mocher, nu prea are ce sa te uimeasca la ea. Ce era de inventat in materie de motociclete, s-a cam inventat. De pe la sfarsitul anilor '90 incoa' se cam imping limitele. Plus ca VTR-ul n-a fost o motocicleta facuta sa rupa gura targului. A fost facuta doar de dragul lui 916, TL, RSV, sa aibe si Honda un V mare in ograda. In anii '90 se experimenta, ai Yamaha SZR (motocicleta cu ciclistica de sport, dar motor de monocilindru) ca si motocicleta interesanta, mai era tot Yamaha TRX - la fel, tot ciclistica misto si bicilindrul paralele de pe TDM. In ziua de azi vad ca nu se mai experimenteaza modele noi, au incercat Honda, cat de cat, si Yamaha cu MT-urile, dar nah, cam scumpe pentru buzunarul nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot nu mai era nimic de inventat, s-au gandit sa complice un pic lucrurile :)) ma lasa greu inima s-o dau, am facut cateva ture cu ea in we si merge tzais, da' m-a suparat prea tare ca sa-mi doresc s-o mai tin.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma lasa greu inima s-o dau, am facut cateva ture cu ea in we si merge tzais, da' m-a suparat prea tare ca sa-mi doresc s-o mai tin.

Pai cum asa? Ce ti-a facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...