Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

salutare prieteni motociclisti...sunt detinator al unei honda vtr 1000 firestorm model 98,in primul rand vreau sa spun ca sunt foarte multimit de ea...dar acum 2 ani din greaseala mea am avut un mic accident si mi sau spart toate carenele...imi poate da cineva o informatie de unde le pot cumpara sau dezmembreaza cineva?? asflat uscat! :mexicanwave:

:pics:

Pune o poza cu ea inainte de accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La dezmembrat sunt sanse mici sa le gasesti.

Incearca cu un set de carene chinezesti de pe ebay. Sau urmareste pe ebay.co.uk, dar sa stii ca nu sunt tocmai ieftine...


» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:24

Roni,

 

ma abonez la juguri, furca si semighidoane. :D


» Post actualizat in 08 Apr 2015 19:19

Roni,

 

vreau si eu fise din alea de avion de ti-ai pus tu pe ea. De unde-mi iau?


» Post actualizat in 09 Apr 2015 07:01

Cat de curand cred ca o sa ma cam despart si eu de ea...

Dar o sa ma doara inima la cat am investit acum numai in accesorii: 260 de lei saua, 100E furtunele de frana, 100E capacele de carbon, 200E cauciucurile. Asta la prima strigare :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni,

 

ce faci tata, speli putina VTR-istilor?

 

PS: cu un set de carene chinezesti si o husa sh pentru rezervor de pe ebay iti faceai o super motoreta... Putini sunt cei care ar lua o astfel de motocicleta si sa se apuce sa investeasca in ea.

 

Pe mine m-a dus distributia 1600 de lei in toamna, a facut un amic cu ea 7km ca mi-a adus-o din service inainte sa dea zapada si acum am dus-o iar pentru revizia de primavara, inca 2000 de lei! Inainte sa o duc in service am mai facut eu vreo 25. Deci, daca facem un calcul simplu la costuri pe km parcurs cred ca ca incepe sa ma intepe ficatul!

Metale, cred ca va voi parasi tovaraseste :) O sa tin VTR doar daca nu il vrea nimeni; am sentimente foarte amestecate momentan pt mobra asta. Am muncit mult la ea, a iesit mecanic cum vroiam dar inca trebuie sa mananc multe citrice in speranta ca senzatia de voma va disparea. Nu o simt ca fiind motocicleta mea ci impotriva mea :crack:

 

Problema la mine e ca nu-mi place nicio mobra noua....ba da nu ma atarge nimic la ele!

subscriu. Poate daca as avea un buget foarte generos as merge pe-o italianca noua: Panigale, Diavel, Brutale dragster ... in ordinea asta sunt chestii interesante la cum sunt gandite motoarele alea

 

» Post actualizat in 06 Apr 2015 12:24

 

Roni,

 

ma abonez la juguri, furca si semighidoane.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 19:19

Roni,

 

vreau si eu fise din alea de avion de ti-ai pus tu pe ea. De unde-mi iau?

Metal, esti pe short list cu wishlist-ul :) fisele de avion le am de la un prieten de departe. Cand ma reintalnesc cu el il intreb si daca mai are iti aduc.

Momentan fac sesiuni de automotivare sa ma reapuc de vtr, ca iar stau fara motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand cred ca o sa ma cam despart si eu de ea...

Dar o sa ma doara inima la cat am investit acum numai in accesorii: 260 de lei saua, 100E furtunele de frana, 100E capacele de carbon, 200E cauciucurile. Asta la prima strigare :)

 

Hai ca esti culmea :crack: dupa ce o faci giugiuc o vinzi LA INCEPUT DE SEZON?

 

ce-aveti ma cu ele? ce v-au facut railor!?

 

cred ca e love it or hate it... eu cam love it :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

love it MotoRocker, cand mergi cu ea; feels nice. Cand surubaresti ceva si trebe demontata juma' de mobra pentru-n bec ... ti se cam acreste. Si nu e vb de faptul ca-i veche sau ca vezi doamne are nush ce tehnologie aplicata. Vezi cum sunt toate puse aiurea cu maxima intentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e senzatia... cand mergi cu ea e vis, V-ul ala e de vis. Dar daca vrei sa te apuci sa faci lucruri, e cam aiurea.

