Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

La tine cu duplicatu' la CIV si la mine cu tobele aftermarket, sa-ti dea al de sus sanatate :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca-i baiatul asta la BV, dezmembreaza un VTR. Eu mi-am luat cate ceva anul trecut de la el, anul asta am mai luat ceva. Din cate vad, are si tobe stock. Preturile sunt mai mult decat decente. E bine sa ai un set de tobe stock pe balcon, poate ai ghinionul sa dai peste un politist cu mai mult exces de zel.

 

/index.php?/topic/712991-dezmembrez-honda-vtr-orice-piesa/

 

Sau la tine ar trebui si galerie???

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine-i evacuare cap-coada modificata; finalele stock nu stau pe galeriile de le am acum. E bine de stiut ca avem unde intreba de-o piesa ceva, pana acum am ajuns cu motorul pe la 70% din revizia capitala ce mi-am propus si se pare ca e nevoie numa de placute, ulei, filtru ulei si rulmenti la juguri; si poate o ieftinire a benzinei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gataaaaa,

 

ce a fost mai greu a trecut! Azi am luat carenele de la vopsit, au iesit S U P E R M I Z D A !!! Restul accesoriilor sunt pe drum. Cum au venit si alea, ma apuc de asamblat inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a fost mai greu a trecut!

inca ploua nea Metale :) al dreq de greu cu vremea anul asta. Asteptam poze cu bestia cand e gata

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e nitel, mai e un pic, pana la marele nimic! :)

 

Se pare ca nici weekendul asta nu-i gata... parbrizul mi-a venit, dar a venit spart... plm, mai am doua sparte-n pod, n-am ce face si cu al treilea, asa ca mai astept ceva pana vine unu' calumea. Si nici oglinzile nu mi-au sosit. Probabil ca de marti incolo. Azi cred ca o sa ma ocup sa pun carenele cap la cap, sa aranjez farul si... cam atata. Mi-am comandat undertray din ala de pe ebay si pana nu vine ala nu are rost sa ma apuc sa pun carenele, ca sa am ce face si desface... ala mai trebuie si vopsit, dar cred ca-i f*t un spray si aia e. Sunt tare curios.

 

Lista de cumpraraturi arata in felul urmator:

- semighidon dreapta

- suport scarita fata dreapta

- suport scarita spate dreapta

- parbriz negru db

- oglinzi cu semnale integrate

- far

- undertray din fibra

- semnale fata-spate

- mansoane

 

Ce e cu italic nu trebuiau neaparat schimbate, dar daca tot am vopsit-o si a iesit bine, era pacat sa nu o pun calumea la punct.

 

Nea' Jumba, am montat si capacul de ambreiaj de la tine, saru'mana mult. Parfum.

O intrebare am la tine, o clapeta de soc buna ai in motorul ala al tau care sta degeaba? Piesa care-mi trebuie are codul OEM 16046-MBB-640. O gasesc la tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) soc-ul e dus si la mine, tre sa-l tii cu mana ca sa stea ca revine el de capul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Au inceput sa vina :)

 

Aseara am asamblat carenele fata, mai am sa montez farul. Farul a venit de la BV, e un pic zgariat geamul, dar o sa-l tin o perioada asa, pana cand imi fac eu timp si lipesc o urechiusa la al meu.

 

A venit si undertrayul, il vopsesc in weekend si il pun sa vad cum arata. La semighidon o sa am ceva bataie de cap, ca n-am mai schimbat niciodata asa ceva. Tre' sa-mi printez paginile din manual, sa le am la indemana :)



Jur ca ma lasa nervii!!!

Nu pot sa cred ca de la o simpla pleznitura in parcare am asa belele :))

 

Dupa ce am vopsit-o (a iesit belea rau de tot), carenele s-au pupat la fix dupa ce mi-a indreptat taica-miu cadrul de bord cu doua lovituri de ciocan, dar oglinzile inca nu mi-au ajuns, parbrizul mi-a venit rupt in doua, al doilea, la o saptamana dupa ce l-am comandat a venit mail ca e nu mai au stoc pe fumuri db, asa ca am comandat transparent db, numai sa vina odata. Am schimbat si semighidonul (vai viata mea ce stramb era) si dupa ce l-am pus pe ala drept, na belea ca e suie in fata... practic acum ghidonul in sta usor bracat stanga ca sa mearga drept. Cand iau maxim stanga de ghidon, loveste de rezervor. Plus ca roata pare stramba fata de axul furcii si al aripii. Problema e ca dracia merge perfect drept, nu trage intr-o parte, nu se intampla nimic. Furca stramba nu pare sa fie pentru ca am slabit jugurile si prinderile si am tot invartit de jambe - nu se intampla nimic. Am vorbit cu baiatul de la BV sa-mi trimita jugul inferior, sa vedem, poate e al meu fugit. Daca nu, nu stiu ce ma-sa-n cu.r are.

 

Opinii?



