Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

Care este intervalul de schimbat ulei la husaberg?

 

visavis de ktm, cum exista lc4 si gama exc, la husaberg care sunt aceste game?

 

am cautat pe google de interval dar nu gasesc ceva exact..

Ce vreau sa stiu e dc au un model la care nu se face schimbul de ulei chiar la 15ore, ci la mai mult, gen lc4 poate sau mai putini km.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 428
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

motorul de hard enduro coace uleiul mai repede, il umple de negreala din ambreiaj, apa, praf, benzina nearsa etc. Tre' schimbat cat mai des. e un cost mic in comparatie cu piesele aflate in miscare. Unii schimba la mai putin de 10 ore de ex dupa fiecare tura mai lunga sau doua - trei mai scurte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am si io o intrebare pt voi... Husa Owners :moto: Am auzit , citit , etc ca la Husaberg ar fi nevoie de schimb ulei si filtru la 10 ore de functionare :drink: e adevarat?.. stiam ca numa la modelele in 2t ...Pls reply. De curand am pus ochii pe un Husaberg fs650e si daca faza e pe bune...s-ar putea sa ma indrept spre altceva (Husqvarna sm610ie) Thx

 

 

 

15 ore de functionare,1,1 litri ulei

 

are cineva ideea unde se pot vedea niste modele de husa? showroom etc?

 

 

http://www.mototech-racing.eu/2009/

 

 

sos Stefanesti nr 5 tel 0722456946 Laurentiu

 

 

POTI SI TESTA DACA TE INTERESEAZA MODELUL 2009 SI 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu, ma bag in seama ca tocmai am intrat in club. FE550 2006, 25 de ore, roti si d'alea si d'alea (fostul proprietar = Reeno).

Bacteria e fie moarta, fie supta de tot.. dau la kick pana o pun pe redresor sa ma conving de cauza.

A pus cineva un intrerupator ascuns cu sau fara cheie ca sa previna accidentele de genul "ia uite fraateee ... un buton rosu, hai sa apasam"? O sa iau topicul de la cap la citit poate gasesc ceva.

Toate bune si... fiti rabdatori, iarna trece rapid :what:

 

M-am strambat la bateria aia ca era sa raman asa ... dar tot nu m-am prins pe unde se scoate de pe motor fara sa demontez toate matzele. Si sa pun redresorul pe ea fara s-o scot mi-e cam greu, ca stau la 7 :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu, ma bag in seama ca tocmai am intrat in club. FE550 2006, 25 de ore, roti si d'alea si d'alea (fostul proprietar = Reeno).

Bacteria e fie moarta, fie supta de tot.. dau la kick pana o pun pe redresor sa ma conving de cauza.

A pus cineva un intrerupator ascuns cu sau fara cheie ca sa previna accidentele de genul "ia uite fraateee ... un buton rosu, hai sa apasam"? O sa iau topicul de la cap la citit poate gasesc ceva.

Toate bune si... fiti rabdatori, iarna trece rapid :what:

 

M-am strambat la bateria aia ca era sa raman asa ... dar tot nu m-am prins pe unde se scoate de pe motor fara sa demontez toate matzele. Si sa pun redresorul pe ea fara s-o scot mi-e cam greu, ca stau la 7 :rock:

husabergul este o motocicleta cu o pornire excelenta,printre cele mai bune dar ii trebuie o baterie f buna si ii mai trebuie ceva.vorbeste cu laurentiu LO550 ca o sa ai nevoie de un montaj electric ca sa nu-ti manance consumatorii din baterie........stie el mai multe de fapt doru stie ca el le face,montajele astea.

bateria se da jos destul de greu de asta treaba cu incarcatu nu prea tine la husaberg.cand da semne ca moare atunci chiar moare,daca vrei sa mai resuscitezi trebuie sa fi pregatit de dat la pedala......aici este alta chestie.

la pedala o ia imediat daca sti cum sa dai si de obicei rupi multe incaltari pana te prinzi un pic.

sa o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam

 

Fierul nu a fost plimbat de mult si pornit prea arar, deci bateria s-a descarcat de prea multa pauza si ma gandeam ca o reincarcare ar fi suficienta. Kickul nu ma deranjeaza decat ca e cam inalt si ma lupt. Mi s-a mai oprit de 2 ori in trafic (pana m-am mai obisnuit cu ea) si e la fel de naspa, ca nu pot sa kickuiesc calare. Porneste IMPECABIL la kick, nu-i bai, dar demarorul e de preferat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husabergul are pedala foarte sus basca au vrut sa fie mai cu motz si au pus pedata pe partea stanga.

O alta prostie este arcul care pliaza pedala si care este foarte tare.