De ex.: mi-am pus oglinzile cu semnal - toate motocicletele cu asa ceva pe care m-am urcat erau ok, aveam vizibilitate, totul in regula. La VTR nu vezi mai nimic in ele, unghiurile sunt criminale. Noroc ca sunt obisnuit sa intorc capul :). Tot ce gasesti din dezmembrari pe aici sunt de pe motociclete trosnite sau lasate-n paragina - ruginituri, zgarieturi, sparturi. Pe ebay nici acolo nu gasesti mare lucru, si cand gasesti sunt scumpe rau. Accesoriile sunt pretentioase, trebuie sa cumperi cu grija chestii aftermarket ca risti sa nu se pupe nimic... Sa-mi bag, cred ca o dau si-mi iau R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e chiar dragut "ztr-ul" lui motoRocker :)) cu niste semighidoane (pe gustul meu). Oglinzi mi se par ok unele de pe-un cbr900 nush ce an (din acelea cu prelungire pe filet). Nici eu nu vad mare lucru in oglinzile stock a lu' vtr ( ma simteam eu prea zmeu si ma credeam lat in umeri :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GBV,

 

si daca as da VTR-ul si m-as orienta, de exemplu, catre un Daytona 955i, tot la Victoriei m-ai vedea? :)

Pai daca stai cu casca pe cap,fara sa o dai jos,vei vedea cum vine lumea la tine sa le dai autograf,considerand ca esti Ice Cube.

Fratemiu a dus-o decat de 2 ori acolo si se uita lumea la ea ca la felu 13,pentru ca nu stiau ce mobra e :crack: .

Sa nu mai zic ca la mine cu Tdmu,se uitau ca la un pensionar... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos VTR ul tau...

 

Cum te impaci cu Michelin-urile alea? Intreb pt ca mie nu mi-au placut deloc (pe o mobra gen VTR)...

 

Pe Bandit am avut Bridgestone BTceva, Michelin PP si Dunlop Roadsmart

Cel mai mult mi-au placut PP-urile, ca grip si senzatie de siguranta... + ca m-au tinut 17.000 km. Roadsmarturile le-am pus pt ca am bagat o tura lunga de 10.000 km si nu vroiam sa topesc un set de gume moi dintr-un foc...

Pe VTR am avut de ales intre Dunlop Sportsmart si Michelin PP... am ales PP pt ca le stiam, pt ca au carcasa mai elastica, erau mai ieftine si cred ca si mai ascutite.

Pe VTR sigur nu vor tine 17.000 km, dar cred ca un 8.000-10.000 tot duc, iar aderenta aia de-o stiam eu e acolo...am incercat la inceputul lui martie sa rup aderenta din gaz si n-am reusit, de asemenea am franat tare pe spate sa vad cand rupe aderenta....a trebuit sa apas f tare si aproape ca oprisem cand in sfarsit a inceput sa alunece, iar presiunea era maxima...adica 2.5 pe fata si 2.9 pe spate.

Ca manevrabilitate - a cresut cu peste 30%, cand le-am pus ziceai ca am schimbat mobra, dar nu stiu cat e meritul Michelin PP si cat al gumelor noi in sine, ca aveam gume vechi si pe spate 190

 

Frumos matul ala ;) chiar imi place mobra.

 

Mai am una-alta de rectificat la ea... codita are niste zgarieturi mici dar care-mi stau pe cap si o prindere rupta, vreau sa schimb tankpadul, oglinzile o sa le pastrez pe astea pana la urma ca nu arata asa naspa si chiar vad bine in ele, am facut comanda de suport de topcase Givi, fara placa, 80 de euro la Polo, o sa-mi ajunga cam peste 2 saptamani...sa vad cum fac cu manetele scurte/negre si GATA, alti bani nu mai bag in ea sezonul asta....

tre' sa-mi fac si asigurarea, la care primesc numai preturi de 250 lei/6 luni, ca cica e proaspat inmatriculata :-L

 

La un moment dat toba stanga a frecat de bascula binisor, cred ca atunci cand au fost montate tobele initial...asta nu am cum sa rectific din pacate, ca frecusul a luat niste material si din toba si din bratul de bascula. Acum e un luft de 5-8 mm intre toba si bascula, dar ca sa fiu sigur o sa mai bag niste saibe sa distantez mai mult toba de bascula.