Si apropo de undertray-ul de pe ebay - o porcarie. N-are nici o legatura cu VTR-ul, cred ca trebuie adaptat cumva cu undertray-ul actual, cumva taiat cel stock si inadit cu cel aftermarket. Altfel nu-mi dau seama, tre' sa caut pe forumurile de pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sigur a cazut mobra doar de pe cric? Ca la cate damage-uri ai enumerat acolo. cred ca era parcata pe o supraetajata ... la ultimul etaj, exact pe margine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca daca pica pe asfalt, nu se intampla nimic, dar cum au cazut ca la domino, una peste alta, iti dai seama ca o oglinda s-a intepenit pe nu-stiu-unde, ghidonul la fel, altceva a venit peste ea....

 

Cert e ca i-am dat de cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cativa prieteni care te-au vazut prin trafic si s-au imbolnavit grav de cum arata si suna vtr tau :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he he... cam de o luna umblu cu el vopsit frumos. A iesit bine de tot vopseaua pe el. Baietii de la MotoSoft sunt resposabili de cum a iesit.

Cat despre sunet, e cel standard, tobele n-au nici o modificare.

 

Mai am de montat parbrizul db si oglinzile cu semnale integrate.

 

Pana la sfarsitul anului am de gand sa-i rezolv distributia, sa schimb tot ce se poate schimba si eventual un set de tobe de carbon de la Danmoto.

In iarna vreau sa-i fac transplant cu toata partea frontala de 1000RR - furca, roata, etrieri, juguri, semighidoane, aripa, pompa de frana... din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la sfarsitul anului am de gand sa-i rezolv distributia, sa schimb tot ce se poate schimba si eventual un set de tobe de carbon de la Danmoto.

In iarna vreau sa-i fac transplant cu toata partea frontala de 1000RR - furca, roata, etrieri, juguri, semighidoane, aripa, pompa de frana... din astea.

Asta ar fi cea mai buna treaba pe care ai putea sa i-o faci.Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca te poti juca cu consumul, dar pierzi din modul in care trage. De aia as prefera rezervor mai mare dar sa traga la fel :D

Cum majoritatea vin cu dyno jet pe ele,nu mai conteaza consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe net cateva extensii ale rezervorului, personal nu-mi plac. Eu aveam de gand sa-i fac un alt rezervor dar m-am cam razgandit cu mobra asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform wiki, modelele de pana in 2001 au 15L. Cele de dupa 2001 (cele cu HISS si kilometraj digital, plus o imbunatatire la suspensia fata) au 19L.

Se zice ca-s niste baieti in UK care fac rezervoare de VTR de 24L. Dar ar costa undeva la 5-600E (sau lire?).

 

Consumul la motocicleta nu e mare, in acelasi regim de mers, pe aceeasi distanta, mi-a luat cu 1L mai mult la suta de km fata de un R1 2007 (stock, doar cu finalele matrasite). Si nu am mers deloc ortodox. Deci, la VTR nu consumul e problema, ci autonomia pacatoasa datorita rezervorului mic - 15L cu tot cu rezerva :(

 

Vad ca cineva a pus rezervor de VFR 98-01 pe VTR fara mari batai de cap.

 

http://www.superhawkforum.com/forums/modifications-cosmetic-34/vtr-vfr-tank-pro-modification-30030/

 

Avantajul e ca, la preturile astea, poti face un plin ochi sub 100 lei :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L :))


Iti spun eu, consumul e problema, nu autonomia :) Nu e gandit ca un motor cu autonomie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce imi ia cu 1L (un litru) mai mult ca un R1 2007, eu nu vad unde-i problema cu consumul!!!

Da, clar, consuma semnificativ mai mult ca un SV650 pe injectie, dar hei, vorbim despre motoare de 1000.

 

Eu am media de 10 in oras si 8 in afara. Am spus-o si pe paginile precedente, la mers constant, pe autostrada, cu pasager si doua rucsacuri mi-a luat sub 7. Undeva la 6.8. Dar am atins 130 doar in depasiri si am putut tine constant 110. Iar in localitati mergeam cu 90 - liber si noapte. Dar ca sa mergi cu VTR-ul cu 110 e ca si cum ai fu.te cu plua flasca... te chinui si nu intelegi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ?:))

 

O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai da jumatate din pretul motocicletei pe un rezervor de 24 L :))

Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta.

» Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12

Da ma, si un GSX-R 1000 K4 scoate 5.3 %, si care-i smenu? vrei sa mergi toata viata cu 90 la ora ca sa scoti 6%^macar ? :))

 

O medie de 10 oras si 8 in afara este MULT pt performantele si pt ce ofera motorul/motocicleta aia.

Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca la noi preturile VTR-urilor sunt de rahat, iar afara lumea isi mai permite una-alta.

» Post actualizat in 16 Jul 2014 09:12

Eu nu ma plang de consum. Am vazut ca poa' sa ia si mai putin daca merg mai domol. Deci se poate. Mie un 10% in oras pentru o motocicleta de generatia ei mi se pare decent. Un singur amic a recunoscut ca ii haleste in oras de-l ia dracu - avea un R1 2003 si un stil de mers destul de turbat, in rest toti merg pe burta sau fac sacrifcii sa tina consumul in limite normale.

Mai bine se opteaza pentru un scuter.

Oricum Vtru are printre cele mai mari carburatoare puse pe vreo mobra(keihin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...