Toate astea daca le aduni si la faptul ca odata porneste, de 3 ori nu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husabergul are pedala foarte sus basca au vrut sa fie mai cu motz si au pus pedata pe partea stanga.

O alta prostie este arcul care pliaza pedala si care este foarte tare.

Toate astea daca le aduni si la faptul ca odata porneste, de 3 ori nu ...

 

 

ASA E HUSABERGUL MAI CU MOTZ SI VA RAMANE CU MOTZUL SUS SI LA MODELUL 2009 CUNOSCATORII STIU DE CE :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, Soso, nu ma plang, dau la kick si pleaca PERFECT (de ce se vaita lumea?). Am mai avut motoare doar cu kick, e OK. Insa e putin cam incomod, chiar si cu rotile de SM, eu am numai 173cm si picioare scurte si groase. In trafic a trebuit sa descalec, sa le fac semn cu mana masinilor din spate sa ma depaseasca, apoi sa ma duc langa bordura (ca nu stateam in mijlocul strazii s-o kickuiesc), etc. Trebuie sa recunosti ca e de preferat demarorul in unele conditii :laugh:

 

aaa, stai ca nu am fost atent... DE PE EA ZICI? nici nu am incercat, insa ating jos numai cu varfurile ..hmmmm. Daca ar fi avut cricul mai tare/rezistent sa-l pun repede si sa stau in scarite era altceva. Ar mai fi o mica pb, cand bag la loc socul ma cam ating de toba :D

 

Ba frate da' cum mergeeee.... :lol:

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, Soso, nu ma plang, dau la kick si pleaca PERFECT (de ce se vaita lumea?). Am mai avut motoare doar cu kick, e OK. Insa e putin cam incomod, chiar si cu rotile de SM, eu am numai 173cm si picioare scurte si groase. In trafic a trebuit sa descalec, sa le fac semn cu mana masinilor din spate sa ma depaseasca, apoi sa ma duc langa bordura (ca nu stateam in mijlocul strazii s-o kickuiesc), etc. Trebuie sa recunosti ca e de preferat demarorul in unele conditii :laugh:

 

aaa, stai ca nu am fost atent... DE PE EA ZICI? nici nu am incercat, insa ating jos numai cu varfurile ..hmmmm. Daca ar fi avut cricul mai tare/rezistent sa-l pun repede si sa stau in scarite era altceva. Ar mai fi o mica pb, cand bag la loc socul ma cam ating de toba :D

 

Ba frate da' cum mergeeee.... :lol:

Daca ai grija de ea, (ulei , filtru si antigel ) nu vei avea probleme cu pornirea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am profitat de soarele de ieri si am dus-o la iernat... in sufragerie la tara! Mare fapta :laugh:

Pe autostrada am avut croaziera de 140 kmh (pe bord) insa cu rotile de supermoto. Presupun ca (se poate si ca) trebuia setat ceasul pe roti de 17 inch. Cam vant si cam racoare, in rest BOMBA! Next time cand ajung la ai mei ii demontez bacteria si fie o incarc fie cumpar una noua.

Ceva indicatii despre demontarea bateriei are cineva? E suficient sa scot saua, rezervorul, filtrul, carburatorul, supapele, segmentii, bielele, etc? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am profitat de soarele de ieri si am dus-o la iernat... in sufragerie la tara! Mare fapta :laugh:

Pe autostrada am avut croaziera de 140 kmh (pe bord) insa cu rotile de supermoto. Presupun ca (se poate si ca) trebuia setat ceasul pe roti de 17 inch. Cam vant si cam racoare, in rest BOMBA! Next time cand ajung la ai mei ii demontez bacteria si fie o incarc fie cumpar una noua.

Ceva indicatii despre demontarea bateriei are cineva? E suficient sa scot saua, rezervorul, filtrul, carburatorul, supapele, segmentii, bielele, etc? :lol:

 

1. Nu incerca sa o pornesti la kick cu cricul pus. Retezi arcul de revenire a cricului. Dupa un timp ai sa vezi cat de usor porneste cu piciorul stang stand in shea. Este chestie de obisnuinta.

2. Bateria iese destul de greu de acolo. dupa ce cumperi una noua mergi la Mototech sa iti faca sistemul de protectie pentru cazul in care ventilatorul merge cu motorul oprit. Daca nu il montezi o baterie noua te tine un sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea detinatorilor (si utilizatorilor :friends:) de Husaberg! Permiteti o intrebare de novice (si in enduro, si in Husa)? Intentionez sa cumpar FE 450-ul din 2008, varianta enduro, nu supermoto. Daca drumurile mele sun mixte, incluzand oras (5 zile pe saptamana), foarte putine drumuri lungi, gen A2 si enduro (poate chiar hard) in week-end, e buna alegerea mea? Pachetul contine si 2 roti pt asfalt (cu foaie cu tot), ca duminica seara s-o transform in supermoto pt. a doua zi. Sau deja incerc sa tin 2 pepeni intr-o mana? Multumesc anticipat pt. cascada de sfaturi care vor urma.