 

 

 

era una asa negru mat,din 2005 parca? la Adimotor in BV la vreo 2500eur anu trecut parca......

 

Din 2003 pana in 2006 negru mat a fost culoare oficiala, dar sunt destul de rare exemplarele...

 

A mea e fab 2001 pusa in circulatie in 2003 (prima inmatriculare) si intial a fost albastru inchis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MotoRocker, baga un ochi aici si vezi daca te coafeaza ce am facut eu la prinderile de codita. Acum se misca motorul din loc cand tragi de codita :)) inainte (fara sa fiu carcotas) erau niste mizerii cu care flamba carenajul in ultimul hal. Sunt prinderi metalice in fibra. Cu ocazia asta mi-am amintit sa trec in pomelnicul de vanzare al motorului si treaba asta :))))

 

post-45894-0-18364400-1428990686_thumb.jpg

post-45894-0-09438000-1428990694_thumb.jpg

post-45894-0-88209300-1428990704_thumb.jpg

post-45894-0-16673000-1428990713_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, confrirm, sunt niste porcarii prinderile alea. Cand am schimbat codita, m-am tinut de capul baiatului care a vopsit-o, mi le-a facut calumea, intarite, tot ce trebuie... Cand am montat-o si am strans suruburile au pleznit :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MotoRocker, baga un ochi aici si vezi daca te coafeaza ce am facut eu la prinderile de codita. Acum se misca motorul din loc cand tragi de codita :)) inainte (fara sa fiu carcotas) erau niste mizerii cu care flamba carenajul in ultimul hal. Sunt prinderi metalice in fibra. Cu ocazia asta mi-am amintit sa trec in pomelnicul de vanzare al motorului si treaba asta :))))

 

Initial ma gandeam sa intaresc prinderile cu plasa metalica, dar ce ai facut tu acolo e si mai rezistent si mai usor de facut!

De unde ai luat sirurile alea de inele?

 

 

Nu e rea deloc ideea.

 

Nu e sa stii, si am de gand sa o fac si la prinderile bune,,, pt ca am cautat codite de VTR-uri la dezmembrari si TOATE au cel putin o prindere rupta, adevarul ca prinderile astea sunt asa de prost gandtite (ma gandesc ca intentionat) si subtiri incat nu au cum sa nu se rupa...de ex, cerd ca daca te rezemi usor de codita sau pui coburi d-alea textile, plesnesc.

 

Am gasit o carene de codita din carbon, nesparta si cu prinderile ok (din spusele vanzatorului) la dezmembrari, dar a cam strambat din nas cand am zis ca dau maxim 100 de lei pe ea, in functie de stare chiar mai putin...si aia trebuie revopsita dar e o rezerva.

 

PS: Adrian, o sa-ti zic mai multe despre PP-uri cand apuc sa dau si eu o tura ca lumea, prin munti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal si Rocker, nu cred ca are rost sa cumparati 10m de banda metalica perforata, fibra si gelcoat pt 2-3 urechiuse. Daca vreti, va dau ce aveti nevoie sau vi le pot face eu cand da caldura. Eu o sa decupez prinderile vechi pt ca-s inutile si arata urat, sa ramana numai metalul care oricum este insesizabil.

Urmatorul pe lista e stopul spate, cu porcaria aia de prindere din plastic. Se pare ca mai nou, e mare pasiune pt plastic (probabil sub pretextul usurarii mobrei sau al scaderii costului de productie).


» Post actualizat in 15 Apr 2015 12:38

Nu e musai, daca nu vreti nu va oblig :crack:

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...