Editat de dumig007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea detinatorilor (si utilizatorilor :friends:) de Husaberg! Permiteti o intrebare de novice (si in enduro, si in Husa)? Intentionez sa cumpar FE 450-ul din 2008, varianta enduro, nu supermoto. Daca drumurile mele sun mixte, incluzand oras (5 zile pe saptamana), foarte putine drumuri lungi, gen A2 si enduro (poate chiar hard) in week-end, e buna alegerea mea? Pachetul contine si 2 roti pt asfalt (cu foaie cu tot), ca duminica seara s-o transform in supermoto pt. a doua zi. Sau deja incerc sa tin 2 pepeni intr-o mana? Multumesc anticipat pt. cascada de sfaturi care vor urma.

 

Asta cu conversia SM/ENDURO este frumos cand o auzi, dar sa le schimbi saptamanal, dupa o luna iti iese pe nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca nu e o placere sa tragi de roti la cateva zile, dar altfel nu-mi dau seama cum sa impac si capra, si varza. (:friends: Daca ea e capra, mie imi ramane calalta postura, nu?) Varianta 2 implica inca un fier in garaj si parca 2 roti suplimentare + work-out-ul saptamanal cu schimbatul suna mai pocket-friendly, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends:)

io am inceput cu super moto si ziceam ca gata..ii iau si roti de enduro si am 2 in 1..... GRESIT 1+1=2 si cu asta basta...

adica e f greu si migalos sa faci conversia.....ptr ca tu crezi cai doar rotile de sckimbat dar mai ai si lant de skimbat ptr ca nu poti folosi acelas lant(decat daca folosesti aceasi calcatura pinion motor-pinon roata = probleme fie la enduro fie la sm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dif e mai mare de vreo4 dinti lantul ar trebui sa fie mai mare(sau mica) si nu poti sa-l ajustezi cum trebuie...

io la sm am foaie de 38 iar la enduro 42.. lantul de sm ar fi prea mic ptr enduro iar ca la sm sa merg cu sm cu 42 la roata...... ar fi chin mare.... mult prea mult cuplu(cel putin ptr mine)

ideea e ca merg cu 42 la roata de 19...iar roata de sm e pe 17 ...

poti sa incerci...dar mergi mai mult pe-o roata si o sa faci ceva muschi la maini si gat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa stau lucrurile, cu o mica paranteza...42 la enduro este cacamaca. Majoritatea enduristilor folosesc de la 48 in sus. Eu personal merg cu 52 ca si multi altii de pe aici. Este clar ca nu se poate folosi acelasi lant, dar lantul in sine n-ar fi o problema, gandeste-te ca roata spate are alt disc, pe ala teoretic ar trebui sa vina alte placute.In fata iarasi teoretic la SM trebuie un disc mai mare, deci trebuie schimbat si adaptorul pt etrier(de fiecare data)ceea ce include demontatul etrierului etc etc.....

Binenteles ca acestea nu sunt obligatorii, poti merge SM si cu disc mic si cu foaie mare etc., dar pe termen lung nu va tine manevra asta.

 

PS, Stilgar la husa cred ca ai roata pe 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o solutie relativa ... inca un set de roti 21 cu 18, dar cu cioace mixte, mai de strada. Acelasi pinion pe spate ca pe janta cu crampoane, ca sa nu schimbi lantul de fiecare data. Nu va fi un supermoto, dar poti sa te mai dai si pe strada/oras fara sa distrugi rotile de enduro; si nici nu vizitezi vulcanizarile de cate ori vrei sa treci de pe gume enduro pe gume strada.

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o solutie relativa ... inca un set de roti 21 cu 18, dar cu cioace mixte, mai de strada. Acelasi pinion pe spate ca pe janta cu crampoane, ca sa nu schimbi lantul de fiecare data. Nu va fi un supermoto, dar poti sa te mai dai si pe strada/oras fara sa distrugi rotile de enduro; si nici nu vizitezi vulcanizarile de cate ori vrei sa treci de pe gume enduro pe gume strada.

Da, asta ar fi o solutie... Cand vine momentul, merg la Mototech sa fac treba asta si sunt sigur ca gasesc oamenii aia o varianata decenta. Multumesc de info, trebuie sa aprofundez un pic de mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...